vuurwerk 2012.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Heb voor eerst Es' wat gehaald. (Altijd een tientje Ofzo) nu illegaal 130 euro doos. Geweldig pakket werd gezegd.... Zitten er maar 5 potten in. Leek dus weinig. Alleen allemaal 39 tot 50 schots , 500 grams. Ziet er wel groot uit allemaal en verkoper zegt dat ik wel 10x meer plezier d'r van heb dan twee pakketten zelfde prijs in winkel. Nu zag ik al wel in krantjes dat vergelijkbare potten per stuk al zon 80 euro waren dus opzich zal t goedkoop zijn. Zal zien dak een foto ervan kan maken. Evt. Filmpje morgen.
    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Hahaaaa zit aan tafel onderuit gezakt met benen op de tafel, zeg ik tegen vrouw ik zal ff schijten. (Moest ook). Zet ik net het tweede filmpje van patriciaaaa aan, met die melkbussen. Kijkt m'n vrouw me verschrikt aan en begint te roepen wat de fok!! Ik kijk haar vragend aan (denkend mag ik ook al geen filmpje kijken?) zegt ze oh ik dacht dat je je broek vol scheet met diarree whahhahahaha zit nu nog te lachen (ja op de pot) iedereen ziek hier dus dat dunne was niet eens zo vreemd. Lol zal je gebeuren benen op de tafel em: frrrttsssfllbrrtbaaatsj hahhaha
      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by Patriciaaa View Post
        oud en nieuw 2010/2011 Kampen - YouTube

hiero

Ze zijn hier de hele week alweer bezig, volgens mij ongeveer de enige stad waar het zo vroeg gedoogd wordt. Oom agent die er voor de jaarwisseling ook aan meedoet.
        Volgens mij bestaat er geen boersere en goedkopere manier van vuuwerk. Maar ik doe het zelf al jaren niet meer, liever een leuk feestje
        hahaha toch blijft dat briljant om te zien.... maar is inderdaad erg boers wel grappig... nog nooit in het echt gezien, schijn wel mega hard te zijn toch?
        “For me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.”

Comment

• Als je ziet wat ze dit jaar verkopen word het steeds gekker.

Dit is voor mij iets TE illegaal.... Ik heb ook gehoord dat er een versie is met scherven erin... Leuk vuurwerk heb je dan.

Comment

• Originally posted by optiflex View Post
            Als je ziet wat ze dit jaar verkopen word het steeds gekker.

Dit is voor mij iets TE illegaal.... Ik heb ook gehoord dat er een versie is met scherven erin... Leuk vuurwerk heb je dan.
            dafuq... doe normaal... tis geen oorlog gebied gooi dat tussen een paar soldaten en die zijn meteen opgeblazen jeez... is dit niet zelfgemaakt ofzo?
            Make it happen, shock everyone!

Comment

• Nee, is gewoon te koop in het illegale circuit.

Comment

• kijk dat vind ik dan wel weer leuk.... :P wat is de naam van dat spul?
                “For me, life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer.”

Comment

• Originally posted by yvar View Post
                  kijk dat vind ik dan wel weer leuk.... :P wat is de naam van dat spul?
                  Big boy van profi. Positieve hieraan is dat je niet bang hoef te zijn om een hand te verliezen want als ie af gaat in je hand is er wel meer weg van je lichaam.

Comment

• Staat er boven. Maar ik zou dit spul toch echt niet af gaan steken op plaatsen met veel mensen. Lijkt menog wel een tikkie erger dan een cobra 6.

Comment

• nee maar wou een zwembad in de tuin... denk dat ik met dit minder hoeft te scheppen aangezien dat vanzelf een krater geeft denk

Comment

• Stuk of 10 gaten boren, ladinkjes erin, snellontjes eraan en je komt een heel eind denk ik. Verwacht wel een uitnodiging voor de poolparty nu hè!

Comment

Big boy van profi. Positieve hieraan is dat je niet bang hoef te zijn om een hand te verliezen want als ie af gaat in je hand is er wel meer weg van je lichaam.
                          Hahahahahhahaha

Originally posted by bruce View Post
                          Hahaaaa zit aan tafel onderuit gezakt met benen op de tafel, zeg ik tegen vrouw ik zal ff schijten. (Moest ook). Zet ik net het tweede filmpje van patriciaaaa aan, met die melkbussen. Kijkt m'n vrouw me verschrikt aan en begint te roepen wat de fok!! Ik kijk haar vragend aan (denkend mag ik ook al geen filmpje kijken?) zegt ze oh ik dacht dat je je broek vol scheet met diarree whahhahahaha zit nu nog te lachen (ja op de pot) iedereen ziek hier dus dat dunne was niet eens zo vreemd. Lol zal je gebeuren benen op de tafel em: frrrttsssfllbrrtbaaatsj hahhaha
                          Whahahahah geweldig

Originally posted by yvar View Post
                          hahaha toch blijft dat briljant om te zien.... maar is inderdaad erg boers wel grappig... nog nooit in het echt gezien, schijn wel mega hard te zijn toch?
                          Wel aardig ja. Maar jij zat nu toch weer in Brabant? Daar doen ze dat in sommige delen ook dacht ik?
                          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

• Sommige hebben volgens mij een paar duizend euro eraan uitgegeven want ze knallen non stop sinds gisteren....

Comment

Sommige hebben volgens mij een paar duizend euro eraan uitgegeven want ze knallen non stop sinds gisteren....
                              hier vrij weinig in de buurt... af en toe wat knalletjes, vroeger zag ik nog voor 31 dec. wat sierpotten de lucht ingaan. daar is dit jaar geen sprake van..
                              Make it happen, shock everyone!

Comment

• Cobra 6 bij mn bed, morgenochtend iedereen wakker maken. Umad?
                                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X