fouten vermijden bij vrouwen versieren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Maasproductions View Post
    Nee maar elk land heeft wel weer zijn eigen normen/waarden en cultuur, en dus ook een eigen manier van denken en doen.
    En dan kun je over het algemeen dus wel zeggen waar de wijven makkelijk te scoren zijn en waar dan weer niet Wat jij nou zegt over klompen kaas etc etc is puur het plaatje wat je krijgt als je tegen een buitenlander zegt : "Waar denk je aan als je Nederland hoort?", en waarschijnlijk gooien ze daarbij dan ook nog wiet en hoeren.

Zelfde verhaal als je aan ons vraagt Frankrijk zeg je bijvoorbeeld : "Stokbrood".

Die vrouwenverhalen hier tot nu toe heb ik grotendeels ervaringen gelezen van forumleden en is geen standaard stempeltje.

En sowieso, wat boeit het nou om wat rond te neuken als je de kans hebt? dat willen die vrouwen zelf ook anders gaan ze niet zo makkelijk mee... niks aan de hand toch?

Edit : Zolang je geen relatie hebt dan.
    Ik snap ook wat t probleem toch is als jij geniet van sex dan doe je dat toch lekker? Dat voor jou sex een andere waarde heeft dan voor een ander, dat is toch alleen maar goed?
    Sommige zijn nou eenmaal een beetje bonobo Mannen en vrouwen.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      Ik denk dan: "Arrogante kwallen, Louvre, parken met beelden en veel mensen die rond joggen/huppelen" :P
      Hahah ja, dat zijn dan weer eigen ervaringen dat stokbrood gedoe is gewoon een standaard stempeltje al moet ik zeggen dat je qua omschrijving toch goed bezig bent hehe

Comment

• Heb veel gezien in Parijs. Was eigenlijk vakantie puur Disneyland. Verwachtte dat je er echt dagen zoet mee zou zijn. Maar na 1 dag hadden we met zijn twee echt alles al 2-3x gedaan. Dus besloten we naar de stad zelf te gaan met de metro. Even een kaart gekocht en bij me gehouden, je weet hoe vrouwen zijn met kaarten...gaat altijd fout. We hebben de hele Seine afgelopen van 7 uur in de ochtend tot 4 in de middag. Dan kom je dus langs alle bezienswaardigheden, je loopt door achtergelegen straten en cafe's, parken en meer. Krijg dan wel een redelijk beeld.

Na het Louvre even onder de Champ Elysees gelopen en dan ga je zo'n parkje in. Stond nog een kraampje. Lekker stokbrood gehaald met spul er op. En dan zie je in de verte Arc de Triomf. Dat wicht zeggen dat we er al bijna waren. Dus ik uitleggen dat die constructie torenhoog is en het van verre al kunt zien. Voor 2 uur lang, elke 10-15minuten hoorde ik haar zeggen dat we er al bijna waren *zucht*. Leuke was toen we er wel aankwamen. Ik kon nergens een oversteek zien dus over de meeste drukke en gevaarlijke rotonde in Parijs gesprint voor me leven. En toen bleek er dus een klein kut tunneltje te zijn die onder de weg ging hehe.

Enige waar ik me beetje aan stoorde was in de avond bij de Eifeltoren met al die verkopers die je prullaria prberen aan te smeren.
        Last edited by Falstyr; 17-02-2010, 14:54.

Comment

• @ Falstyr, natuurlijk kan het zo zijn dat je in een bepaald land mooiere dames tegenkomt. Dat geloof ik ook best wel.
          ----
          Mijn reactie was meer naar aanleiding van Maasproductions, omdat een collega van hem iets heeft ervaren, is ineens heel zweden zo. Ik vind gewoon dat je dingen niet klakkeloos moet overnemen van andere, als je het zelf niet hebt ervaren. Het kan natuurlijk zo zijn dat heelveel vrouwen daar een ander seksmoraal hebben, dat weet ik niet.

Een vooroordeel wordt pas een vooroordeel, als je al een oordeel treft, voordat je het überhaupt gezien of ervaren hebt.

Beetje jammer dat de meeste mensen niet tegen een discussie kunnen en meteen met flauwe kul komen aanzetten en me proberen - zonder succes overigens - de grond in te boren. Kan er alleen maar om lachen
          Last edited by Misterfit; 17-02-2010, 14:56.

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
            @ Falstyr, natuurlijk kan het zo zijn dat je in een bepaald land mooiere dames tegenkomt. Dat geloof ik ook best wel.

Mijn reactie was meer naar aanleiding van Maasproductions, omdat een collega van hem iets heeft ervaren, is ineens heel zweden zo. Ik vind gewoon dat je dingen niet klakkeloos moet overnemen van andere, als je het zelf niet hebt ervaren. Het kan natuurlijk zo zijn dat heelveel vrouwen daar een ander seksmoraal hebben, dat weet ik niet.

Een vooroordeel wordt pas een vooroordeel, als je al een oordeel treft, voordat je het überhaupt gezien of ervaren hebt.

Beetje jammer dat de meeste mensen niet tegen een discussie kunnen en meteen met flauwe kul komen aanzetten en me proberen - zonder succes overigens - de grond in te boren. Kan er alleen maar om lachen
            You just can't handle the truth baby hehehehe.

Comment

Het kan natuurlijk zo zijn dat heelveel vrouwen daar een ander seksmoraal hebben, dat weet ik niet.

Dan zijn we er toch

Comment

• Originally posted by Maasproductions View Post
                Nee maar elk land heeft wel weer zijn eigen normen/waarden en cultuur, en dus ook een eigen manier van denken en doen.
                Klopt natuurlijk wel. Ik denk dat een westers meisje eerder een slet wordt dan iemand in irak. Cultuur speelt zeker wel een rol.

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                Jij had het over dat wij vooroordelen hadden maar in de tussentijd deed jij dat ook, daar ging het mij om.
                Ik heb inderdaad niet helemaal goed nagedacht over mijn post, daarom verbeterde ik het ook pas later.

Mensen moeten inderdaad doen wat ze willen. Als ze het beide willen, moeten ze het lekker doen. Wil alleen niet zeggen dat ik het gedrag goedkeur. Bij sletten denk ik aan vrouwen, maar mannen die netzo erg zijn mogen ook wel zo genoemd worden, geen probleem.

-----
                Wat is er trouwens mis met mensen die wat langer maagd zijn dan de rest? Snap het probleem niet helemaal.

Comment

• Ey,

laten we het over bitches hebben.

Dit is hoe het hier in 020 gaat.

http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

• Originally posted by Osterich View Post
                    Ey,

laten we het over bitches hebben.

Dit is hoe het hier in 020 gaat.

nice, behalve dat hoofd
                    Groeten

Comment

-----
                      Wat is er trouwens mis met mensen die wat langer maagd zijn dan de rest? Snap het probleem niet helemaal.
                      Niets kerel, neem het nou niet zo persoonlijk.
                      We lopen gewoon een beetje te dollen.

Comment

• sommigen hebben gewoon langer nodig om het gaatje te vinden :P

Comment

• Of gaatjes.

Comment

• dat is voor de gevorderde. laat hem eerst maar 1 vinden :P

Comment

• Originally posted by Snuff-Sann View Post
                              Niets kerel, neem het nou niet zo persoonlijk.
                              We lopen gewoon een beetje te dollen.
                              Is prima hoor, ik neem niks persoonlijks. Lol, zoals al gezegd ik discusseer graag. Aangezien mensen er soms mee "gepest" worden vroeg ik me dus af wat er nou erg aan is, nothing more.

Nadeel van internet is dat je niet altijd kun zien hoe iemand werkelijk op iets reageer, anders had je wel gemerkt dat ik helemaal niks persoonlijks neem

Mijn buurman en tevens mijn beste vriend doen niks anders dan elkaar voor de lol afzeiken. Heerlijk vind ik dat. Je moet natuurlijk wel inschatten wat kan en wat niet kan. Ik vind jullie opmerkingen overigens prima. Maar lelijk ben ik in ieder geval niet

Comment

Mijn buurman en tevens mijn beste vriend doen niks anders dan elkaar voor de lol afzeiken. Heerlijk vind ik dat. Je moet natuurlijk wel inschatten wat kan en wat niet kan. Ik vind jullie opmerkingen overigens prima. Maar lelijk ben ik in ieder geval niet
                                pics or it didnt happen!

Groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X