Heb voor eerst Es' wat gehaald. (Altijd een tientje Ofzo) nu illegaal 130 euro doos. Geweldig pakket werd gezegd.... Zitten er maar 5 potten in. Leek dus weinig. Alleen allemaal 39 tot 50 schots , 500 grams. Ziet er wel groot uit allemaal en verkoper zegt dat ik wel 10x meer plezier d'r van heb dan twee pakketten zelfde prijs in winkel. Nu zag ik al wel in krantjes dat vergelijkbare potten per stuk al zon 80 euro waren dus opzich zal t goedkoop zijn. Zal zien dak een foto ervan kan maken. Evt. Filmpje morgen.
vuurwerk 2012.
Collapse
X
-
Hahaaaa zit aan tafel onderuit gezakt met benen op de tafel, zeg ik tegen vrouw ik zal ff schijten. (Moest ook). Zet ik net het tweede filmpje van patriciaaaa aan, met die melkbussen. Kijkt m'n vrouw me verschrikt aan en begint te roepen wat de fok!! Ik kijk haar vragend aan (denkend mag ik ook al geen filmpje kijken?) zegt ze oh ik dacht dat je je broek vol scheet met diarree whahhahahaha zit nu nog te lachen (ja op de pot) iedereen ziek hier dus dat dunne was niet eens zo vreemd. Lol zal je gebeuren benen op de tafel em: frrrttsssfllbrrtbaaatsj hahhahaeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by Patriciaaa View Postoud en nieuw 2010/2011 Kampen - YouTube
hiero
Ze zijn hier de hele week alweer bezig, volgens mij ongeveer de enige stad waar het zo vroeg gedoogd wordt. Oom agent die er voor de jaarwisseling ook aan meedoet.
Volgens mij bestaat er geen boersere en goedkopere manier van vuuwerk. Maar ik doe het zelf al jaren niet meer, liever een leuk feestje“For me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.”
Comment
-
Originally posted by optiflex View PostAls je ziet wat ze dit jaar verkopen word het steeds gekker.
Dit is voor mij iets TE illegaal.... Ik heb ook gehoord dat er een versie is met scherven erin... Leuk vuurwerk heb je dan.Make it happen, shock everyone!
Comment
-
-
nee maar wou een zwembad in de tuin... denk dat ik met dit minder hoeft te scheppen aangezien dat vanzelf een krater geeft denk“For me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.”
Comment
-
Originally posted by optiflex View PostBig boy van profi. Positieve hieraan is dat je niet bang hoef te zijn om een hand te verliezen want als ie af gaat in je hand is er wel meer weg van je lichaam.
Originally posted by bruce View PostHahaaaa zit aan tafel onderuit gezakt met benen op de tafel, zeg ik tegen vrouw ik zal ff schijten. (Moest ook). Zet ik net het tweede filmpje van patriciaaaa aan, met die melkbussen. Kijkt m'n vrouw me verschrikt aan en begint te roepen wat de fok!! Ik kijk haar vragend aan (denkend mag ik ook al geen filmpje kijken?) zegt ze oh ik dacht dat je je broek vol scheet met diarree whahhahahaha zit nu nog te lachen (ja op de pot) iedereen ziek hier dus dat dunne was niet eens zo vreemd. Lol zal je gebeuren benen op de tafel em: frrrttsssfllbrrtbaaatsj hahhaha
Originally posted by yvar View Posthahaha toch blijft dat briljant om te zien.... maar is inderdaad erg boers wel grappig... nog nooit in het echt gezien, schijn wel mega hard te zijn toch?Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by optiflex View PostSommige hebben volgens mij een paar duizend euro eraan uitgegeven want ze knallen non stop sinds gisteren....Make it happen, shock everyone!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
17 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
6 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment