Bilo's grote preektopic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Bilo View Post
    Nou je had totaal geen gelijk toen je zei dat ik klein en onzeker ben. Ik ben groot en zeker. Maar dit slaat wel op mij. Ik trek me de mening van anderen, ook online, juist erg aan.
    En ik ben niet de enige, gezien de hoeveelheid napraters hier.
    Waarom eigenlijk? Bedoel, in je posts weet je regelmatig beter (wat niet negatief bedoeld is). Dus waarom zou jij je bepaalde meningen aantrekken?

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
      Waarom eigenlijk? Bedoel, in je posts weet je regelmatig beter (wat niet negatief bedoeld is). Dus waarom zou jij je bepaalde meningen aantrekken?
      ik trek me niks aan van meningen. ieder mag de zijne hebben. Ik denk dat ik het vaak iets beter weet maar dat is meer gebaseerd op levenservaring. Maar ik wil onbewust wel graag dat mensen me mogen ja. Stuk onzekerheid dan toch denk ik
      You can not become LEGenDArY without Legday

Comment

ik trek me niks aan van meningen. ieder mag de zijne hebben. Ik denk dat ik het vaak iets beter weet maar dat is meer gebaseerd op levenservaring. Maar ik wil onbewust wel graag dat mensen me mogen ja. Stuk onzekerheid dan toch denk ik

jij praat jezelf wel erg vaak tegen he
        Groeten

Comment

Heb een beetje het idee dat hij niet zo onzeker is, maar dat hij het idee krijgt zodra hij vastgepraat wordt dat hij dan maar meepraat.

Een beetje hielenlikken, klinkt negatiever dan ik bedoel, maar wist niet het goeie woord.
          Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Originally posted by DER EINZELGANGER View Post
            Heb een beetje het idee dat hij niet zo onzeker is, maar dat hij het idee krijgt zodra hij vastgepraat wordt dat hij dan maar meepraat.

Een beetje hielenlikken, klinkt negatiever dan ik bedoel, maar wist niet het goeie woord.
            Hahaha, if you can't beat them, join them?

Geen idee. Is me nooit op zon manier opgevallen. Wat het ook is, ergenis (van welke kant dan ook) is gewoon zonde.

Comment

Comment

Iedereen is in zekere zin op z'n eigen manier onzeker. Waarom denk je dat we aan bodybuilding doen. Tuurlijk ik vind m'n sport leuk om te doen, maar waar komt die drive vandaan om er goed uit te willen zien? Waarom zou ik bodybuilden als ik al tevreden was met hoe ik eruit zie? Is ook gewoon onzekerheid. Alleen niet iedereen is bereid om dat toe te geven, of zich zelfs niet bewust daarvan.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Originally posted by jordy View Post
                  Iedereen is in zekere zin op z'n eigen manier onzeker. Waarom denk je dat we aan bodybuilding doen. Tuurlijk ik vind m'n sport leuk om te doen, maar waar komt die drive vandaan om er goed uit te willen zien? Waarom zou ik bodybuilden als ik al tevreden was met hoe ik eruit zie? Is ook gewoon onzekerheid. Alleen niet iedereen is bereid om dat toe te geven, of zich zelfs niet bewust daarvan.
                  ontevredenheid of drang naar meer is wat anders dan onzekerheid he
                  Groeten

Comment

Bilo weet vaak beter. En laat ik het maar in de zekere zin duidelijk maken: dit is absoluut negatief bedoeld.

Comment

Sorry, ik heb nu het hele topic doorgelezen... en ik blijf nog steeds met een ding zitten:

Er werd gesproken over een foto van Patricia in een slipje die kereltjes van 15 op te geilen....

Kan iemand die foto plaatsen of een linkje ernaar toe?
                      "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

ach,..ik hoef het niet altijd met jullie eens te zijn toch?

Ik vind sowieso vrouwelijke bodybuilders erg lelijk,..maar dat is een persoonlijke smaak. Atletische vrouwen kan ik nog wel mooi vinden,..maar als de aders op de armen lopen en ze zijwaarts door een deur moeten;..bah

Maar dat moet iedereen lekker voor zichzelf weten! Ieder zijn eigen keuze. Maar ga dan niet raar kijken als je geen kleding kan vinden. Vooral BBers, dames, die AS nemen. AS is gewoon mannelijke hormonen,..ga dan niet raar kijken dat je geen vrouwelijke kleding meer aankan;..dat is je eigen keuze.
                        Maar ik vind dat hetzelfde als ik elke dag oestrogeen neem en dan ga klagen dat ik nergens de juiste mannelijke bh kan kopen. En ook zonder AS en met genoeg BB training loopt een vrouw het risico dat ze niet meer in normale kleding kan.

Maar ieder zijn mening en smaak. Dit is iig de mijne
                        Wat een hoop bullshit verkondig je hier. Ik heb je enkel negatief horen praten over gebruikers, zowel mannen als vrouwen. Je hoeft het niet te ontkennen, de manier waarop jij je mening uit zegt meer dan genoeg over jou fysie omtrent gebruikers in onze sport.

Jou mening over vrouwelijke bodybuilders hoeven wij niet te weten dat is ondertussen wel duidelijk als je de reacties leest. Mening geven mag altijd maar doe het dan wel op een respectvolle manier. Zo maak je geen vrienden op dit forum.

Comment

Originally posted by Mohr View Post
                          Sorry, ik heb nu het hele topic doorgelezen... en ik blijf nog steeds met een ding zitten:

Er werd gesproken over een foto van Patricia in een slipje die kereltjes van 15 op te geilen....

hahahahahahaha, jij bent zeker 15?
                          Groeten

Comment

ik ben al lang blij dat ik mijn eigen preektopic heb. Heeft verder niemand anders

Nu kan ik in alle andere topics erg lief zijn;..en hier mijn gal spugen.

En nu ik vrouwenbbers heb gehad;..ga ik verder met: arrogantie

Het irriteert mij dat iedereen hier op het forum dingen zegt die helemaal niet zeker zijn. Maar ze brengen het alsof ze de waarheid in pacht hebben. Net zoals die discussie met mij, generalix en falstyr. Zitten ze de hele tijd te zeggen dat je elke keer je eigen log moet verbeteren omdat je anders niet groeit. falstyr zegt zelfs;..je moet qua gewicht en reps groeien anders heeft het geen zin. Ik was het daar niet mee eens dus ga vol in de aanval hahah. Maar uiteraard;..ik ben ook maar een mens;..'s avonds dacht ik "tja vince en atta zijn ervaren mensen, die zullen het wel weten". Dus ik twijfel aan mezelf. Want ik ga niet echt vooruit qua gewichten. Ik bankdruk niet echt veel meer dan 4 maanden geleden. Dus ik twijfelennnnnn.
                            En wat lees ik nu gisteren in de muscle en fitness:
                            "fysieke vooruitgang dient men niet altijd te meten aan de vooruitgang in halters. Sowieso is de spiegel de beste meetlat. Maar verder dient men niet te vergeten dat het gaat om kilo's tillen versus kilo's gewicht. Met andere woorden; iemand die 70 kg bankdrukt, 120 kilo weegt en in de cut zit, zal misschien 4 maanden later nog steeds 70 kg bankdrukken. Echter weegt hij inmiddels 100 kilo. De vooruitgang per kilo lichaamsgewicht is wat hierbij telt".

En het komt zo vaak voor dat iets met volle zekerheid gezegd wordt. En ik lees heel veel (tijdschriften, medische rapporten, BB boeken) en dan lees ik in meerdere boeken dat daar iets anders beweerd wordt. Maar de enorme zekerheid waarmee de topicstarter hier op Bn het dan beweerd. Pffffff
                            Anyway,..ik preek weer teveel
                            Je preekt inderdaad teveel. Sommige mensen zijn inderdaad zeker van hun uitspraken. En als er een paar hier op het forum zijn waar ook ik zeker van ben dat ze 9 van de 10 keer goed zitten dan zijn het leden zoals General en Genjuro. Daarom twijfel ik ook zelden aan hun uitspraken.

Maar goed, jij bent waarschijnlijk ook niet de slimste. Wat je in magazines etc. leest hoeft niet altijd correct te zijn.

Groot en zeker? Ik denk eerder lomp en arrogant.

Comment

Originally posted by Mohr View Post

Beetje onbeleefd en asociaal om zo'n vraag te stellen vind je niet?

Edit: Dat hoor je sowieso niet te doen, maar als je het dan toch doet stuur dan op z'n minst een pm naar haar zelf ofzo in plaats van achter haar rug om naar zo'n foto te vragen. Beetje triest.
                              Last edited by jordy; 18-08-2009, 18:56.
                              Owner of the Iron Playground.

Comment

Dit topic staat idd vol met nonsens. En niet alleen van Bilo...(of niet soms Mohr?)
                                Geniet, en drink met maten!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X