Nee inderdaad.Het wordt tijd dat je weer eens iemand flink gaat lopen afzeiken.Begin maar met mij.
hoe versier jij de dames topic
Collapse
X
-
gelukkig heb ik geen zonnebank nodig. En cremepjes gebruik ik soms alleen als ik een hele droge huid heb ofzo. Verder genoeg douchen en scheren en me haar doen that's it. Over gevoelens praat ik ook liever niet , ben ik niet zo goed in xD kvind niet dat ik een metroman ben ofzo. Dat zijn meer die guido figuren en dat vind ik tog een btje te ver gaan''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
Originally posted by El Magico View PostStap 1: loop naar een meisje toe die je leuk vind.
stap 2: stel jezelf gewoon voor
stap 3: maak een kritisch compliment, waar ze iets aan kan veranderen.
stap 4: begin een gesprek om koetjes en kalfjes (vertrouwen winnen), zorg dat het leuk en luchtig blijft.
stap 5: loop weg, minimaal 5 minuten wegblijven.
stap 6: kom terug, zeg dat je het leuk vond haar ontmoet te hebben en vraag haar nr om een keer wat te gaan drinken.
Werkt 8 van de 10 keer!''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''
Comment
-
Originally posted by Limit View Postwat moet ik me bij stap 3 inbeelden? leg eens uit, want zo'n meisje vind het tog niet leuk als je haar nog niet eens kent en nu al bekritiseerd lijkt me tog ?
*Mooie kledingstijl heb je, maar je zou nog leuker zijn met relexed los haar ..
*mooie wimpers/nagels, zijn ze echt? (met wta geluk niet, maak je haar verlegen hehe)
ik zeg maar iets e, maar is zo'n beetje een kritisch compliment
je zal bij een mooie meid, altijd de zoveeslte zijn die complimentjes geeft, hierdoor kom je wat beter over dan de rest...
gewoon niet verneuken door te zeggen dat sommige attributen echt lelijk of onnozel zijn, krijg je eerder een klap in het gezicht van...
maar ik persoonlijk doe zo'n versier zaken enkel voor de kick of het amusemnt, flirten is echt wel leuk, maar ik zoek er geen meisje mee, liefjes komen bij altidj uit de friendzone, veel aangenamer
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
5 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment