Als ik heel eerlijk ben vind ik de meest uber hypocriet......eerst gillen dat men rechts wil, krijgt men rechts wil men een uitzondering......
Mauro
Collapse
X
-
Originally posted by onderhandelen View PostAls ik heel eerlijk ben vind ik de meest uber hypocriet......eerst gillen dat men rechts wil, krijgt men rechts wil men een uitzondering......
Het wordt nog eens wat tussen ons......"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Eens, eens zeker met zo 1 tongetje
Bekende filosoof: politiek en volk.....beter van niet....tirannie van, zoiets......
Lekker exclusief houden.....Last edited by onderhandelen; 01-11-2011, 23:44.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Gok op Nietzsche.
@ OH
Het bizarre is gewoon dat men onder deze regering opeens rechts te schuld geeft van de uitzetting, terwijl onder links de beste jongen al uitgewezen was (juridisch gezien)."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostOchja, zo zie je maar weer dat ik van economie tóch niet al te veel snap, ook al was ik overtuigd van wel.
Maargoed, ik denk dat dat 'topic' onderhand wel is afgesloten in dit topic."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
.........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........There is no failure except in no longer trying
Comment
-
Originally posted by beat-boxer View PostHoezo, moet hij kappen? is toch zijn mening? jullie zijn die gene die zijn gekomen met ''Menings van vrijuiten'' jij moet ook even de topic goed doorlezen en kijken als het over mauro gaat.
Betreft Mauro. Geeft die jongen een paspoort.
Comment
-
Originally posted by onderhandelen View PostEens, eens zeker met zo 1 tongetje
Bekende filosoof: politiek en volk.....beter van niet....tirannie van, zoiets......
Lekker exclusief houden.....
Ben zeer benieuwd wat het CDA nu gaat proberen. Kan me niet voorstellen dat ze met een tijdelijke oplossing gaan komen voor een studie visum en voor de rest niks doen. Dat kan ze in de toekomst weer zwaar opbreken. Laat ze nog maar eens kijken naar deze regeling, acht jaar hier terwijl je als jong manneke hier bent gekomen en dan besluiten om hem weg te sturen? Wet is wet, maar kan me niet voorstellen dat dit gods wil is.
Maar OH, ik wacht al een dag met smart op je post in het topic privacy..
Comment
-
Zijn er wel meer die tegen democratie waren....Ultieme tegenhanger van democratie is wat Griekenland nu doet. Bedoel democratie is juist dat het volk zich ermee kan bemoeien en niet 1x per 4jr wordt opgetrommeld en de rest beslissen zij zelf. Anders gezegd voor Mauro hadden ze ook referendum moeten doen. Waar waren de partijen die normaliter voor referenda zijn ?
@ OH
Het bizarre is gewoon dat men onder deze regering opeens rechts te schuld geeft van de uitzetting, terwijl onder links de beste jongen al uitgewezen was (juridisch gezien).
Beleid en volgen er meer is een kut argument.....elk besluit is uniek.....Hij moet eerlijk zijn en zeggen ik heb er geen zin in, punt, spring maar hoog of laag je krijg het niet.
Heb wel eens in t bestuursrecht een besluit van iemand gebruikt in een procedure, onder het mom gelijkheidsbeginsel.....reactie was, individueel geval dus de groeten.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
-
Kut edit:
Originally posted by Silk View PostMaar OH, ik wacht al een dag met smart op je post in het topic privacy..▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
18 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment