Originally posted by mascotte
View Post
Heb op lage dagen waarop ik train 3 shakes. 1 's ochtends, 1 voor het trainen en 1 na het trainen. Na training zit er ook nog havermout + dextrose is. Die pwo smaakt gewoon naar chocolade vla echt goddelijk! Op rust dagen op een lage dag heb ik er maar 2. Die van voor de training die ik niet heb hoeft dan niet.
Originally posted by Aesthetic and Athletic
View Post
Voor mijn gevoel slinkt onderkant navel echt lekker nu. Maarja mijn gevoel laat mij wel eens vaker in de steek dus we zien volgende week vrijdag of a.s zaterdag wel. ( zaterdag ben ik in assen dus train even bij mijn coach. Miss wil hij mij dan ook al wel even meten.
Vandaag borst quads. Facking heavy training maar opzich wel fijn. Dit is nog eventje de enige training waar ik eeen PWO voor neem. Zowel borst als quads kost veel kracht waarbij ik dan liever even een pwo gebruik. Zeker voor quads!
Over het borst gedeelte kan ik heel kort zijn. Ik weetniet of het aan de 900kcal minder ligt dat het een stuk kutter ging dan zaterdag maar het wat kut! Incline bench ging even hard achteruit t.e.v. zaterdag en andere oefeningen ook wel een beetje moeten verlagen. Kijk hoe dat de volgende training dus gaat.
Quads gedeelte was weer *fijn*. Ging helemaal stuk, donders veel pijn maar kracht zat er lekker in
Bij bijna met elke oefening gaat die eerste 8 voor mijn gevoel wel easy. Alleen die 2 setjes erna is aanpoten of faal ik de 8 te halen..
Prep gaat tot nu toe wel redelijk denk ik. Onderkant navel word qua dikte steeds minder voor mijn gevoel ( maarja wat zegt gevoel) en gewicht daalt nog *FML
Tot nu toe heb ik last van 3 bijwerkingen van de prep
1. herstel is kut, vooral benen door de HIIT cardio
2. Minder energie zo af en toe. Tijdens quads bijvoorbeeld helemaal leeg op het einde. Tank is gewoon leeg
3. Ik irriteer mij wat sneller aan bepaalde personen en bepaalde dingen.
Voordeel tot nu toe:
Honger is minder erg dan verwacht. Al weet ik nou niet of ik hier nou blij van moet worden of denken van kut.
Tot zover het stukje text voor mijn dagboek
de training:
incline bench
10xstang
10x40
8x60 8x50 8x40 moeilijk wel..
8x60 6x50 Faal op 7 6x40 same story
8x55 5x45 5x35 jeez helemaal leeg.
Hoe kan ik dit volgende keer het best aanpakken? moet eigenlijk zijn: 3x8 8 8 in dropset
dumbel press
8x26 8x22 8x16 allemaal te net aan
2x8x24 8x22 8x16 Laatste 8 net aan..
fly machine
8x79 8x66 8x52
2x8x73 8x52 8x45 Jeez christ wat een moeite
cable crossover
3x8x14+2,5 9+2,5 4,5+2,5
Leg ext
2 opwarm setjes
3x8x66/44/32 ofziets. Focking pijnlijk. Telkens het gevoel van kramp weer. Quads al goed vol!
hack squat
3x8x50/40/30 dieper dan de vorige keer. Na 2e set even gaan zitten. Zakte zowat door mijn poten heen, kon niet meer staan.. Tijdens de reps soms even vloeken op mijzelf dat ik niet zo'n pussy moest zijn en gewoon doorbeuken.
legpress
2x8x100 72/ 66 ofzo iets
zie hierboven alleen dan alles +2,5
Comment