Vandaag eerder op de avond een beentraining gedaan. Het was natuurlijk geen training om naar huis te schrijven. Vanwege de recente blessure van 6 dagen geleden moest ik het rustig aan doen.
Ik ben begonnen met wat lichte leg extensions. De blessurepijn is sinds gisteren/vandaag zo goed als volledig verdwenen. De lichte gewichten van de leg extensions waren totaal geen probleem dus ik heb het gewicht na elke set toch maar iets verzwaard. Uiteindelijk kon ik zonder problemen 20 x 86kg halen. Geen centje pijn.
Daarna de leg press. Ik begon zonder gewicht met 40 reps. Echt te licht
Daarna iets van 30 reps met 20kg, daarna iets van 30 reps met 40kg, en nog 2 sets van 30 x 80kg. In de verste verte geen pijn te voelen, wel weer een goeie pomp in m'n quads.
Sorry Rain, ik ben toch een beetje eigenwijs geweest Maar ik dacht wel in te kunnen schatten dat deze gewichten geen gevaar zouden opleveren. Gelukkig was dat ook zo.
Daarna nog wat setjes Romanian Deadlifts gedaan tot 10 x 140kg. Ik had wel een irritante backpump op het laatst maar ik kon de sets nog net goed afmaken.
Daarna opnieuw leg extensions, gevolgd door seated hamstring curls en afgemaakt met kuiten.
Al met al een aardige herstel training met geen enkel gevoel van pijn gelukkig.
Ik ga morgen denk ik mijn maaltijden in MyFitnessPal invoeren en laat jullie weten wat mijn inname nu ongeveer is. De dagelijkse inname is naar mijn gevoel nog niet hoog genoeg om goed te kunnen gainen. Er moeten zeker wat kcals bij denk ik, al dan niet kcals uit minder "gezonde" producten.
Morgen weer borst en tri's.
269 days out!
Ik ben begonnen met wat lichte leg extensions. De blessurepijn is sinds gisteren/vandaag zo goed als volledig verdwenen. De lichte gewichten van de leg extensions waren totaal geen probleem dus ik heb het gewicht na elke set toch maar iets verzwaard. Uiteindelijk kon ik zonder problemen 20 x 86kg halen. Geen centje pijn.
Daarna de leg press. Ik begon zonder gewicht met 40 reps. Echt te licht
Daarna iets van 30 reps met 20kg, daarna iets van 30 reps met 40kg, en nog 2 sets van 30 x 80kg. In de verste verte geen pijn te voelen, wel weer een goeie pomp in m'n quads.
Originally posted by rain
View Post
Daarna nog wat setjes Romanian Deadlifts gedaan tot 10 x 140kg. Ik had wel een irritante backpump op het laatst maar ik kon de sets nog net goed afmaken.
Daarna opnieuw leg extensions, gevolgd door seated hamstring curls en afgemaakt met kuiten.
Al met al een aardige herstel training met geen enkel gevoel van pijn gelukkig.
Originally posted by Beachboy
View Post
Morgen weer borst en tri's.
269 days out!
Comment