Altijd Leuk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• personeels feestje (L)

Een advocaat gaat op zakenreis naar het buitenland.
    In het vliegtuig komt hij te zitten naast een jonge blondine en denkt: Daar ga ik es een spelletje mee doen.
    Ze stemt er mee in en hij zegt: Ik stel jou een vraag en als je het antwoord niet weet moet je me vijf euro geven. Daarna stele jij mij een vraag en als ik het antwoord niet weet krijg je van mij vijfHONDERD euro.
    Zo gezegd zo gedaan en hij vroeg haar: Wat is de afstand tussen de aarde en de zon?
    Waarop de blondine uit haar tas een briefje van vijf haalt en aan hem geeft.
    Nu mag je mij een vraag stellen, grinnikte de advocaat.
    Ze denkt even na en vraagt: Wat gaat met vier benen de berg op en komt met drie benen naar beneden?
    Een beetje verrast door de bizarre vraag begint de advocaat na te denken. Na een minuut of tien zette hij zijn laptop aan en begon als een razende te zoeken op het net naar een soms vier, soms drie-benig wezen danwel fenomeen.
    Een beetje geirriteerd wendde hij zich tot de inmiddels slapende blondine (na ruim tweeeneenhalfuur surfen)en overhandigde haar een cheque ter waarde van vijfhonderd euro. Ze nam het in ontvangst, draaide zich om en sliep rustig weer verder.
    De advocaat kon het niet meer aan, maakte haar wakker en vroeg: Sorry hoor maar ik wil eigenlijk toch wel weten wat met vier benen de berg op gaat en met drie benen beneden komt?
    Waarop de blondine een briefje van vijf uit haar tas haalt en aan de advocaat geeft.
    Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by IJsBlok View Post
      personeels feestje (L)

Een advocaat gaat op zakenreis naar het buitenland.
      In het vliegtuig komt hij te zitten naast een jonge blondine en denkt: Daar ga ik es een spelletje mee doen.
      Ze stemt er mee in en hij zegt: Ik stel jou een vraag en als je het antwoord niet weet moet je me vijf euro geven. Daarna stele jij mij een vraag en als ik het antwoord niet weet krijg je van mij vijfHONDERD euro.
      Zo gezegd zo gedaan en hij vroeg haar: Wat is de afstand tussen de aarde en de zon?
      Waarop de blondine uit haar tas een briefje van vijf haalt en aan hem geeft.
      Nu mag je mij een vraag stellen, grinnikte de advocaat.
      Ze denkt even na en vraagt: Wat gaat met vier benen de berg op en komt met drie benen naar beneden?
      Een beetje verrast door de bizarre vraag begint de advocaat na te denken. Na een minuut of tien zette hij zijn laptop aan en begon als een razende te zoeken op het net naar een soms vier, soms drie-benig wezen danwel fenomeen.
      Een beetje geirriteerd wendde hij zich tot de inmiddels slapende blondine (na ruim tweeeneenhalfuur surfen)en overhandigde haar een cheque ter waarde van vijfhonderd euro. Ze nam het in ontvangst, draaide zich om en sliep rustig weer verder.
      De advocaat kon het niet meer aan, maakte haar wakker en vroeg: Sorry hoor maar ik wil eigenlijk toch wel weten wat met vier benen de berg op gaat en met drie benen beneden komt?
      Waarop de blondine een briefje van vijf uit haar tas haalt en aan de advocaat geeft.

Comment

• Juffrouw vraagt aan Jantje: er zitten 6 vogels op een hek, een jager schier er 2 dood hoeveel blijven er over?
        Geen 1 juffrouw de anderen vliegen weg. Fout het antwoord is 4 maar jouw manier van denken bevalt me wel.
        Juffrouw ik heb ook een vraag: er zitten 3 vrouwen een ijsje te eten de 1ste likt eraan de 2de zuigt eraan en de 3de bijt erin hoe kun je zien welke vrouw getroud is?
        euhm....(juf word rood)
        Die er aan zuigt.
        Fout, die een trouwring om heeft maar uw manier van denken bevalt me wel!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Er zaten 3 vriendinnen in de kroeg.
        Zegt er 1: Hebben jullie dat nou ook? Als ik mijn Klaas pijp en hij komt klaar in mijn mond, Dan zijn zijn ballen koud.
        Ja zegt de 2de vriendin als ik mijn Piet pijp en hij komt klaar in mijn mond heeft hij ook koude ballen.
        Nou. zegt de 3de vriendin. Ik heb nog nooit gepijpt in mijn leven maar vanavond zal ik mijn Jan pijpen en dan vertel ik het jullie morgen
        [de volgende dag]
        Zitten al 2 vriendinnen in de kroeg en komt de 3de binnen lopen. Helemaal toegetakeld. Blauweogen en tanden door de lip..
        Wat is er gebeurt!!! zeggen de 2 vriendinnen. Nou zegt de 3de. Ik ging dus gisteravond mijn Jan pijpen en hij kwam klaar in mijn mond en ik voelde aan zijn zak.. Bleek hij warm te zijn.
        Dus ik zei: Dat is Raar die van Klaas en Piet zijn altijd koud!

--------------------------------------------------------------------------------------------

Wanneer vader naakt uit de douche komt, zien zijn kinderen zijn lul. Zij vragen wat is dat daar: dat is een vogeltje antwoord vader. Wat is dat wat eronder hangt: dat zijn z'n eieren. En wat is dat wat eromheen zit: dat is het nestje antwoord vader.
        s'Morgens wordt vader met veel pijn tussen zijn benen wakker in 't ziekenhuis. Wat is er gebeurt, vraagt hij aan z'n kinderen. Wij wilden met jouw vogeltje spelen, toen begon hij te kotsen, we hebben toen z'n nek omgedraaid, eieren kapot geschopt en z'n nestje in de fik gezet.
        Calisthenics / Street workout

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
          voor iemand die niet traint was het wel een goeie moppentapper..onze fanatic.
          Ik weet dat je ook mij gemist hebt, maar ik ben weer terug.

Maar ik plaats alléén nog moppen, als jij mij beloofd ze niet meer te lezen....

Onze fanatic vind ik toch wel erg intiem worden, ophaler

Comment

• Originally posted by Fanatic View Post

Onze fanatic vind ik toch wel erg intiem worden, ophaler
            Je nestelt jezelf ook zo warmpjes tussen ons allen in..hoe intiem denk je dat dat is?
            Geniet, en drink met maten!

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
              Je nestelt jezelf ook zo warmpjes tussen ons allen in..hoe intiem denk je dat dat is?
              Wanneer spreek je eens voor jezelf en niet, voor ons allen....

Comment

Wanneer spreek je eens voor jezelf en niet, voor ons allen....
                De Ophaler gebruik gewoon koninklijk meervoud.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Dit is een topic met moppen als de ophaler en g=fanatic deze discussie nou eens lekker via pm gaan afmaken.

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                    Dit is een topic met moppen als de ophaler en g+fanatic deze discussie nou eens lekker via pm gaan afmaken.
                    Dat gaat niet meer na dit:

Er staat midden op de dag een huis in de brand.

Op de begaande grond woont quibus

Op de 1e verdieping woont de ophaler

Op de 2e verdieping woont de generaal

Op de 3e verdieping woont fanatic

De brandweer is snel ter plaatse,
                    maar slechts één van deze vier overleefd de brand:

WIE!!

FANATIC

WAAROM!!

Hij was niet thuis....

Comment

• ????? ik ben ook niet thuis maar snap de grap niet????

Comment

????? ik ben ook niet thuis maar snap de grap niet????

Comment

• Is een verbastering van deze mop:

In Amsterdam staat een flatgebouw, op de begane grond wonen Surinamers, op de eerste verdieping Marokkanen, en op de tweede verdieping Nederlanders.
                          Er is een aarbeving, en het gebouw stort in. Iedereen stierf, op de mensen van een verdieping na. Welke mensen stierven niet?

De Nederlanders, die waren op het werk.
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• owh nou das dan tries dat alleen fanatic aan het werk was en wij lekker vrij waren.

Comment

owh nou das dan tries dat alleen fanatic aan het werk was en wij lekker vrij waren.
                              Ik wou het netjes houden en niet al te discriminerend.
                              Maar quibus er staat nergens dat ik aan het werk was, dacht dat ik je dat al een keer had uitgelegd....

Comment

Ik wou het netjes houden en niet al te discriminerend.
                                Maar quibus er staat nergens dat ik aan het werk was, dacht dat ik je dat al een keer had uitgelegd....
                                Owh srry ik dacht dat bodyfood niet meer hoefde te werken ik wisrt niet dat jij ook in die riante situatie zat

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X