WK voetbal 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ik verwacht dat onze grote vriend Nigel, Kaka totaal uit de wedstrijd speelt.
    Groeten

Comment

• nigel zal eerder paar keer hard moeten ingrijpen en het veld moeten verlaten als hij niet uit kijkt. De enige aan wie je kaka kunt toevertrouwen is bommel, maar dan mis je weer iemand in de opbouw.

Comment

• De Jong is daar echt geschikt voor, heeft die al vaker bewezen tegen o.a. Ribery meerdere malen en in de Premier League toppers kreeg die ook altijd zo'n opdracht.
        Groeten

Comment

• Mwah ik denk dat je de Jong die opdracht wel toe kan vertrouwen maar zodra hij ook maar een gele kaart pakt kom je hem van het veld aan het halen want dan heeft hij nummer twee zo te pakken...
          “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

• Hoe vaak pakt hij rood dan? Statistieken graag?
            Groeten

Comment

• Maar wat gaat brazilië tegen robben doen, die bastos is eigenlijk geen echte verdediger
              "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Daar kan je niks tegen doen, helemaal niet als Elia aan de andere kant staat.
                Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                  Hoe vaak pakt hij rood dan? Statistieken graag?
                  Komop hij gaat er wel vaak heel erg hard in, het verbaast me dat het dit WK tot nu toe nog vrij goed gaat...

YouTube - Nigel De Jong Breaks Stuart Holden's Leg
                  “We all die. The goal isn't to live forever, the goal is to create something that will.”

Comment

• Ja maar pakt hij vaak rood? daar gaat het om
                    Groeten

Comment

• Originally posted by Revius View Post
                      Ja maar pakt hij vaak rood? daar gaat het om
                      Hij pakt niet vaak rode kaarten, maar dat is voor mij niet het enige waar het om draait. Met zo'n tackles en de scheidsrechters dit WK die nogal graag met kaarten gooien is het risico wel groot. Kijk naar wat Klose gebeurde, 2 tackles van niks en toch 2x geel.

Comment

• Originally posted by Checker View Post
                        Hij pakt niet vaak rode kaarten, maar dat is voor mij niet het enige waar het om draait. Met zo'n tackles en de scheidsrechters dit WK die nogal graag met kaarten gooien is het risico wel groot. Kijk naar wat Klose gebeurde, 2 tackles van niks en toch 2x geel.
                        sommige lopen ook gewoon tegen iemand op spelen stukje toneel en dan krijgt de gene waar tegenop gelopen is ook geel
                        Calisthenics / Street workout

Comment

• Heee psssttt, wisten jullie het al?
                          Het Nederlands elftal komt zaterdag terug
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
                            Heee psssttt, wisten jullie het al?
                            No shit sherlock

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
                              Heee psssttt, wisten jullie het al?
                              heee psssttt ik denk het niet!
                              Calisthenics / Street workout

Comment

• Ik weet het nog niet over vrijdag. Ligt eraan als Robben en Elia beiden in de basis staan dan heb je zo enorm veel creativiteit en talent op de flanken dat bijna iedere verdediging kansloos zal zijn. Alleen ben ik bang dat van der Vaart op de plek van Elia staat.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X