I am Aesthetic & Athletic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Word je alweer 38 kerel?! oude lul haha. Nee grapje maar je oogt nog veel jonger kerel, maar dat hoor je vast wel vaker of niet?

    Hoop voor je dat de pijntjes snel verdwijnen.
    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

    Comment


    • Originally posted by emielos View Post
      Word je alweer 38 kerel?! oude lul haha. Nee grapje maar je oogt nog veel jonger kerel, maar dat hoor je vast wel vaker of niet?

      Hoop voor je dat de pijntjes snel verdwijnen.
      Haha ja dat hoor ik continu, dat ik veel jonger oog. Vaak word ik eind 20 en soms begin 30 geschat. Is alleen maar mooi toch.
      Ik voel me lichamelijk eigenlijk ook wel jonger dan m'n echte leeftijd, afgezien van de blessures die ik met enige regelmaat krijg. Maar dit soort blessures had ik op mijn 18e ook al (zie openingspost van mijn log)
      De pijn in m'n onderste aanhechting latissimus zal vast snel overgaan, ik geef het een week en dan zal het al een stuk beter zijn. Nu voelt het nog steeds pijnlijk aan, maar ik moet hier maar geduld voor leren hebben. Ik wil niks forceren.

      Morgen eind van de ochtend is het weer legday, en dan ga ik sinds tijden weer voorzichtig leg pressen tot maximaal 160kg, donkey calf raises, en andere quad en hammies en kuit oefeningen.

      Comment


      • loop ik net voor, ik wordt volgende maand 38
        Winners are not those who never fail, but those who never quit!

        Comment


        • ouwe lullen
          Goed gejat is het halve werk!

          Comment


          • Originally posted by Neproadie View Post
            loop ik net voor, ik wordt volgende maand 38
            1978 is een goed bouwjaar he, haha

            Originally posted by east1977 View Post
            ouwe lullen
            Yep, en ik ben er trots op ook

            De pijn in mijn linker lat is nog steeds duidelijk aanwezig. Dit genezingsproces gaat wel even duren ben ik bang, maar het is wat het is. Vanochtend moest ik een keer niezen en dat voelde heel erg pijnlijk aan. Daarmee realiseer ik me dat ik het even een paar dagen rustiger aan moet gaan doen. Tja en merk daarmee dat ik meteen even uit m'n flow ben. Heb meteen al minder gegeten gisteren en vandaag. Niet mentaal, maar puur lichamelijk minder eetlust. Ik blijf dus wel positief in wat er het komende jaar gaat gebeuren qua progressie, ik moet nu alleen even pas op de plaats maken.

            Comment


            • Vooral dat mentale aspect herken ik. Ik was toen ik mijn hamstring inscheurde 10 weken geleden ook helemaal uit mijn flow. Heeft uiteindelijk ook wel positieve uitwerkingen gehad omdat ik nu op een gezondere manier met sporten bezig ben.

              Ik hoop dat jij je flow wel terug vindt, anders worden die wedstrijden niks. Succes met je herstel!

              Comment


              • Originally posted by FitnessEcto View Post
                Vooral dat mentale aspect herken ik. Ik was toen ik mijn hamstring inscheurde 10 weken geleden ook helemaal uit mijn flow. Heeft uiteindelijk ook wel positieve uitwerkingen gehad omdat ik nu op een gezondere manier met sporten bezig ben.

                Ik hoop dat jij je flow wel terug vindt, anders worden die wedstrijden niks. Succes met je herstel!
                Dank je FitnessEcto, die wedstrijden gaan wel goed komen. Ik weet zeker dat mijn flow straks weer terug komt en dat ik mijn toekomstige wedstrijden en daarbij horende prepweken weer met volle passie en overtuiging ga doen.

                Ik kwam vandaag tot een verrassende ontdekking. Of het goed nieuws is, weet ik niet.
                Nadat ik de opgelopen blessure van gisteren vandaag nog een keer goed wilde proberen te localiseren, kwam ik erachter dat de lats en aanhechtingen daarvan zelf nog "intact" zijn. De verrekking of het scheurtje zit dieper gelegen, onder m'n lats.
                Als ik met m'n vingers tussen m'n bekkenrand en onderste ribben druk, dan doet het daar vooral veel pijn. Dat verklaart ook dat een lichte pulldown beweging met weinig gewicht gelukkig nagenoeg geen pijn doet maar hoesten/niezen en bepaalde diagonale buikspieroefeningen (o.a. side bends) weer wel. Ook als ik mijn romp op druk zet met m'n adem in, zoals je bij een deadlift of squat doet, dan voel ik op die plek in m'n zij richting de rug weer een beetje die pijn.
                Er is dus iets in m'n core verrekt of ingescheurd, mogelijk de serratus posterior inferior of de external/internal oblique aan de achterzijde (zie rechts onder in het plaatje).



                Morgen rustig borst en triceps trainen. Daar verwacht ik geen problemen mee te krijgen. We gaan het meemaken..

                Comment


                • Leuk je gister ff gesproken te hebben buffel

                  Comment


                  • Ik had laatst wat aan mn internal oblique. Voelde het vooral met plat liggen en lang moeten zitten. Is met deadliften gebeurd waarschijnlijk maar na een weekje was het weg. Hopelijk herstel jij ook snel
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

                    Comment


                    • Originally posted by quibus View Post
                      Leuk je gister ff gesproken te hebben buffel
                      Het Q, was zeker leuk jou en je vrouw even gezien te hebben. Hopelijk snel tot een volgende keer kerel!

                      Originally posted by Gus View Post
                      Ik had laatst wat aan mn internal oblique. Voelde het vooral met plat liggen en lang moeten zitten. Is met deadliften gebeurd waarschijnlijk maar na een weekje was het weg. Hopelijk herstel jij ook snel
                      Hey Gus, was je trouwens nog bij de SAP cup komen kijken? Had je niet meer gezien, next time better.

                      Ik vermoed dat het bij mij ook de internal oblique is aan de zij-/achterkant. Echter heb ik het niet bij het plat liggen en lang zitten maar bij hard hoesten en andere bewegingen, het zit in ieder geval diep in m'n core. Inderdaad hopen dat het snel over gaat.
                      De oppervlakkige pijn trekt langzaam weg, maar is nog steeds wel te voelen. Mijn prognose is dat het pas na 4 weken fatsoenlijk belastbaar is, hel gaat allemaal niet zo snel tot nu toe.

                      Gisteren heb ik wel een goeie Rug, Schouders en biceps training kunnen doen.
                      Ik had even geen zin om het netjes te loggen maar kort samengevat:
                      Om een beetje om de pijn heen te kunnen trainen, heb ik bewust gekozen voor de behind the neck latpulldown. Op deze manier leun ik niet achterover waardoor ik de geblesseerde internal oblique aan de achterkant niet belast. Ik kon toch strikte pulldowns tot 80-85kg doen. Daarna chest supported T-Bar Rows tot 4 plates. Nice, hierbij gelukkig ook geen last van de blessure en toch voelde ik de lats goed werken. Verder nog seated machine rows en cable pulldowns, knielend tussen de cable crossover. Cable crossover Rear delt flyes, Barbell Shrugs tot 210kg (die kon ik wel zwaar doen). Dumbbell shoulder presses tot 36kg, Dumbbell side Raises tot 14kg, en nog wat bicep oefeningen.
                      Toen ik thuis kwam kreeg ik licht aanhoudende kramp in beide onderarmen. Wel lekker hoor, toch een teken dat de intensiteit hoog genoeg lag.
                      Maar Lat Pulldowns op de borst ga ik nog een aantal weken niet doen omdat ik dat nog een risico voor m'n blessure vind.
                      Vanmiddag Legday! Ik heb trouwens ook nog wat experimentele ideeën over hoe ik de komende weken aan mijn benen wil werken. Daar vertel ik later meer over

                      Comment


                      • Gisteravond had ik m'n legday. Die dag moet ik onthouden. Dinsdag 15 december.

                        Ik heb besloten dat ik een aantal weken ELKE dag een aantal sets (pyramide sets) ga squatten en ben er gisteren mee begonnen.
                        Ik stuitte op wat motiverende filmpjes van o.a. Cory Gregory en Mike Rashid op youtube die dit ook toepassen, en het lijkt me wel wat.
                        Even de boel wakker schudden en kijken of mijn benen daarop gaan reageren.
                        Ik heb het dan niet over 100% intensiteit met grinders etc. zodat mijn CZS overbelast raakt, maar wel dagelijks een net gewicht om die benen goed aan het werk te zetten.

                        Anyways, gisteren was het benen dag.

                        Begonnen met wat Barbell Lunges
                        24 stappen met 30kg
                        24 stappen met 50kg
                        24 stappen met 50kg

                        Smith machine Leg press (verticaal omhoog pressen)

                        4 sets, gewicht oplopend tot 120kg aan schijven, 15 reps (3 plates per kant)

                        Squat

                        12 x 60kg
                        10 x 100kg
                        8 x 120kg
                        8 x 140kg
                        8 x 140kg

                        Sissy Squat in Leg Extension


                        4 sets, gewicht oplopend tot 30kg extra weerstand, 10 reps

                        Seated Leg Curl


                        4 sets, gewicht oplopend tot 93kg 10 reps.

                        Leg Extension

                        4 sets, gewicht oplopend tot full stack 12 reps

                        Calf Raises in Recrumbent Leg Press

                        3-4 sets met 90-100kg, tot failure

                        Commentaar:
                        Was een goeie training, op sommige momenten zelfs bijna kramp in m'n ass. Spieren waren dus goed gestimuleerd.
                        Een dag later lichte spierpijn in m'n ass, quads en hamstrings. Geslaagd dus.

                        __________________________________________________ ________
                        Vandaag (woensdagmiddag) heb ik een extra squat sessie gedaan.

                        10 x 60kg
                        10 x 100kg
                        10 x 120kg
                        6 x 140kg
                        ? x 120kg
                        ? x 100kg

                        Afgelopen avond (woensdagavond) was het borst / tricep time.

                        Bench press

                        10 x 60kg
                        12 x 100kg
                        12 x 110kg
                        12 x 115kg (VPR)
                        11 x 110kg

                        Incline Bench Press
                        (30° incline)

                        10 x 60kg
                        8 x 90kg
                        8 x 90kg
                        9 x 90kg
                        8 x 90kg
                        5 x 80kg (45° incline)
                        6 x 80kg (45° incline)

                        Incline Dumbbell Flyes (30° incline)

                        10 x 24kg
                        10 x 28kg
                        10 x 28kg
                        8 x 30kg (15° incline)

                        Chest Press machine

                        12 x 73kg
                        12 x 86kg
                        12 x 100kg
                        12 x 100kg

                        Seated Overhead Arm Extension
                        (EZ Bar) (75° incline)

                        10 x 30kg
                        10 x 50kg
                        8 x 50kg
                        8 x 50kg
                        7 x 50kg (45° incline)

                        2 Arm Dumbbell Arm Extension
                        , liggend

                        3 sets, 15 x 14kg p/a

                        Cable Pressdown met stang

                        3 sets, 10-12 reps, gewicht onbekend

                        Commentaar:
                        Schouderblessure van zo'n 2 weken geleden is gelukkig volledig verdwenen. Dus ik heb nu nog alleen wat last van die ingescheurde internal oblique. Maar daar kan ik goed omheen trainen.
                        Morgen weer een squat sessie, gevolgd door rug schouders en biceps. Het trainingsvolume zal ik in ieder geval wat gaan matigen.

                        Comment


                        • Zoals gezegd, had ik gisteren rug, schouders en biceps gedaan.
                          Ik heb niet de exacte sets, reps en gewichten gelogd maar even een algemene beschrijving.

                          Ik begon met 2 sets van 50 stappen walking lunges zonder gewicht.
                          Perfecte warming up en voorvermoeier voor mijn squatsessie.

                          Daarna piramideset squats gedaan

                          10 x 60kg
                          10 x 100kg
                          8 x 120kg
                          6 x 140kg
                          10 x 100kg

                          Benen zaten goed vol, en toen moest ik nog met de rest beginnen.

                          Lat Pulldown (Behind the neck)

                          4-5 sets met ongeveer 8 reps oplopend tot 85kg

                          Met deze oefening moet ik niet te explosief trekken want hier is de blessure ontstaan, al was dat met een front lat pulldown.

                          Chest supported T-Bar Row

                          4-5 sets oplopend tot 85kg ongeveer 7 reps

                          Fijne power oefening, heerlijk voor die extra rugdikte

                          Straight Arm pulldown (rope)

                          4 sets oplopend tot ongeveer 55-60kg

                          Dumbbell Shrugs

                          40kg dumbbells en ongeveer 30 reps

                          Ondanks dat ik altijd zware barbell shrugs deed in het squatrack (die was bezet) voelde de 40kg dumbbell shrugs erg zwaar aan door de vele reps. Voor herhaling vatbaar dus!

                          Shoulder Press Machine


                          4 sets tot full stack rond de 12 reps

                          Seated Cable biceps curl (armen/ellebogen voorwaarts op een bankje)

                          4-5 sets (pyramidesets) oplopend tot 70kg , terug naar 60kg

                          Alternating DB Hammer Curls

                          1 set, 20kg per arm


                          Commentaar: Inmiddels 3 dagen op rij gesquat en de lichte spierpijn in m'n benen blijft continu aanwezig.
                          Verder voelt alles wel goed aan. Shape blijft naar tevredenheid.
                          Alleen die coreblessure is nog steeds duidelijk aanwezig, dus daar blijf ik omheen trainen en dan heb ik er geen last van.

                          Vanmiddag weer een Legday, dus alleen benen.

                          Comment


                          • Vanmiddag brutal Legday gehad!

                            Warming up: 40 stappen walking lunges zonder extra gewicht

                            Squat

                            10 x 60kg
                            12 x 100kg
                            8 x 140kg
                            5 x 150kg
                            2 x 160kg
                            10 x 120kg
                            10 x 120kg

                            Ik hou een nieuwe (lagere) diepte aan met squatten, dus de intensiteit is bij deze gewichten hoger dan een aantal maanden geleden.

                            Walking Barbell Lunges

                            16 stappen heen, omdraaien en 14 stappen terug
                            16 stappen heen, omdraaien en 14 stappen terug

                            Zwaar maar lekker!

                            Sissy Squat in Leg Extension

                            12 x BW
                            12 x BW + 30kg
                            12 x BW + 30kg

                            Quads on fire!

                            Seated Leg Curl

                            12 x 59kg
                            12 x 73kg
                            12 x 86kg
                            5 x 100kg
                            12 x 86kg

                            Ik was vroeger altijd behoorlijk zwak in hamstring curls vanwege pijnlijke aanhechtingen in m'n knieholtes. Tegenwoordig lijkt de kracht in m'n hamstrings iets te zijn toegenomen zonder de pijntjes in m'n aanhechtingen.Mijn voorkeur gaat normaal uit naar SLDL's voorhamstrings, maar vanwege mijn internal oblique blessure nu maar iets vaker de seated leg curl.

                            Leg Extension


                            15 x 93kg
                            16 x 114kg (full stack)
                            16 x 114kg
                            16 x 114kg

                            Calf Raise in Recrumbent Legpress

                            12 x 100kg (Full Stack)
                            10 x 100kg
                            12 x 90kg
                            10 x 90kg

                            Commentaar:
                            Vandaag was een lekkere beentraining, goede intensiteit. Het was vandaag ook de 4e squatdag op rij. Heerlijk, die benen komen zo wel lekker mee denk ik. De spierpijn blijft aanwezig, maar dat is dan maar even doorzetten. Zolang verdere blessures uitblijven, heb ik alle vertrouwen in mijn volgende wedstrijd.

                            288 days out!

                            Comment


                            • Update:

                              Vanmiddag weer een Legday gehad.

                              Warming up:
                              50 stappen walking lunges zonder extra gewicht

                              Squat


                              10 x 60kg
                              8 x 100kg
                              6 x 140kg
                              4 x 160kg
                              2 x 180kg
                              8 x 140kg
                              12 x 120kg
                              12 x 120kg

                              Walking Barbell Lunges (50kg)

                              12 stappen heen, omdraaien 12 stappen terug
                              12 stappen heen, omdraaien 12 stappen terug

                              Sissy Squats in Leg Extension

                              10 x BW
                              15 x BW + 25kg schijf
                              15 x BW + 25kg schijf

                              Stiff legged Deadlift

                              10 x 60kg
                              12 x 100kg
                              12 x 120kg
                              10 x 130kg
                              9x 120kg

                              Omdat ik nog altijd last heb in m'n onderrug, mijn internal oblique om wat specifieker te zijn, begon ik toch last te krijgen van die blessure bij lifts vanaf 130kg. Dit is nog 1 van de weinige belangrijke oefeningen die ik nog niet zwaar kan trainen. Als dat ooit maar een keer goed komt.

                              Seated Leg Curl

                              4 sets oplopend tot 12 x 86kg

                              Leg Extension

                              4 sets, 16 reps, teruglopend naar 12 reps, 114kg (Full stack)

                              Standing Calf Raise Machine

                              4-5 sets van 10-12 reps. Allerlei varianten, normaal tempo, lang onderin pauzeren, etc..
                              Gewoon doorgegaan totdat de kuiten op waren.

                              Commentaar:
                              Bovenstaande training was weer een goeie training. Tevreden met de intensiteit en ik heb inmiddels al een volle week spierpijn in m'n benen. Gotta love it.
                              Naast deze legday heb ik tot nu toe 7 dagen lang ,dus ook bij de borst- en rugdagen, elke dag vooraf een squat piramide set gedaan.

                              Morgen Borst en tri's!

                              285 days out

                              Comment


                              • Gisteren was het Borst en Tricep dag.

                                warming up: Walking Lunges (zonder extra gewicht) 100 stappen

                                Squat (squatday #8)

                                15 x 60kg
                                12 x 100kg
                                6 x 140kg
                                3 x 160kg
                                10 x 100kg

                                Bench Press

                                12 x 60kg
                                12 x 100kg
                                10 x 120kg (evenaring oude VPR)
                                5 x 130kg
                                5 x 130kg
                                2 x 140kg
                                2 x 140kg
                                10 x 120kg (opnieuw evenaring oude VPR!)

                                Dit was echt bizar. Ik voelde me vandaag echt sterk op de bench, maar dat ik in m'n laatste set nog steeds 10 x 120kg zou drukken (zonder spotter) had ik nooit gedacht.

                                Incline Bench Press (45° incline)

                                12 x 60kg
                                6 x 90kg
                                8 x 90kg
                                10 x 80kg

                                Incline Dumbbell Flyes (15
                                ° incline)

                                10 x 24kg
                                8 x 28kg
                                8 x 28kg

                                Standing Low Pulley Cable Cross Flyes

                                3 sets, 10 reps, 15kg aan elke kant

                                Seated Overhead Arm Extension
                                (EZ Bar)

                                15 x 30kg
                                12 x 40kg
                                12 x 45kg
                                10 x 45kg

                                Lying Dumbbell Skullcrushers (2 dumbbells, 2 armen tegelijk)

                                15 x 14kg
                                15 x 14kg
                                12 x 14kg

                                Triceps pressdown (touwtje)

                                3 sets, gewicht onbekend, reps tot falen

                                Vanavond: Squats, Rug schouders en Biceps.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X