Het grote Game-Noob Topic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Waar halen jullie de tijd vandaan om te game, ben al blij als ik 30min (1 potje) P/dag cod 4 kan spelen.

Vroeger speelde ik: rise of nations, LOTR the battle of middle earth, rpg LOTR 1-2-3

Wil wel LOTR tactics gaan halen voor psp, maar waar vind ik die!?!? (nog)
    Make it happen, shock everyone!

Comment

• de weekenden zijn om te gamen. door de weeks heb ik alleen tijd op de avonden dat ik niet sport.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
        Uhm qua console... Ik wissel af tussen PC en Xbox360. Nu is het weer tijdje PC

Games die op moment geïnstalleerd staan...
        Jij hebt ook company of heroes
        speel je het nog veel? Het is men favorite RTS..
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• speel het niet meer zo vaak. geen tijd voor. eerst andere games.

Comment

• Iemand need for speed shift en need for speed pro street en need for street underground rivals op psp?

Zoja: mooie graphics?

Ik heb need 4 speed underground, beviel me wel maar de graphics konden beter, maar wel 4-5x uitgespeeld
            Make it happen, shock everyone!

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
              speel het niet meer zo vaak. geen tijd voor. eerst andere games.
              Moest je ooit eens potje willen doen..
              Moet je maar PM sturen
              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• Originally posted by Training Niels View Post
                ik wou al darksiders binnen gaan halen heb de demo gespeelt en die vond ik fantastisch kost nu nog maar 25 euro ofzo. Ik vond hem vooral zo leuk omdat het spel op sommige momenten best veel lijken op de zelda games die ik vroeger speelde. Maar welk cijfer zou je het spel geven kevster?
                Nouja, dat zullen waarschijnlijk niet veel mensen met me eens zijn maar ik vind toch wel dat darksiders de vetste 360 game is die ik gespeeld heb. Exact mijn genre. Bruut personage. Ultra leipo en ook nog humoristisch. Onderwereld shit. Fantastische hack and slash met een breed scala aan super vette combo's. Één zwaard zo groot dat het amper in mijn beeld past. Raadsels oplossen door abilities in juiste combinaties te gebruiken. Niet te makkelijk ook, zat vaak echt te pijnzen van "Hmmm, hoe de fuck gaan we dit oplossen?". En het verhaal, geniaal. Jammer van het een beetje open einde maar heerlijk om te weten dat er zeker een 2de deel komt. Ik zou zeggen toch wel een 9. Zeker halen als je graag zo'n games speelt.

Vond Danté's Inferno trouwens ook wel vet. Iets rommeliger maar wel lekker in het rond hakken met je zeis.

Paar screenies van Darksiders: Wrath of war:

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• arcania is een gaaf spel vind ik, heb hem nu bijna uitgespeeld in 1 week tijd.

Comment

• vind arcania hevig tegenvallen. staat op de back burner als ik ooit tijd over heb. Zelfde wat ik met budget titels doe. Heb nu chapter 1 van Two Worlds 2 afgerond in 13 uur tijd. Eind baas was zo easy...had geen potions nodig.

Comment

• assasins creed

De nieuwe assasins creed is vet heb hem bijna uitgespeeld, heb inmiddels ook al 3 dagen de KINECT dacht eerst geen fuck aan maar moet toegeven dat het toch wel stoer is, gewoon je xbox ombouwen nieuwe dashboard installeren en je kunt alles kopieeren, vooral kinectimals is leuk voor de kleintjes...

voor de rest is het voor sporters zoals ons echt een must want tering het kost je toch een boel energie dat wil je niet weten, voorbeeld fighters uncaged je word echt gesloopt met dat spel.

of motions sports waar je echt kun penalty nemen enz ....

daarbij is de wii ook dit weekend omgebouwd met een harde schijf waar nu ongeveer 80 spellen op staan...

voorlopig kom ik f niet meer buiten.... o ja en dan ook nog call of duty black ops ook een must samen met medal of honour, en ga zo maar door.

tijd voor mensen om een nieuwsgroep te nemen zodat je de spellen al een maand voordat ze in de winkel liggen in huis hebben.

Comment

• Originally posted by leroyw View Post
                        De nieuwe assasins creed is vet heb hem bijna uitgespeeld, heb inmiddels ook al 3 dagen de KINECT dacht eerst geen fuck aan maar moet toegeven dat het toch wel stoer is, gewoon je xbox ombouwen nieuwe dashboard installeren en je kunt alles kopieeren, vooral kinectimals is leuk voor de kleintjes...

voor de rest is het voor sporters zoals ons echt een must want tering het kost je toch een boel energie dat wil je niet weten, voorbeeld fighters uncaged je word echt gesloopt met dat spel.

of motions sports waar je echt kun penalty nemen enz ....

daarbij is de wii ook dit weekend omgebouwd met een harde schijf waar nu ongeveer 80 spellen op staan...

voorlopig kom ik f niet meer buiten.... o ja en dan ook nog call of duty black ops ook een must samen met medal of honour, en ga zo maar door.

tijd voor mensen om een nieuwsgroep te nemen zodat je de spellen al een maand voordat ze in de winkel liggen in huis hebben.
                        de "nieuwe" assassin's creed is nog niet uit...
                        Dus of je bent mis, of je moet me pmen waar je brotherhood al vandaan hebt
                        Last edited by Genjuro; 14-11-2010, 14:34.
                        the one and only tabata overlord

Comment

• en ik lees nu maar pas je laatste zin...
                          the one and only tabata overlord

Comment

• Assasins Creed probeert een game als Thief te zijn en faalt hard. Dacht dat het een goede game zou zijn, maar na 15-30mins had ik het wel gezien.

Comment

• Ik vond deel I een beetje eentonig. Deel II vond ik wel heel goed. Sterke verhaallijn en veelzijdige gameplay en veel afwisseling. Ik ga deel III ook zeker spelen. Alleen al om het verhaal.

+

Ezio = Baaz
                              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

• wat vond je niet goed aan arcania dan ? . combat systeem kon wat innovatiever maar ik gebruik magic icm arching dus maakt het weinig uit, of je alleen maar kan hacken met je zwaard.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X