Originally posted by 1964
View Post
Originally posted by mascotte
View Post
Dat van groter lijken door af te vallen klopt helemaal. Weeg inmiddels 74kg en mensen geloven mij totaal niet. schatten mij 83+
verslag van vrijdag:
Zo 2e dag onder mijn carbs verlaging. Gisteren tijdens cardio had ik het wel eventjes moeilijk. Ben benieuwd of ik het met elke cardio sessie ga krijgen maar ik hoop echt van niet.
Rond de 18e minuut voelde ik mijzelf anders worden. Werd weer wat licht in mijn hoofd en gewoon niet fijn. Misschien is het voor mijzelf gewoon bang makerij omdat de vorige keer echt net net goed ging. Hoop dat het een beetje beperkt blijft komende week.
Toen ik thuis kwam storte ik qua energie ook helemaal in. Was net een vaatdoek echt bizar...
Wat ik nu merk is dat overdag echt steady as hel gaat. maar zodra de avond valt kak ik helemaal naar de tyfes in. Belangrijkste voor nu is op tijd slapen en genoeg uren pakken lijkt mij.
nog maar 14 daagjes tot het feestje en 7-8 dagen tot het leuke weekje. Denk dat dit mijn lastigste week zal gaan worden m.b.t prep. Denk dat ik met dat laatste weekje wel goed ga. Gewoon omdat je veel verschillen gaat zien + dat je echt aftelt op de laatste daagjes.
Comment