Zal lekker rustig zijn inderdaad.
WK voetbal 2010
Collapse
X
-
Net besloot ik naar de supermarkt te gaan om iets koels te halen qua voer. Kwamen mensen met vuvuzela de trap op. Heb er meteen 2 gebroken. enige wat ze terug konden doen was verbaal en dat is gewoon zielig en zwak wat totaal niet interessant is. Dus ik heb nu 2 vuvu's minder om zorgen over te maken straks.
-edit-
schijnbaar ben ik niet de enige. Hoorde net 2 andere buren ook schreeuwen dat er opgerot met worden met het kabaal van die egoisten.Last edited by Falstyr; 24-06-2010, 19:06.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostNet besloot ik naar de supermarkt te gaan om iets koels te halen qua voer. Kwamen mensen met vuvuzela de trap op. Heb er meteen 2 gebroken. enige wat ze terug konden doen was verbaal en dat is gewoon zielig en zwak wat totaal niet interessant is. Dus ik heb nu 2 vuvu's minder om zorgen over te maken straks.
-edit-
schijnbaar ben ik niet de enige. Hoorde net 2 andere buren ook schreeuwen dat er opgerot met worden met het kabaal van die egoisten.
Als ik het gezien had had ik jou gebroken .
Zulke mensen als jou lust ik Rauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Comment
-
Originally posted by SuPraDynN View PostZielig hoor!
Als ik het gezien had had ik jou gebroken .
Zulke mensen als jou lust ik Rauw!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De mensen beneden houden zich wel een stuk rustiger. Kan ik tenminste ook nog genieten van de wedstrijd op BBC3 ipv de hele tijd die kut toeters aan te moeten horen. Stelletje egoisten die geen rekening houden met hun kabaal. Opbokken met zulke figuren.
Met een tegenstander die opener speelt zie je dat Nederland automatisch ook wat meer van hun normale spel laat zien. Japan is wel de grote verassing in deze poule.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostMag het rustig proberen. Groot spraak ben ik niet van onder de indruk. Heb al vaker grotere gasten het ziekenhuis ingewerkt die me onderschatten
De mensen beneden houden zich wel een stuk rustiger. Kan ik tenminste ook nog genieten van de wedstrijd op BBC3 ipv de hele tijd die kut toeters aan te moeten horen. Stelletje egoisten die geen rekening houden met hun kabaal. Opbokken met zulke figuren.
Met een tegenstander die opener speelt zie je dat Nederland automatisch ook wat meer van hun normale spel laat zien. Japan is wel de grote verassing in deze poule.
Weet je Antisocial, jij moet lekker in een stene grot gaan leven.
Wie heeft het trouwensover ziekenhuis gehad? misschien had ik je ego verbaal wel gekrenkt, aangezien jij denkt dat je zomaar even (wat je niet gedaan hebt dat weet ik ook wel ) 2 eigendommen te vernielen.
En voor de rest kun je je maar beter niet bezig houden met voetbal.
Comment
-
tja vuvuzela's zijn ook echt groot eigendom wat niet vernield mag worden. rot op zeg. mensen die lawaai maken en geen rekening houden met anderen moeten gewoon op hun plek gezet worden. Ik word liever anti-sociaal genoemd. Want de dat wat mongolen als Supradyn als sociaal bestempelen is juist a-sociaal gedrag. Gasten die geen rekening met anderen houden zijn pas a-sociaal. Ik hou wel rekening met anderen door geen lawaai te maken en anderen onnodig tot last te zijn tenzij ze mij tot last zijn. Wet van het satanisme...je mag doen wat je wilt. maar zodra je mij tot last bent dan breek ik je.
Commentaar van de britten is geweldig: "it is like they let cameroon play with the ball and then say: "well if you don't want to play with it, we will" :P
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Posttja vuvuzela's zijn ook echt groot eigendom wat niet vernield mag worden. rot op zeg. mensen die lawaai maken en geen rekening houden met anderen moeten gewoon op hun plek gezet worden. Ik word liever anti-sociaal genoemd. Want de dat wat mongolen als Supradyn als sociaal bestempelen is juist a-sociaal gedrag. Gasten die geen rekening met anderen houden zijn pas a-sociaal. Ik hou wel rekening met anderen door geen lawaai te maken en anderen onnodig tot last te zijn tenzij ze mij tot last zijn. Wet van het satanisme...je mag doen wat je wilt. maar zodra je mij tot last bent dan breek ik je.
Commentaar van de britten is geweldig: "it is like they let cameroon play with the ball and then say: "well if you don't want to play with it, we will" :P
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: