Proces tegen Wilders

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Misterfit View Post
    Mag ik eens vragen wat er mis is met falstyr, lijkt me niet dat hij zich onredelijk in dit topic gedragd. Sterker nog, hij heeft gewoon gelijk.
    Wtf, ben je de weg kwijt. ?

Geldt ook voor de rest van je tekst.

Zit je nog op school?
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
      Wtf, ben je de weg kwijt. ?

Geldt ook voor de rest van je tekst.

Zit je nog op school?
      Graag enige onderbouwing, zou niet weten waarom ik de weg kwijt moet zijn.

Comment

Stop maar eens twee totaal verschillende groepen mensen (die haaks op elkaar staan) in een villa en laat ze samen in het huis voor 1 maand samen leven. Wedden dat er problemen ontstaan?
        Ik denk dat we dat een nieuw tv programma krijgen als dit gefilmd zou worden..

Verder ben ik het eens met je verdere reactie.
        "Straight outta gym"

Comment

Beide partijen teren op angst dat het land naar de kloten gaat, op basis van 'wat als'. Ik vind niet dat 1 van beiden compleet ongelijk heeft, zo zwart-wit is het niet. Maar ik kies toch sneller voor Wilders.
          Waarom? Omdat naar mijn mening de middenweg tussen beiden partijen prima is. En Wilders wordt wel ingedimt/tegengehouden van alle kanten, waardoor je sneller op de middenweg uitkomt.

Het is allemaal gewoon 1 grote show. Doel? Zieltjes winnen, een passender imago winnen, ect.

Originally posted by Ashley View Post
          Wat gaat er gebeuren als Geert Wilders wel schuldig word bevonden?
          Wat voor straf?
          Het lijkt me dat hij een relatief kleine straf krijgt, maar dat je voor zijn functie een bewijs van goed gedrag nodig hebt. Zon bewijs kan je niet zomaar krijgen als je veroordeeld ben. Dan zou hij zijn functie niet meer kunnen uitvoeren?

Comment

Originally posted by STED View Post
            heb ik wat gemist? hij is toch allang onschuldig verklaart?
            Jij snapt duidelijk niet hoe een rechtszaak werkt.

Comment

Mag ik eens vragen wat er mis is met falstyr, lijkt me niet dat hij zich onredelijk in dit topic gedragd. Sterker nog, hij heeft gewoon gelijk.
              Dat zijn twee totaal verschillende dingen mijn beste:

- je redelijk gedragen of;

- gelijk hebben.

Je kunt je onredelijk gedragen en gelijk hebben. Ook kun je je onredelijk gedragen en geen gelijk hebben.

Het is niet ondenkbaar dat je je redelijk gedraagt en ook nog eens gelijk hebt. Tenslotte kan het ook nog voorkomen dat je je redelijk gedraagt maar geen gelijk hebt.
              http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Vindt je het moeilijk om mijn vraag te beantwoorden oid?

stel je een vraag, nogmaals zit je op school en wat voor onderwijs volg je?
                We like it

Comment

Jammer dat ts zelf de discussie niet meer aan durft.
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Je bent het eens. Daarom sta je zogenaamd aan de kant van wilders. Dus ben je automatisch een racist ook al ben je dat niet. Die gasten hebben hun oordeel al klaar dus verder discussiëren met zulke beperkte visies heeft geen zin.

Comment

..beperkte visie...gapjas.
                      Je voelt je persoonlijk aangevallen..dat blijkt.

Zapruder Inc. - De gevaarlijkste website van Nederland
                      There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

ja ik voel me altijd persoonlijk aangevallen door de onnozelheid van een ander. blijf lekker alles verdraaien tot het in je eigen visie past. ik ga wat nuttigs met me tijd doen.

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                          Jij snapt duidelijk niet hoe een rechtszaak werkt.
                          klopt

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                            ja ik voel me altijd persoonlijk aangevallen door de onnozelheid van een ander. blijf lekker alles verdraaien tot het in je eigen visie past. ik ga wat nuttigs met me tijd doen.
                            HAHAHHAHAHHAHH,zegt diegene die 24/7 op bodynet zit.
                            Kijk je in de spiegel ofzo?

Comment

Tja..de straf....'Tossing the salad' bij elke imam die zich in zijn kruis getast voelt..

Urban Dictionary: tossing the salad
                              There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
                                HAHAHHAHAHHAHH,zegt diegene die 24/7 op bodynet zit.
                                Kijk je in de spiegel ofzo?
                                wordt je het niet moe om te trollen met constant foutieve aannames? Lekker rellen en meer kun je niet. Wie is er nu triest :P

Het is natuurlijk onmogelijk om constant de pc aan tehebben ivm downloaden en dat de webbrowser ook open staat op verscheidene pagina's. En zodra je op bodynet bent is natuurlijk onmogelijk om ingelogd te zijn, maar niet achter je pc te zitten ivm gamen, boek lezen, film kijken of andere dingen. jullie gebrek aan intelligentie en pogingen tot woorden in me mond te leggen is hilarisch.

Als BN je niet bevalt blijf dan gewoon weg ipv alleen in te loggen om te rellen en te laten zien hoe triest je bent mr. Levensgenieter.

En dan zeggen dat ik off-topic ga terwijl jullie constant onzin over mijn persoon, die jullie overigens niet eens kennen, lopen te spuwen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X