ik hoop het niet. wil niet dat het wk nog saaier wordt. brazilie moet gewoon winnen straks. als nederland kampioen wordt door alleen maar tegen vlooien te spelen dan heeft de titel ook absoluut geen waarde om mee te pronken en trots op te zijn.
WK voetbal 2010
Collapse
X
-
Originally posted by Falstyr View Postik hoop het niet. wil niet dat het wk nog saaier wordt. brazilie moet gewoon winnen straks. als nederland kampioen wordt door alleen maar tegen vlooien te spelen dan heeft de titel ook absoluut geen waarde om mee te pronken en trots op te zijn.Mind is everything.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postik hoop het niet. wil niet dat het wk nog saaier wordt. brazilie moet gewoon winnen straks.Dumbells build a bigger chest
Barbells build a bigger ego
Comment
-
ik heb liever dat nederland uitgeschakeld word door een sterke tegenstander dan de titel te winnen door geen 1 echte test gehad te hebben. als je zo graag een nietszeggende titel wilt organiseer dan een toernooi waar allerlei amateur clubs komen opdagen en die dan even in maak.
Duitsland komen we nooit tegen. Enige plek zou de finale kunnen zijn. No way dat ze daar komen.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postik heb liever dat nederland uitgeschakeld word door een sterke tegenstander dan de titel te winnen door geen 1 echte test gehad te hebben. als je zo graag een nietszeggende titel wilt organiseer dan een toernooi waar allerlei amateur clubs komen opdagen en die dan even in maak.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postik heb liever dat nederland uitgeschakeld word door een sterke tegenstander dan de titel te winnen door geen 1 echte test gehad te hebben. als je zo graag een nietszeggende titel wilt organiseer dan een toernooi waar allerlei amateur clubs komen opdagen en die dan even in maak.
Duitsland komen we nooit tegen. Enige plek zou de finale kunnen zijn. No way dat ze daar komen.Groeten
Comment
-
tennis boeit niet dus kan me aan me reet roesten wat daar gebeurd. In de strongman wordt men ook niet super serieus genomen als er geen echte tegenstanders zijn. Mariusz werd ook jaren lang niet serieus genomen ook al was hij 4x op rij Met RX sterkste man van de wereld. Reden dat hij niet serieus genomen werd is omdat Zydrunas gewoon veel sterker was, maar in een andere bond zat. En ook op wedstrijden waar de bonden niet waren ging Mariusz altijd Zydrunas uit de weg. En toen ze wel eindelijk tegen elkaar kwamen te staan werd mariusz afgedroogd als een kleine puppy.
En zo ook met Darts. Van Barneveld was niks tegen de nummer 1 van de andere bond terwijl barneveld wel altijd won in zijn bond. Kun je van barneveld dan een serieuze winnaar noemen als hij nooit kon winnen van een echte topper?
Comment
-
Originally posted by Revius View PostZo heeft Roger Federer toch alle Grand Slams op z'n naam geschreven, niemand die nu nog zegt "Ja, maar Nadal was geblesseerd""Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."
Comment
-
dat is het punt helemaal niet dat ik maak. ik maak het punt: "het is nutteloos om blij te zijn over een resultaat tegen een land die niks voorstelt." als nederland had verloren was dat gewoon een blammage. nederland heeft nog geen 1 tegenstander gehad die een gevaar is. dus ik snap totaal niet waarom mensen zo overblij en als idioten gedragen. doe dat als nederland van een tegenstander wint die daadwerkelijk een uitdaging is. zoals het aanstaande brazilie. ik ben toch ook niet blij als ik een vlieg plat mep?
Comment
-
@ Falstyr
Ik zeg dat Duitsland het WK wint."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Posttennis boeit niet dus kan me aan me reet roesten wat daar gebeurd. In de strongman wordt men ook niet super serieus genomen als er geen echte tegenstanders zijn. Mariusz werd ook jaren lang niet serieus genomen ook al was hij 4x op rij Met RX sterkste man van de wereld. Reden dat hij niet serieus genomen werd is omdat Zydrunas gewoon veel sterker was, maar in een andere bond zat. En ook op wedstrijden waar de bonden niet waren ging Mariusz altijd Zydrunas uit de weg. En toen ze wel eindelijk tegen elkaar kwamen te staan werd mariusz afgedroogd als een kleine puppy.
En zo ook met Darts. Van Barneveld was niks tegen de nummer 1 van de andere bond terwijl barneveld wel altijd won in zijn bond. Kun je van barneveld dan een serieuze winnaar noemen als hij nooit kon winnen van een echte topper?
Originally posted by Pinada View PostAlle Grand Slams? Alleen zijn Roland Garros titel toch? Bij mijn weten heeft Federer Nadal vaak zat verslagen in een Grand Slam finale.Groeten
Comment
-
ik ben niet de enige die ze niet serieus neemt
pas toen mariusz de uitdaging aan nam en strijd in wedstrijden waar ook zydrunas aanwezig is wordt mariusz serieus genomen. van barneveld is overgestapt van bond geloof ik en word ook serieuzer genomen.
Originally posted by GeneralIx View Post@ Falstyr
Ik zeg dat Duitsland het WK wint.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...4 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: