Genoeg

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Beeps View Post
    Volgens mij heb je hongerrrrrrrr
    nee jij?

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
      Ik ben de laatste paar dagen een heel stuk minder actief geweest hier op het board, heb af en toe ff gekeken, maar het forum gaat helemaal naar de klote door het offtopic gedoe en alle rare topics over anussen en sgokkend nieuws.
      K denk dat een hoop mensen het met mij eens zijn dat iedereen die hier stampij op het forum maakt en het loopt te verzieken een ban verdient.
      Als jullie er niet tegen kunnen dat jailbait niet toegestaan is op dit forum dan gaan jullie er maar een ander forum mee vergooien, ikzelf vind jailbait ook leuk om naar te kijken maar als een of meerdere mods beslissen dat het niet toegestaan word dan moet dat gerespecteerd worden.
      ik hoop dat deze onzin snel ophoud wand het forum gaat er echt aan kapot, zo wil niemand meer online komen. ik dus ook niet.
      Ik zie het topic nu pas, precies hetzelfde verhaal hier. Ik vind er ook geen hol meer aan. Elke dag hetzelfde, alleen maar off-topic rellen of schele ecto's die we naar stickies moeten doorverwijzen..

Originally posted by gain is pain View Post
      Jij bent verantwoordelijk voor je eigen daden en roy voor zijn daden, betere wereld begint bij jezelf
      Klopt, maar als je een beetje oplet zie je dat ik de afgelopen maand nog geen 100 berichten heb gepost en hierdoor dus mijn leven beter.. Maar even voor de duidelijkheid, mijn spamposts bestonden slechts uit posts uit het ''wat eet je nu'' -topic en het ''topic-waar-geen-naam-voor-te-verzinnen-valt'', wat in de off-topic sectie staat. Dus om daar nou nog over te zeiken vind ik ook overdreven.
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

• hehe jullie nemen shit veel te serieus. Vermaak me prima hier, leer nog steeds genoeg bij van mensen als dyno, fal, marnop (snuff toen in die tijd dat ie actief was) etc. Serieuze discussies zijn soms ver te zoeken maar toch, als je een serieuze discussie op wilt wakkeren open er een topic na. En open dan niet bijvoorbeeld een topic over hoe je je tanden wit houdt of iets dergelijks.

En verder humor is hier goed aanwezig wat ook belangrijk is, mensen zoals roelinho, revius, oosterijk verdienen persoonlijk vind ik ook een lintje voor hun inbreng. Naast hun humor zeggen ze tot mn verbazing soms ook nog nuttige dingen.

En sommige nemen dingen hier te serieus op, doen als of hun leven hier is. En sommige doen moeilijk om niets als een beginner wat info komt vragen. Maak je niet zo druk, als je ze niet wilt helpen hou je gewoon stil. Beter voor jou en voor die andere ook. Maak van een mier geen blauwe vinvis.

vrede.
        I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

• Er is hier zeker wat veranderd in 1 jaar tijd..
          Helaas niet positief

Comment

• Originally posted by brainiac View Post
            hehe jullie nemen shit veel te serieus. Vermaak me prima hier, leer nog steeds genoeg bij van mensen als dyno, fal, marnop (snuff toen in die tijd dat ie actief was) etc. Serieuze discussies zijn soms ver te zoeken maar toch, als je een serieuze discussie op wilt wakkeren open er een topic na. En open dan niet bijvoorbeeld een topic over hoe je je tanden wit houdt of iets dergelijks.

En verder humor is hier goed aanwezig wat ook belangrijk is, mensen zoals roelinho, revius, oosterijk verdienen persoonlijk vind ik ook een lintje voor hun inbreng. Naast hun humor zeggen ze tot mn verbazing soms ook nog nuttige dingen.

En sommige nemen dingen hier te serieus op, doen als of hun leven hier is. En sommige doen moeilijk om niets als een beginner wat info komt vragen. Maak je niet zo druk, als je ze niet wilt helpen hou je gewoon stil. Beter voor jou en voor die andere ook. Maak van een mier geen blauwe vinvis.

vrede.
            Niet geheel mijn mening maar wel verdomd zinnig stukje
            "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

• Op verzoek van de TS dicht.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X