Wie kies jij??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Ashley View Post
    Je bent dus ook een part-timer?
    Yepp.. miss binnekort ontslag nemen.

Comment

Na al die schandalen rondom priesters die kleine jongetjes geneukt hebben wordt het voor de christelijken onder ons ook eens tijd om zich uit te schrijven bij de katholieke kerk....
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Dit bedoel ik nou !!!

Kijk dit bedoel ik nou, als ik weer even een moment van gevoel krijg en denk iedereen mag hier welkom zijn zolang ie maar normaal doet komt zoiets als dit weer in de krant...........

YouTube - Mishandeling student in metro Brussel

Oprotten naar je eigen land, ga dat daar maar doen tootsies....

Comment

VVD

Comment

Originally posted by DeRakker View Post
            VVD
            Want????
            Geniet, en drink met maten!

Comment

vvd all the way

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                Want????
                Zoveel mogelijk vrijheid, en zo min mogelijk bemoeienis en betutteling van de regering.
                Geven veel geld aan infrastructuur en veiligheid uit.
                Economie en veiligheid is het belangrijkste voor ze.

Wat ik hoor het meest realistische, niet alleen maar zeggen wat je belangrijk vind maar ook aangeven waar je op gaat bezuinigen.

Hoe min mogelijk de regering doet, hoe beter voor de economie.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                  Na al die schandalen rondom priesters die kleine jongetjes geneukt hebben wordt het voor de christelijken onder ons ook eens tijd om zich uit te schrijven bij de katholieke kerk....
                  Grootste gedeelte weet niet eens dat ze ingeschreven staan. Ik schijn ook ingeschreven te staan bij een gerefomeerde kerk. Ik en gerefomeerd, zie je het al voor je?
                  De kerk zou spontaan in de fik vliegen, als ik daar een stap binnen zet.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                    Grootste gedeelte weet niet eens dat ze ingeschreven staan. Ik schijn ook ingeschreven te staan bij een gerefomeerde kerk. Ik en gerefomeerd, zie je het al voor je?
                    De kerk zou spontaan in de fik vliegen, als ik daar een stap binnen zet.
                    Ach oud nieuws wat de kerk allemaal doet:

Christendom, al is de leugen nog zo snel

Vind het jammer dat mensen hun ogen dicht houden.
                    Heb ik het nog niet over het condoom gebruik, homo's enz.

Comment

VVD'er hierr

Comment

Ach oud nieuws wat de kerk allemaal doet:

Christendom, al is de leugen nog zo snel

Vind het jammer dat mensen hun ogen dicht houden.
                        Heb ik het nog niet over het condoom gebruik, homo's enz.
                        Het is niet alleen iets van vroeger, dat het zo extreem was. En kindermisbruik bij de katolieke kerk is ook niet het enige, er wordt genoeg in de doofpot gestopt.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                          Het is niet alleen iets van vroeger, dat het zo extreem was. En kindermisbruik bij de katolieke kerk is ook niet het enige, er wordt genoeg in de doofpot gestopt.
                          Ja ik bedoelde ook van oud nieuws dat de kerk dat soort dingen vroeger en nu doet.

Dat stuk van boeken verbranden, houd ook de ontwikkeling tegen.
                          Kerk wilt het liefst de bevolking het domst houden zodat ze maar blijven geloven in de kerk.
                          Heeft al veel belangrijke dingen gewoon verbrand.

En kindermisbruik... ach preekje houden en tis goed.
                          Lekker makkelijk zeggen dat god ze wel zal straffen... nee hoor gevangenis is niet nodig joh.. tis de kerk maar...

Snap er geen ene bal van

Comment

Ja ik bedoelde ook van oud nieuws dat de kerk dat soort dingen vroeger en nu doet.

Dat stuk van boeken verbranden, houd ook de ontwikkeling tegen.
                            Kerk wilt het liefst de bevolking het domst houden zodat ze maar blijven geloven in de kerk.
                            Heeft al veel belangrijke dingen gewoon verbrand.

En kindermisbruik... ach preekje houden en tis goed.
                            Lekker makkelijk zeggen dat god ze wel zal straffen... nee hoor gevangenis is niet nodig joh.. tis de kerk maar...

Snap er geen ene bal van
                            Ach,.. boeken verbranden is nog niets.

Wat denk je van die mensen die van mening zijn dat god over leven en dood beslist? Die een kind niet naar het ziekenhuis of een dokter brengen, als het nodig is. Die een kind niet laten inenten.

Of de mensen die geen tv mogen van het christendom, omdat er duivelse dingen op te zien zijn. Maar een pc mag wel.

De christelijke scholen, waarbij ouders ervoor moeten tekenen dat ze geen ouderraad oprichten? Dat kinderen geen tv kijken?

De scholen waar meisjes in een rok heen moeten (en dus in een rok al op het schoolplein moeten verschijnen). Diezelfde kinderen moeten dan rustig 20 km
                            fietsen. In de winter is dat vreselijk koud, dus doen ze een broek aan. Anders is het gewoon geen doen.
                            En ze kleden zich dan wel om in het schuurtje van de pedofiel dichtbij de school..

Als je een oude bijbel pakt, dan staan er in deuteronomium (toen ze net uit de woestijn kwamen) behoorlijk zieke dingen. Dat wanneer de dochter van een priester sex heeft, je haar mag stenigen. Dat het erger is om met je ongestelde vrouw sex te hebben, dan met je kleine dochtertje.

Dat er nog genoeg plekken in nederland zijn, waarin een vrouw niet mág werken van de gemeenschap. Waar een vrouw uitgekotst wordt als ze kiest voor werk of een opleiding. Blijkbaar heeft een vrouw geen baarmoeder, maar ís ze een baarmoeder.

Comment

En het verbranden van miljoenen vrouwen die zogenaamd heksen waren.
                              Mensen van de kerk zogenaamd mensen kunnen genezen van hun ziekte en dan geen medicijnen innemen en dus dood gaan.
                              Al de oorlogen met bevolkingen met andere meningen.
                              Kruistochten.

Tja... christendom is zeker net zo erg als islam. misschien wel erger.

Comment

Ik vind eigenlijk de geschiedenis minder erg. Is erg was er gebeurd is, dat wel. Maar je praat wel over de tijd dat mensen ook dachten dat de wereld plat was
                                En als er geen medicijnen zijn, kan hoop een uitkomst bieden (iets draagzamer maken, oid).

Maargoed,.. oude testament en de koran verschilt niet voor niets zo weinig. En deuteronomium is ook het oude testament

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X