Originally posted by Ashley
View Post
Wie kies jij??
Collapse
X
-
Dit bedoel ik nou !!!
Kijk dit bedoel ik nou, als ik weer even een moment van gevoel krijg en denk iedereen mag hier welkom zijn zolang ie maar normaal doet komt zoiets als dit weer in de krant...........
YouTube - Mishandeling student in metro Brussel
Oprotten naar je eigen land, ga dat daar maar doen tootsies....
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostWant????
Geven veel geld aan infrastructuur en veiligheid uit.
Economie en veiligheid is het belangrijkste voor ze.
Wat ik hoor het meest realistische, niet alleen maar zeggen wat je belangrijk vind maar ook aangeven waar je op gaat bezuinigen.
Hoe min mogelijk de regering doet, hoe beter voor de economie.
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostNa al die schandalen rondom priesters die kleine jongetjes geneukt hebben wordt het voor de christelijken onder ons ook eens tijd om zich uit te schrijven bij de katholieke kerk....
De kerk zou spontaan in de fik vliegen, als ik daar een stap binnen zet.
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostGrootste gedeelte weet niet eens dat ze ingeschreven staan. Ik schijn ook ingeschreven te staan bij een gerefomeerde kerk. Ik en gerefomeerd, zie je het al voor je?
De kerk zou spontaan in de fik vliegen, als ik daar een stap binnen zet.
Christendom, al is de leugen nog zo snel
Vind het jammer dat mensen hun ogen dicht houden.
Heb ik het nog niet over het condoom gebruik, homo's enz.
Comment
-
Originally posted by DeRakker View PostAch oud nieuws wat de kerk allemaal doet:
Christendom, al is de leugen nog zo snel
Vind het jammer dat mensen hun ogen dicht houden.
Heb ik het nog niet over het condoom gebruik, homo's enz.
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostHet is niet alleen iets van vroeger, dat het zo extreem was. En kindermisbruik bij de katolieke kerk is ook niet het enige, er wordt genoeg in de doofpot gestopt.
Dat stuk van boeken verbranden, houd ook de ontwikkeling tegen.
Kerk wilt het liefst de bevolking het domst houden zodat ze maar blijven geloven in de kerk.
Heeft al veel belangrijke dingen gewoon verbrand.
En kindermisbruik... ach preekje houden en tis goed.
Lekker makkelijk zeggen dat god ze wel zal straffen... nee hoor gevangenis is niet nodig joh.. tis de kerk maar...
Snap er geen ene bal van
Comment
-
Originally posted by DeRakker View PostJa ik bedoelde ook van oud nieuws dat de kerk dat soort dingen vroeger en nu doet.
Dat stuk van boeken verbranden, houd ook de ontwikkeling tegen.
Kerk wilt het liefst de bevolking het domst houden zodat ze maar blijven geloven in de kerk.
Heeft al veel belangrijke dingen gewoon verbrand.
En kindermisbruik... ach preekje houden en tis goed.
Lekker makkelijk zeggen dat god ze wel zal straffen... nee hoor gevangenis is niet nodig joh.. tis de kerk maar...
Snap er geen ene bal van
Wat denk je van die mensen die van mening zijn dat god over leven en dood beslist? Die een kind niet naar het ziekenhuis of een dokter brengen, als het nodig is. Die een kind niet laten inenten.
Of de mensen die geen tv mogen van het christendom, omdat er duivelse dingen op te zien zijn. Maar een pc mag wel.
De christelijke scholen, waarbij ouders ervoor moeten tekenen dat ze geen ouderraad oprichten? Dat kinderen geen tv kijken?
De scholen waar meisjes in een rok heen moeten (en dus in een rok al op het schoolplein moeten verschijnen). Diezelfde kinderen moeten dan rustig 20 km
fietsen. In de winter is dat vreselijk koud, dus doen ze een broek aan. Anders is het gewoon geen doen.
En ze kleden zich dan wel om in het schuurtje van de pedofiel dichtbij de school..
Als je een oude bijbel pakt, dan staan er in deuteronomium (toen ze net uit de woestijn kwamen) behoorlijk zieke dingen. Dat wanneer de dochter van een priester sex heeft, je haar mag stenigen. Dat het erger is om met je ongestelde vrouw sex te hebben, dan met je kleine dochtertje.
Dat er nog genoeg plekken in nederland zijn, waarin een vrouw niet mág werken van de gemeenschap. Waar een vrouw uitgekotst wordt als ze kiest voor werk of een opleiding. Blijkbaar heeft een vrouw geen baarmoeder, maar Ãs ze een baarmoeder.
Comment
-
En het verbranden van miljoenen vrouwen die zogenaamd heksen waren.
Mensen van de kerk zogenaamd mensen kunnen genezen van hun ziekte en dan geen medicijnen innemen en dus dood gaan.
Al de oorlogen met bevolkingen met andere meningen.
Kruistochten.
Tja... christendom is zeker net zo erg als islam. misschien wel erger.
Comment
-
Ik vind eigenlijk de geschiedenis minder erg. Is erg was er gebeurd is, dat wel. Maar je praat wel over de tijd dat mensen ook dachten dat de wereld plat was
En als er geen medicijnen zijn, kan hoop een uitkomst bieden (iets draagzamer maken, oid).
Maargoed,.. oude testament en de koran verschilt niet voor niets zo weinig. En deuteronomium is ook het oude testament
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment