Emielos the road to the Enercup

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by 1964 View Post
    Impressive. Tijdje niet in je log gelezen, gaat alles nog een beetje volgens plan?
    Ja qua metingen gaat het echt heel erg goed. Vanaf het begin liep ik op schema zo niet voor op schema. Sta nu op 5,5-6%. Heb vandaag geen cheatmeal en verhogingen gehad dus ga ervan uit dat ik a.s. zondag de 4-4,5% wel ga aantikken. Althans als mijn lichaam hetzelfde blijft doen als voorgaande weken
    Originally posted by mascotte View Post
    Heerlijk om je log te lezen , zeer mooie shape ook

    The easiest way to look 5 pounds bigger is to loose 5pounds.

    Super
    Dankjewel man! Voel mijzelf nu alleen wel tyfes klein, plat en gewoon kut haha

    Dat van groter lijken door af te vallen klopt helemaal. Weeg inmiddels 74kg en mensen geloven mij totaal niet. schatten mij 83+

    verslag van vrijdag:
    Zo 2e dag onder mijn carbs verlaging. Gisteren tijdens cardio had ik het wel eventjes moeilijk. Ben benieuwd of ik het met elke cardio sessie ga krijgen maar ik hoop echt van niet.

    Rond de 18e minuut voelde ik mijzelf anders worden. Werd weer wat licht in mijn hoofd en gewoon niet fijn. Misschien is het voor mijzelf gewoon bang makerij omdat de vorige keer echt net net goed ging. Hoop dat het een beetje beperkt blijft komende week.
    Toen ik thuis kwam storte ik qua energie ook helemaal in. Was net een vaatdoek echt bizar...

    Wat ik nu merk is dat overdag echt steady as hel gaat. maar zodra de avond valt kak ik helemaal naar de tyfes in. Belangrijkste voor nu is op tijd slapen en genoeg uren pakken lijkt mij.
    nog maar 14 daagjes tot het feestje en 7-8 dagen tot het leuke weekje. Denk dat dit mijn lastigste week zal gaan worden m.b.t prep. Denk dat ik met dat laatste weekje wel goed ga. Gewoon omdat je veel verschillen gaat zien + dat je echt aftelt op de laatste daagjes.
    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

    Comment


    • Zonet weer getraind. Training was ok maar wel pittig zwaar wel. Komende dagen word het ook echt aftellen tot peak week. Laatste weekje kan ik echt aftellen tot de wedstrijd en dit word zo'n weekje van mwa ja..

      Kreeg vandaag ook weer opmerkingen of ik wedstrijden doe. Gaat voor de omstanders nog steeds goed haha. Merk aan mijzelf wel echt dat die drop van rond de 120 carbs wel wat teweeg heeft gebracht. Waarom nu ook opeens zo'n grote drop is mij een raadsel maarja we luisteren maar gewoon en zullen pushen zo goed en kwaad als het kan.

      Echt zin in de periode na de wedstrijd. Voel mij nu vrij vlak en energieloos. Na de wedstrijd gewoon weer even wat minder obessief bezig dus mezelf weer toelaten om meer van dingen te genieten. Natuurlijk wel in de combi om even een nette rebound te pakken.

      Zijn er trouwens mensen die tips hebben voor het scrubben voor de tanning? Welke producten, hoe te doen en dan voornamelijk de rug.

      Training ging zoals ik aangaf stabiel. Gewichten hetzelfde als normaal alleen met chestpress niet de laatste 8x kunnen halen. Ga geen gewichten noteren omdat ik daar simpelweg nu even geen zin en energie voor heb.

      Cardio ging gelukkig wel goed vandaag. niet licht in het hoofd of andere ongein. Wel was het zo dat ik na cardio echt leeg was. Was echt naar de klote, heb in de kleedkamer minimaal 5 minuten voor mij uit zitten staren. Na training en cardio crash ik gewoon volledig qua energie levels. Kan zijn dat ik de hele avond naar de klote ben zoals vrijdag. Maar kan ook zoals vandaag: een half uur door een hel gaan en daarna gaat het wel ok. Of het straks nog kut word weet ik niet maar we shall see.


      2 weeks out!
      Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

      Comment


      • Niemand tips m.b.t. scrubben??


        Nou een prep bestaat uit kut dagen en goede dagen. Vandaag was echt een enorme kut dag echt niet te zuinig. Ik hoop met heel mijn hart dat het niet de hele week gaat zoals vandaag... Opstaan en wakker worden was echt dikke prima, niks aan de hand. nadat ik mijn 2e maaltijd op had voelde ik mij nou niet echt helemaal ideaal. Lichaam was moe, nergens zin in etc. Uit het niets een omslag punt. Gelukkig vandaag maar 2 uur les gehad om school thank god. Storte haf in toen ik thuis kwam.. Heb even half uurtje op bed gelegen en toen PWO genomen echt ri gym. Had het gevoel dat PWO geen fuck hielp! Als je mij zag in de gym had je mij heel raar aangekeken. Liep echt met mijn ziel onder de arm in de gym. Energie was minimaal en voelde mij gewoon kut. hopen dat het morgen beter gaat.

        voor de gym aan moest ik nog even kwark halen + broccoli en sla. Naast mij stond een wat oudere vrouw die er wat over zei. Weetnie eens meer wat ze zei maar ik raakte er wel geïrriteerd door. Ging over dat het gezond wat en veel ofzo iets. Even een ying yang momentje voor mijzelf om normaal en rustig te reageren, gelukkig nog maar 2 week.

        respect voor mensen die KETO dieet of no carbs dieet doen. Ik ga er echt heel slecht op. Voel mij nu helemaal niet meer mijzelf. Heb trouwens ook totaal geen cravings naar pizza etc etc. Maar alleen naar carbs, gewoon oats, brood etc etc. Word momenteel gekker van het energieloos zijn dan van de honger.

        Maar het belangrijkste van alles: we hebben de volledige training weer voltooid incl 30 minuten cardio. We zijn dus op de helft van het aantal keren cardio doen per week. Morgen geen training alleen cardio maar wel 40 minuten cardio. Dat zal echt bijten worden denk ik..

        Gewicht is nu 74kg. gevolg van creatine eruit + 120 gram carbs naar beneden. Tijdens dumbel curl ook echt zieke dickskin op onderarmen, Had er eigenlijk een foto van moeten maken
        Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

        Comment


        • Sterkte man!

          Comment


          • Originally posted by Hansi View Post
            Sterkte man!
            Dankje man! Voel mij vandaag al iets beter. Hopelijk blijft het ook zo:P


            Zo gister avond was nait best. Uit het niets kreeg ik allemaal vlekken voor mijn ogen terwijl ik gewoon stil zat. ( die vlekken die je krijgt als je te snel op staat). Duurde echt wel dik 20 minuten voordat het enigzins minder was. Werd er eerlijk gezegd wel een beetje bang van. Waarschijnlijk was lichaam gisteren gewoon echt even helemaal leeg en op. Ben daarom om kwart voor 10 ook maar mijn bed ingedoken en sliep aardig snel. Toen ik om 6 uur voor de 2e keer wakker werd had ik ook beste koppijn. Komt denk ik doordat mijn ogen ( netvlies) zo raar deed gister avond. Koppijn is nog niet helemaal weg maar komt wel goed. Straks alleen ëven" 40 minuten cardio doen en dan heb ik al 3 van de 4 cardio sessies gehad deze week.

            vreemde is dat ik totaal geen hekel heb aan cardio ( hele prep niet gehad). Deed het vaak ook gewoon heel relaxt. Alleen merk in deze week dat lichaam gewoon op begint te raken en dat het zwaar is om contant tempo gelijk te houden. + benen herstellen nu helemaal voor geen kut meer(sinds deze week) dus merk echt vermoeide benen + lichtelijk geïrriteerde hams/kuiten.

            Vannacht ook freacking bizar gedroomd echt vaag. Droomde dat ik de prep had opgegeven en dat ik mij daar goed bij voelde. WTF dit is alles behalve hoe ik in werkelijkheid ben. Ik ben meer het type van: altijd doorgaan totdat je je doel hebt behaald ook al gaat het ten koste van mijzelf ( dat jezelf er onder door gaat) of ten koste van andere. Mijn alles of niets mentaliteit is soms wat extreem.

            Owjah en tijdens les zat ik even te eten probeerde een klasgenoot een stuk kip van mij af te pakken. ( in mijn bulk pakte hij soms een stuk kip van mij om te proeven maar wel eerst vragen) nu wou het zowat automatisch pakken. reageerde heel fel merkte ik al: gaf hem bijna een klap voor zijn kanes en op een heel erg duidelijke toon: "AFBLIJVEN".

            Dacht echt: gvd blijft van mijn eten af en nu met deze strenge cut helemaal
            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

            Comment


            • Zo ik ben mijn 23e levensjaar heerlijk goed begonnen! Voelde mij overdag wat beter dan de afgelopen 2 dagen wat best wel fijn was op zich. Komt misschien omdat ik vrij was van school maarja maakt niet uit. Morgen een dag van 11:30 tot 16:30 school dus ben benieuwd hoe ik mij dan voel. Maak me er niet al te druk om, ik zie het morgen wel weer. Ik leef bij de dag nu haha.

              Hoe begin je je 23e levensjaar goed? nou je gaat quads hams trainen Omdat benen gisteren zo naar de klote waren had ik er even voor gekozen om de PWO onder de PWO's te nemen voor de training. Unstoppable V1 en het heeft gedaan wat het moest doen! Training zelf ging goed en kracht was goed te doen. Merk wel dat het nu wat minder doet dan de vorige keer dat ik het nam maar dat komt door de carbs. En ja, als je deze pwo neemt wat zo krachtig is dan moet je er uit halen wat er in zit. Dat betekend dus cardio na de training! Als ik geen cardio hoef te doen tijdens deplet training was dit mijn laatste cardio sessie in deze prep Maarja dit weet ik dus niet. Denk eerlijk gezegd wel dat ik nog wat cardio moet doen tijdens deplet training maar dat hoor ik vrijdag ochtend.

              heb 40 minuten cardio gedaan. ( 30 minuten normaal, 10 minuten extra doordat ik het gisteren niet af kon maken) Na de cardio kon je mij lichtelijk opvegen was echt naar de klote, echt helemaal! rond de 20 minuten kreeg ik ook een vieze rare smaak in mijn mond, heb ik bijna altijd tijdens cardio. Smaak/lucht is niet echt te omschrijven maar mijn gevoel zegt dat ik vanaf dat moment eiwit aan het verbranden ben. Na de cardio eiwitten erin en nog even 3 setjes knee raise gedaan. In de spiegel in de gym zag ik er echt zwaar depletted uit de tering... Buik zaten geen lijnen in, huid zag er raar uit en hier en daar aders. Merk trouwens zelf en klasgenoten trouwens ook dat mijn gezicht een stuk bleker is geworden.

              Ik denk dat dit ook mijn laatste legday is geweest tot de deplet trainingen al weet ik dat niet helemaal zeker. Om het schema staat nog dat ik zondag ook nog een legday heb alleen ik begin maandag met depletten. Dus weetnie of ik die training wel moet doen, hoor ik vrijdag ochtend wel.

              De training

              warm up sets met liggend legcurl
              10x20
              10x30 Voel mijn hams echt goed. Komt omdat ze vrijwel niet meer herstellen.
              10x40

              liggend leg curl/ stiff dl / liggend leg curl
              3x8x 60 / 75 / 50

              hack squat ss legpress
              3x8x50 / 160. legpress was freaking moeilijk zwaar echt de tering..

              leg ext
              3x8x83

              staand kuiten ss zittend kuiten ( zoveel separatie en strepen op de kuiten, gruwelijk nice!
              3x8x60 / 40

              40 minuten cardio. Laatste 10 minuten echt op karakter. Merk dat ik echt moeite heb om tegen de weerstand te trappen om mijn hf van rond de 130 te halen. Met pwo op gaat het wel makkelijker maar blijft pittig..

              knee raise
              3x20
              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

              Comment


              • Ook hier nog gefeliciteerd met je 23e verjaardag!
                Wat relaxed dat je nog de unstoppable V1 hebt staan, daar ga je wel wat beter op dan alle PWO's zonder de beruchte 1-,3-DMAA
                Herken jij trouwens ook dat je bij de ene low carb dag fluitend door de dag heen komt, maar ik heb ook specifiek twee beetje beroerde low carb dagen gehad waarbij ik me wat moeilijker kon concentreren en met zeer zware benen rond liep.
                Ach joh, nog maar een weekje door de zure appel heen bijten en dan lekker laden

                Comment


                • Originally posted by emielos View Post
                  Hoe begin je je 23e levensjaar goed? nou je gaat quads hams trainen
                  Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik zie dat je jezelf een fijn verjaarscadeau hebt gegeven.
                  Vergeet niet je lachspieren te trainen.

                  Comment


                  • Originally posted by niet_hier View Post
                    Gefeliciteerd met je verjaardag. Ik zie dat je jezelf een fijn verjaarscadeau hebt gegeven.
                    Heerlijk kado indd. Je kan je nieuwe levensjaar niet beter beginnen. Je voelt dat je leeft met dit soort trainingen



                    Deze dag ging opzich nog wel ok. 1 maaltijd even verwisseld omdat ik graag carbs willen hebben voor de training en na de training. Dus het was zo dat mijn middag eten met carbs dus even om 3 uur werd genomen en mijn salade van tonijn ei etc om 12 uur. Nou dat heb ik wel even gemerkt... tussen 12 en 3 voelde ik mij 3 keer kut, vermoeid en kon mijn ogen moeilijk open houden. Enige wat ik op dat moment wou was een powernap pakken de tering wat ging ik kapot.. Maarja gelukkig hebben we daar voor nu nog een medicijn voor en dat noemt met koffie! Dankzij de koffie heb ik het volgehouden om niet in slaap te vallen tot 3 uur. Om 3 uur mijn carbs maaltijd ( wel 35 gram rijst, ja ja doe maar ruig) genomen. Ik voelde mij een half uur later al een stuk beter qua energie. Kon tenminste zonder moeite te doen mijn ogen makkelijk openhouden.

                    Gelukkig had de leraar die laatste 2 uur weer in 50 minuten gepropt dus was mooi op tijd thuis. Thuis snel maaltijden voor morgen gemaakt en toen PWO erin en ri gym. Borst schouders gepakt en ging steady. Voelde mij niet echt actief maar heb de training goed afgemaakt en hoefde eens geen cardio te doen. Niet dat ik het erg vind om te doen maar heb er gewoon geen energie meer voor...
                    Vandaag ook weer meerdere complimenten gekregen van hoe scherp ik erbij sta en of ik toevallig enercup ging doen. Ook vonden ze mij er scherper/beter bij staan dan jongens die zij "kennen"die vorig jaar top 3 zijn geëindigd op de ener MAP. Geeft je ego wel even een oppepper om te horen maar ben te nuchter om daar wat mee te doen. In dat opzicht ben ik een typische noorderling en ben ik zo nuchter als wat, zo'n veer in de kont doet mij vrij weinig omdat ik altijd met 2 benen op de grond blijf staan. En daarbij komend. Het blijft een jurysport dus we zien het allemaal wel volgende week zondag. Genieten van de sfeer/wedstrijd etc staat voorop, een goede klassering hoop je natuurlijk altijd op maar zie ik dan wel.

                    bench
                    10xstang
                    10x30
                    10x40

                    decline fly's ss bench
                    3x8x12 60. Begin ook steeds meer feeling in mijn borst te krijgen met bench.

                    cable cross
                    3x8x16,5 strepen hell yeah!

                    Incline bench ss crossovers onder naar boven
                    3x8x 50 9+2,5 Damn lekker die separatie van bovekant en borst. We worden lekker droog

                    chestpress
                    3x8x52

                    ez bar front raise / side / bent over
                    3x8x20 / 12 / 9

                    dumbel press ss shrugs
                    3x8x20 / 44

                    shoulder press machine
                    3x8x27
                    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                    Comment


                    • Ben het er mee eens dat jij er zeker goed bij staat en dat het niveau van de toppers 1, 2, 3 jaar geleden een stuk lager lag. Dat geldt denk ik wel voor elke klasse dit jaar dus we gaan het meemaken. Je kan inderdaad beter niet niet van de complimentjes uitgaan dat je ook daadwerkelijk hoog eindigt. Al zou het wel te gek zijn. Vooral genieten op die dag en die stage rocken.

                      Comment


                      • Helemaal je vraag vergeten A&A. Maar ja, de ene LOW dag is de andere niet. Althans, deze week heb ik elke dag wel een zwaar K U T moment. Maar vorige week en de weken ervoor had ik het indd soms. Voelde ik mij uit het niets 2 dagen echt heel erg kut en de dagen erna was er niks aan de hand en wandelde ik er zo door heen. Heel vreemd indd.

                        Waren vaak wel 2 specifieke dagen. De 2 dagen na mijn rustdag (dinsdag) aka 40 minuten cardio doen. Op 1 of andere manier trok dat heel mijn lichaam leeg en dat merkte ik echt wel 2 dagen lang dat mijn lichaam helemaal van slag was en totaal vermoeid.

                        En ja indd. Misschien sta ik er beter voor dan sommige lui van vorig jaar top 3. Maarja deelnemersveld gaat qua niveau ook omhoog enja wat ik al zei: het blijft een jurysport. Gaat er om wat de jury wil/ mooi vind en daar word je op geklasseerd.
                        Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                        Comment


                        • Originally posted by emielos View Post
                          Heerlijk kado indd. Je kan je nieuwe levensjaar niet beter beginnen. Je voelt dat je leeft met dit soort trainingen
                          Droge humor. Maar ja, je staat er dan ook lekker droog bij....
                          Vergeet niet je lachspieren te trainen.

                          Comment


                          • Verslag van gisteren.
                            Vandaag deplet training 1 gedaan. Heb geen specifiek deplet schema gekregen of iets, als dat maar goed gaat.. Weetnie wat de reden ervan is dat wij het redelijk anders doen dan de rest maar we gaan het zien of het werkt. Moet eerlijk zeggen dat ik soms mijn twijfels heb nu.


                            Vandaag lb gedaan. Morgen UB en woensdag circuit FB. Donderdag starten met laden wat heel eentonig gaat zijn en waarschijnlijk ook veel honger hebben. Achja we zullen het zien hoe het gaat.

                            Gisteren over heel de dag 250 gram rijst lopen kanen. Smaakte tering goed alleen wel veel honger door de dag heen..

                            Drink t/m woensdag 7l water. gaat er makkelijk in omdat ik dit normaal gesproken ook al zowat drink.

                            Vanaf morgen geen zout meer. FML!


                            Heb max 1 minuut rust aangehouden en reps rond de 15.

                            hack squat
                            2x12WU zodner gewicht
                            4x15x 20

                            Legpress
                            4x15x89

                            leg ext
                            4x15x39 Burn tering..

                            liggend leg curl
                            4x15x32

                            zittend legcurl
                            4x15x?? pijnijk as fock

                            Staand kuiten
                            4x15x30

                            Hanging leg raise
                            4x20

                            15 minuten fietsen
                            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                            Comment


                            • Op DBB kreeg ik een antwoord dat een FB training voor het laden niet gek was. Dit was mijn antwoord op de opmerking. Is ook wel "leuk"/interessant om te weten

                              Ooh dat is ook niet waar ik op doel wat vreemd is. Dat had ik zelf ook al bedacht. Alleen hij zei er pas iets over toen ik zei; moet ik nog wat anders gaan trainen ivm depletten etc? En toen zei hij: ja doe dit en dit maar. Gaat mij wat te lakoniek etc

                              Zelf ook nu constant achteraan moeten gaan hoe ik met voeding moet doen tijdens laden. Hij heeft alleen bestandje gestuurd met water verdubbelen en vanaf dan ergens 3l en dan afbouwen. 450 gram rijst per dag maar nada niks noppes over eiwitten vetten en / of groente. Na constant spammen met vragen zegt die dat ik vanaf donderdag tonijn er uit moet doen , eieren eruit en alleen rijst met panga/kip moet eten. En 200 groente per 3 maaltijden. Dit kreeg ik pas na eindeloos door vragen etc etc

                              Dan komt mijn autistisch gedrag even naar boven van; ja hallo ik moet zelf wat bedenken met depletten etc en dan is voeding voor laden ook nog hartstikke vaag. Ik heb juist een coach genomen om juist niet bemoeien met dit soort zaken en nu moet ik dat wel constant doen. Dat irriteert mij op moment.

                              Ik had van een coach verwacht; hier heb je voedingsschema voor laden (maaltijden dan compleet samengesteld) en nu moet ik zelf constant achteraan
                              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                              Comment


                              • Ik begrijp je frustratie. Je betaalt hem niet voor niets.... Kan je je verwachtingen niet naar hem uitspreken. Zeg gast, ik verwacht van jou een compleet voedingsschema voor de laatste week.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X