Proces tegen Wilders

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

geert is de held
    1.94 103KG

Comment

het is wachten totdat ze nederland bombaderen

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
        *zucht* en nog een keer. Alleen al gezien het feit dat hij aangeklaagd wordt voor het zeggen van bepaalde dingen die blijkbaar niet als waarheid worden beschouwd namens sommige. Zegt mij al genoeg dat ze niet willen dat hij dat soort dingen zegt, waarom zou hij immers anders aangeklaagd worden? De waarheid kan ook iets zijn waar je misschien andere mee kwetst, dus als hij dan wel veroordeelt zou worden dan mag je toch niet de waarheid zeggen..
        Iemand wordt aangeklaagd omdat i zicht niet comformeert aan het recht.

Heel simpel gezegd je kan doen en laten wat je wilt, maar als je (strafrechtelijk) onrechtmatig handelt ben je de lul.

En kan geen goede reden verzinnen waarom dit voor een politicus niet zou moeten gelden. Sterker gesteld een politicus heeft een bijzondere positie daarom nog kwalijker.

En nou niet komen met het argument "toevoeging aan het debat"

"De waarheid" is iets subjectiefs. Je argumentatie bevat trouwens een contradictie en een bekentenis.
        Last edited by onderhandelen; 03-10-2010, 19:13.
        ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
        We like it

Comment

Originally posted by SpuitJunkie View Post
          het is wachten totdat ze nederland bombaderen
          door..?

@ Onderhandelen: Geert heeft een reden om zich op deze manier uit te spreken, anders komt het niet tot de mensen over. Gewoon recht door zee en keihard zeggen waar het op staat.
          Last edited by Iron Mind; 03-10-2010, 19:12.
          "Straight outta gym"

Comment

Ja, ik kan ook een (hele goede) reden hebben om iemand de hersenpan in te slaan, SO??????

Je ziet het zelf ook wel, kansloos!
            We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
              Ja, ik kan ook een (hele goede) reden hebben om iemand de hersenpan in te slaan, SO??????

Je ziet het zelf ook wel, kansloos!
              nee, niet echt. Zoals ik al zei. Als hij zijn bedoeling netter zou formuleren komt het niet goed genoeg over. Nu praten mensen over hem vanwege zijn af en toe grof in de mond liggende uitspraken. Makkelijker kom je niet in de picture en mocht dat misschien juist zijn bedoeling zijn..

Dus succes met nog mensen de hersenpan inslaan dan krijg je zelf ook te maken met ons fijne rechtsysteem
              "Straight outta gym"

Comment

Succes met lezen:

Hij die zich in het openbaar, mondeling of bij geschrift of afbeelding, opzettelijk beledigend uitlaat over een groep mensen wegens hun ras, hun godsdienst of levensovertuiging, hun hetero- of homoseksuele gerichtheid of hun lichamelijke, psychische of verstandelijke handicap, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.

2
                Indien het feit wordt gepleegd door een persoon die daarvan een beroep of gewoonte maakt of door twee of meer verenigde personen wordt gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie opgelegd.

We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
                  Succes met lezen:
                  Ik zou bijna medelijden krijgen nog met ons "gediscrimineerde" als we het zo gaan bekijken..

We zullen het te weten komen..
                  "Straight outta gym"

Comment

Is niet nodig m8 men behoort zich gewoon als fatsoenlijk burger te gedragen.

Lukt dit niet ivm psychische gesteldheid of enig rechtvaardigingsgrond dan wordt het een ander verhaal.

Zolang dat niet van toepassing is, dan tja wordt het een moeilijk verhaal en in het bijzonder voor een politica-us, buiten de politieke arena.

OT, thnx voor de linkjes.
                    We like it

Comment

Ronduit belachelijk, de waarheid mag al niet eens meer gezegd worden tegenwoordig.

Oh jawel. Maar meestal helaas maar 1 kant op.
                      Ik weet niet...ik vind het altijd zo vreemd dat er bijvoorbeeld geen strafzaak komt als Wilders wordt vergeleken met Hitler. Dat mag dus wel.
                      Of dat Amerika op zijn kop staat omdat iemand dreigt Korans te verbranden, maar ik heb het sterke idee dat als men had gedreigd Bijbels te verbranden dat er dan geen tot veel minder paniek was geweest.
                      Maar goed. Ik zal me dat vast verbeelden.
                      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                        Of dat Amerika op zijn kop staat omdat iemand dreigt Korans te verbranden, maar ik heb het sterke idee dat als men had gedreigd Bijbels te verbranden dat er dan geen tot veel minder paniek was geweest.
                        Maar goed. Ik zal me dat vast verbeelden.
                        Juistem
                        "Straight outta gym"

Comment

Juistem
                          Voel je vrij, beide!

Wtf heeft dat mee te maken dat Wilders wordt aangeklaagd. De (goede) moslims voelen zich beledigd en verkeerd behandeld, wat voor hun en andere niet-moslims een goede reden is om hem aan te klagen, en terecht!

Ook christen/joden/hindoe's etc. etc. hebben die recht om iemand aan te klagen zodra ze zich beledigd voelen en vinden dat iemand de wet overtreedt.

Die beredenering van: jaa.. zij doen het niet, dus wij ook maar niet en andersom slaat nergens op.

En ff voor de duidelijkheid: ik ben zelf geen moslim, maar christen.
                          I don't eat steroids for breakfast, but thanx for asking

Comment

Moskowitch en Wilders vandaag zo relaxt. Heel het proces ligt nu voorlopig stil :P

Comment

Originally posted by brainiac View Post
                              Voel je vrij, beide!

Wtf heeft dat mee te maken dat Wilders wordt aangeklaagd. De (goede) moslims voelen zich beledigd en verkeerd behandeld, wat voor hun en andere niet-moslims een goede reden is om hem aan te klagen, en terecht!

Ook christen/joden/hindoe's etc. etc. hebben die recht om iemand aan te klagen zodra ze zich beledigd voelen en vinden dat iemand de wet overtreedt.

Die beredenering van: jaa.. zij doen het niet, dus wij ook maar niet en andersom slaat nergens op.

En ff voor de duidelijkheid: ik ben zelf geen moslim, maar christen.
                              Haha hier komen we toch niet uit..

Even een vraagje aan jou persoonlijk als christen. Voel jij je beledigd als iemand met godverdomme scheldt of een bijbel zou verbranden?
                              Het is geen persoonlijke aanval hoor, maar ik ben benieuwd of christenen nou echt zo anders omgaan met dit soort dingen.
                              "Straight outta gym"

Comment

Haha hier komen we toch niet uit..

Even een vraagje aan jou persoonlijk als christen. Voel jij je beledigd als iemand met godverdomme scheldt of een bijbel zou verbranden?
                                Het is geen persoonlijke aanval hoor, maar ik ben benieuwd of christenen nou echt zo anders omgaan met dit soort dingen.
                                Dat we er niet uit komen komt volgens mij vooral door jou doordat je van alles vindt maar niks beargumenteerd en dat je er dingen bijhaalt die totaal irrelevant zijn.

En trouwens er zijn genoeg moslims die daar geen probleeem van maken en er zijn ook genoeg christenen die daar wel een probleem van maken, je moet eens weten hoeveel extreme christenen er zijn. Daarnaast wat brainiac ook vind, is dat relevant voor het beeld van wat je van chirstenen hebt?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X