fouten vermijden bij vrouwen versieren

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Revius View Post
    pics or it didnt happen!
    Nou ik zou je doorsturen naar mijn hyves, dan kun je mijn profielfoto zien

Pascal Krayenbrink Profiel - hyves.nl

Veel plezier ermee

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
      Ik zeg dan gewoon dat een land lelijke vrouwen heeft omdat het overgrote merendeel ook zo is. Zoals belgie. Niks persoonlijks, maar je kan er uren rond lopen zonder 1 lekker wijf tegen te komen.
      Daar ben ik het dus niet bepaald mee eens maar das gewoon een mening.
      En no offence maar als buitenlanders aan Nederland denken, denken ze echt niet aan kaas en klompen.
      Under a pale grey sky we shall arise!!!

Comment

• Originally posted by Misterfit View Post
        Nou ik zou je doorsturen naar mijn hyves, dan kun je mijn profielfoto zien

Pascal Krayenbrink Profiel - hyves.nl

Veel plezier ermee

:P
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Originally posted by roelinho View Post

Nee dat zou ik ook niet doen als man zijnde.

Comment

• Originally posted by Keyser Soze View Post
            Daar ben ik het dus niet bepaald mee eens maar das gewoon een mening.
            En no offence maar als buitenlanders aan Nederland denken, denken ze echt niet aan kaas en klompen.
            duitsers wel

Comment

• Originally posted by roelinho View Post

hahaha
              Groeten

Comment

• Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Hoe lang ben je al weer samen?
                Nu krap drie maanden geloof ik.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                  Nu krap drie maanden geloof ik.
                  Wanneer stap je in het huwelijksbootje???

Comment

• Niet overdrijven gabber, oude record was 4 weken een relatie (van de twee die ik er had gehad), dus eerst maar zien hoe goed deze blijft hangen. (Overigens gaat dat vooralsnog erg goed).
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

• Originally posted by GeneralIx View Post
                      Niet overdrijven gabber, oude record was 4 weken een relatie (van de twee die ik er had gehad), dus eerst maar zien hoe goed deze blijft hangen. (Overigens gaat dat vooralsnog erg goed).
                      Hm, met andere woorden ben jij zoals Misterfit het noemt een 'rondneukertje' geweest.

Comment

• Ondergetekende onthoudt zich wijselijk van commentaar.

sigpic

Comment

• @Misterfit: Of het word tijd voor een testosteron shot, of je bent homo. Ik krijg een beetje het gevoel dat je mening over "monogamie" meer een excuus is. Waarom post je je een foto van je gezicht? Als je er toch alleen maar om kunt lachen wat iedereen zegt. Het doet je dus wel degelijk wat, lijkt me.
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• En wees eerlijk Pascal, vind je jezelf echt zo geweldig?
                            Ik ben geen homo maar kan echt wel onderscheid maken tussen een kanjer en een looser.

Oke, net als jou trek ik het woord looser terug, ik bedoel eigenlijk middelmaatje.

Comment

• And the show goes on...

Comment

• Originally posted by sch00m View Post
                                @Misterfit: Of het word tijd voor een testosteron shot, of je bent homo. Ik krijg een beetje het gevoel dat je mening over "monogamie" meer een excuus is. Waarom post je je een foto van je gezicht? Als je er toch alleen maar om kunt lachen wat iedereen zegt. Het doet je dus wel degelijk wat, lijkt me.
                                Nou simpel weg omdat ik niks te verbergen, mensen mogen best weten hoe ik eruit zie

Homo ben ik ook niet, don't worry. Waarom is iemand meteen homo als hij niet veel met vrouwen rotzooit? En volgens mij zijn er genoeg homo's die lekker rondneuken.

Mijn mening over monogamie? Dus jij hebt liever een relatie met meerdere vrouwen tegelijk?

Nee, dat ik tegen dat "rondneuken" ben is geen excuus voor iets. Zo kijk ik er gewoon tegen aan. Misschien gek voor jou, maar er zijn er veel meer die er zo overdenken

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                                En wees eerlijk Pascal, vind je jezelf echt zo geweldig?
                                Ik ben geen homo maar kan echt wel onderscheid maken tussen een kanjer en een looser.

Oke, net als jou trek ik het woord looser terug, ik bedoel eigenlijk middelmaatje (vraag me af of dit sarcastisch is).
                                Haha, geweldig. Als een man een andere man beoordeelt, altijd eerst zeggen dat je geen homo bent (doe ik overigens ook vaak zelf)

Ik heb trouwens nooit gezegd dat ik geweldig ben. Zo uit zien als brad pitt doe ik ook niet. Maar vind mezelf niet lelijk, zoals jij zegt een normaal/middelmatig iemand. Ben tevreden met hoe ik eruit zie Ik merk hier en daar ook wel dat meiden mij leuk vinden (die ik ook wel zie staan), maar een ding moet ik toegeven, ik ben nogal een pussy wat vrouwen aan gaat. Maar dat gaat wel goedkomen, dat weet ik zeker.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X