Pro's en halve bewegingen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by joachimrens View Post
    Genen?
    Oh dus op hun beoordelingsformulier staat?

1. Phil heath - genen........10+. Zo klaar.

En dat bijvoorbeeld ronnie coleman in de 1e paar jaar dat hij mr olympa wilde worden 13/14de werd was omdat.....?Want hij was immers even groot...als je naar de fotos kijkt. Maar wat was er dan?

Comment

Maakt iniedergeval wel veel uit. Zonder mooie aanhechtingspunten kom je nergens. Natuurlijk is er ook de x-factor aanwezig in giganten als Cutler en Yates.
      Lid van de 200 club

Comment

Maakt iniedergeval wel veel uit. Zonder mooie aanhechtingspunten kom je nergens. Natuurlijk is er ook de x-factor aanwezig in giganten als Cutler en Yates.
        Je praat echt de grootste onzin....

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
          Oh dus op hun beoordelingsformulier staat?

1. Phil heath - genen........10+. Zo klaar.

En dat bijvoorbeeld ronnie coleman in de 1e paar jaar dat hij mr olympa wilde worden 13/14de werd was omdat.....?Want hij was immers even groot...als je naar de fotos kijkt. Maar wat was er dan?
          Heb jij wel goed gekeken naar de foto's van Coleman toen hij de eerste paar keer meedeed aan de Olympia? Hij zag er toen heel anders uit.
          I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
          - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
            Heb jij wel goed gekeken naar de foto's van Coleman toen hij de eerste paar keer meedeed aan de Olympia? Hij zag er toen heel anders uit.
            Ik ga niet met powerlifters in discussie.

Comment

Wanneer ik dit topic door lees kom ik heel veel naïeve reacties tegen.

Comment

Je praat echt de grootste onzin....
                Jij begint echt een irritante beter weter te worden he?
                Natuurlijk heeft het ook met gene en eigen lichaamsbouw te maken, joachimrens heeft gewoon gelijk, niet iedereen is gezegend met perfecte buikspier bijvoorbeeld al spuit je nog zoveel.
                Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Ik ga niet met powerlifters in discussie.
                  Een beetje rare reaktie van jou. Maar wie is hier nou een powerlifter?
                  I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                  - Dave Tate

Comment

Als naturel amateur moet je je gewoon geen reet aantrekken van de trainingswijze van het overgrote deel van de pro-bodybuilders. Gebruik zo'n filmpje lekker als pre workout booster oid, maar verder... Je hebt er helemaal niets aan, er zal geen één fatsoenlijke, respectabele krachtsporttrainer zijn die je deze manier van trainen aanraadt.
                    Ik lees dat BB-blaadje FLEX wel eens, en daar wordt ook de grootst mogelijke onzin verkondigd qua training. Het is zo enorm hypocriet, om überhaupt de veronderstelling op te wekken dat zij zo groot zijn geworden door halve bench presses of lateral seated cable side crunches of weet ik t wat en t woord "anabolen" maar niet in de mond durven te nemen. Die gasten zijn gewoon niet te vergelijken met ons normale stervelingen die ten eerste het geld niet hebben voor al die rotzooi en ten tweede op een enigszins fatsoenlijke wijze proberen groot/sterk te worden. Full ROM compounds is zo'n beetje in alle gevallen the way to go.
                    265sq/240bench/250dl

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                      Jij begint echt een irritante beter weter te worden he?
                      Natuurlijk heeft het ook met gene en eigen lichaamsbouw te maken, joachimrens heeft gewoon gelijk, niet iedereen is gezegend met perfecte buikspier bijvoorbeeld al spuit je nog zoveel.
                      Nou...zo wil ik niet overkomen. Dus sorry als ik zo overkom. Ik probeerde duidelijk te maken dat iedereen die bijna in de top staat goede genen heeft. En hij denkt dat het dus alleen maar te maken heeft met genen. Terwijl de bodybuilders op het podium op verschillende criteria te maken krijgen en niet alleen massa.

Comment

Nou...zo wil ik niet overkomen. Dus sorry als ik zo overkom. Ik probeerde duidelijk te maken dat iedereen die bijna in de top staat goede genen heeft. En hij denkt dat het dus alleen maar te maken heeft met genen. Terwijl de bodybuilders op het podium op verschillende criteria te maken krijgen en niet alleen massa.
                        Ohw dan is het goed
                        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Ik probeerde duidelijk te maken dat iedereen die bijna in de top staat goede genen heeft.
                          Of ze de juiste genen tot een maximale expressie weet te triggeren...

Comment

Ze hebben wellicht wel allemaal topgenen, maar de één is topper dan de ander, de ander kan beter tegen anabolen en kan dus meer gebruiken en monsterlijker worden etc.
                            Maar ik denk dat we hier wel genoeg over geruziet hebben toch?
                            Lid van de 200 club

Comment

Ze hebben wellicht wel allemaal topgenen, maar de één is topper dan de ander, de ander kan beter tegen anabolen en kan dus meer gebruiken en monsterlijker worden etc.
                              Maar ik denk dat we hier wel genoeg over geruziet hebben toch?
                              haha agree, maar ik ben toch blij met men topic

veel uiteenlopende reacties maar zoals een paar al wel aanhaalden, de echte waarheid zullen we nooit achterhalen, of je zal cutler eens moeten opbellen, die lijkt veel bb's op weg te helpen
                              only the strongest will survive

Comment

het verschil in nederland vs belgie op gebied van supplementen is al groot heb ik ooit gehoord van een fitnessmakker die wel wat kennis heeft op gebied van supplementen.

true or false?
                                only the strongest will survive

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X