WK voetbal 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Zal lekker rustig zijn inderdaad.

Comment

• Net besloot ik naar de supermarkt te gaan om iets koels te halen qua voer. Kwamen mensen met vuvuzela de trap op. Heb er meteen 2 gebroken. enige wat ze terug konden doen was verbaal en dat is gewoon zielig en zwak wat totaal niet interessant is. Dus ik heb nu 2 vuvu's minder om zorgen over te maken straks.

-edit-
      schijnbaar ben ik niet de enige. Hoorde net 2 andere buren ook schreeuwen dat er opgerot met worden met het kabaal van die egoisten.
      Last edited by Falstyr; 24-06-2010, 19:06.

Comment

• Hup Holland, daar gaan we weer. Wedstrijd boeit eigenlijk niet, maar toch. Afslachten!
        "Straight outta gym"

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
          Net besloot ik naar de supermarkt te gaan om iets koels te halen qua voer. Kwamen mensen met vuvuzela de trap op. Heb er meteen 2 gebroken. enige wat ze terug konden doen was verbaal en dat is gewoon zielig en zwak wat totaal niet interessant is. Dus ik heb nu 2 vuvu's minder om zorgen over te maken straks.

-edit-
          schijnbaar ben ik niet de enige. Hoorde net 2 andere buren ook schreeuwen dat er opgerot met worden met het kabaal van die egoisten.
          Zielig hoor!

Als ik het gezien had had ik jou gebroken .

Zulke mensen als jou lust ik Rauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Comment

• Originally posted by SuPraDynN View Post
            Zielig hoor!

Go Get 'Em, Tiger

Comment

• Ik heb alvast een bak popcorn klaar gezet
              ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                Ik heb alvast een bak popcorn klaar gezet
                toch niet met een gat onderin he!?

Comment

• Originally posted by Ashley View Post
                  Ik heb alvast een bak popcorn klaar gezet
                  Last edited by SuPraDynN; 24-06-2010, 20:00.

Comment

• Originally posted by The Phoenix View Post
                    toch niet met een gat onderin he!?
                    ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

• Originally posted by SuPraDynN View Post
                      Zielig hoor!

Mag het rustig proberen. Groot spraak ben ik niet van onder de indruk. Heb al vaker grotere gasten het ziekenhuis ingewerkt die me onderschatten
                      De mensen beneden houden zich wel een stuk rustiger. Kan ik tenminste ook nog genieten van de wedstrijd op BBC3 ipv de hele tijd die kut toeters aan te moeten horen. Stelletje egoisten die geen rekening houden met hun kabaal. Opbokken met zulke figuren.

Met een tegenstander die opener speelt zie je dat Nederland automatisch ook wat meer van hun normale spel laat zien. Japan is wel de grote verassing in deze poule.

Comment

• oh lekker 1-0 van Persie..
                        "Straight outta gym"

Comment

Mag het rustig proberen. Groot spraak ben ik niet van onder de indruk. Heb al vaker grotere gasten het ziekenhuis ingewerkt die me onderschatten
                          De mensen beneden houden zich wel een stuk rustiger. Kan ik tenminste ook nog genieten van de wedstrijd op BBC3 ipv de hele tijd die kut toeters aan te moeten horen. Stelletje egoisten die geen rekening houden met hun kabaal. Opbokken met zulke figuren.

Met een tegenstander die opener speelt zie je dat Nederland automatisch ook wat meer van hun normale spel laat zien. Japan is wel de grote verassing in deze poule.
                          Whahahahha lmao

Weet je Antisocial, jij moet lekker in een stene grot gaan leven.

Wie heeft het trouwensover ziekenhuis gehad? misschien had ik je ego verbaal wel gekrenkt, aangezien jij denkt dat je zomaar even (wat je niet gedaan hebt dat weet ik ook wel ) 2 eigendommen te vernielen.

En voor de rest kun je je maar beter niet bezig houden met voetbal.

Comment

• Nu begint het topic interessant te worden.

Comment

• tja vuvuzela's zijn ook echt groot eigendom wat niet vernield mag worden. rot op zeg. mensen die lawaai maken en geen rekening houden met anderen moeten gewoon op hun plek gezet worden. Ik word liever anti-sociaal genoemd. Want de dat wat mongolen als Supradyn als sociaal bestempelen is juist a-sociaal gedrag. Gasten die geen rekening met anderen houden zijn pas a-sociaal. Ik hou wel rekening met anderen door geen lawaai te maken en anderen onnodig tot last te zijn tenzij ze mij tot last zijn. Wet van het satanisme...je mag doen wat je wilt. maar zodra je mij tot last bent dan breek ik je.

Commentaar van de britten is geweldig: "it is like they let cameroon play with the ball and then say: "well if you don't want to play with it, we will" :P

Comment

tja vuvuzela's zijn ook echt groot eigendom wat niet vernield mag worden. rot op zeg. mensen die lawaai maken en geen rekening houden met anderen moeten gewoon op hun plek gezet worden. Ik word liever anti-sociaal genoemd. Want de dat wat mongolen als Supradyn als sociaal bestempelen is juist a-sociaal gedrag. Gasten die geen rekening met anderen houden zijn pas a-sociaal. Ik hou wel rekening met anderen door geen lawaai te maken en anderen onnodig tot last te zijn tenzij ze mij tot last zijn. Wet van het satanisme...je mag doen wat je wilt. maar zodra je mij tot last bent dan breek ik je.

Commentaar van de britten is geweldig: "it is like they let cameroon play with the ball and then say: "well if you don't want to play with it, we will" :P
                                Goz... het hoort erbij, die herrie, de vreugde bij het winnen en het vuvuzelaloosheid bij het verliezen... dus doe gewoon leuk mee en gedraag je niet als een geschokte holbewoner die omzichheen gaat slaan als hij iets ziet wat zijn terrotorium aantast in zijn onruimdekend niet geƫvolueerde grijze hersenmassa met een opgelopen trauma in het verleden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X