Emielos the road to the Enercup

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by mascotte View Post
    Eigenlijk belachelijk hoe je de simpele voeding gaat waarderen eenmaal je diep cut of het gevoel kent van een cut.

    Vroeger at ik nooit brood,ik verafschuwde het. En nu loopt het water uit mn bek van een droge snede haha.

    Neem je nog proteine shakes at the moment of komt alles uit vaste voeding? vaste voeding= meer eten en meer verzadiging imo
    Ja true. Heb straks ook 2 broodjes pindakaas. ( heb ik de komende 3 week, 1 keer per week) Dat voelt bijna gewoon als een cheat zo lekker hahaha

    Heb op lage dagen waarop ik train 3 shakes. 1 's ochtends, 1 voor het trainen en 1 na het trainen. Na training zit er ook nog havermout + dextrose is. Die pwo smaakt gewoon naar chocolade vla echt goddelijk! Op rust dagen op een lage dag heb ik er maar 2. Die van voor de training die ik niet heb hoeft dan niet.

    Originally posted by Aesthetic and Athletic View Post
    Lekker bezig Emiel. 2350 kcal is wel even doorbikkelen zeg. Maar je weet waar je het voor doet.
    Alles in dropsets doen lijkt me ook geen pretje.
    Precies wat mascotte zegt, qua verzadiging is vast voedsel in een diepe cut natuurlijk wel beter om te doen wat honger betreft. Zelfs neem ik alleen nog een post workout shake, maar ik zit nu wel een stukje hoger in de kcals.
    Randje van m'n navel was inderdaad ook een goede graadmeter voor mij dat ik goed droog begon te worden.
    Had liever ook nog hoger gezeten maarja de baas zegt anders :P Bikkelen lukt zeker, ben net een pitbull. Bijt me er echt helemaal in vast:P

    Voor mijn gevoel slinkt onderkant navel echt lekker nu. Maarja mijn gevoel laat mij wel eens vaker in de steek dus we zien volgende week vrijdag of a.s zaterdag wel. ( zaterdag ben ik in assen dus train even bij mijn coach. Miss wil hij mij dan ook al wel even meten.


    Vandaag borst quads. Facking heavy training maar opzich wel fijn. Dit is nog eventje de enige training waar ik eeen PWO voor neem. Zowel borst als quads kost veel kracht waarbij ik dan liever even een pwo gebruik. Zeker voor quads!

    Over het borst gedeelte kan ik heel kort zijn. Ik weetniet of het aan de 900kcal minder ligt dat het een stuk kutter ging dan zaterdag maar het wat kut! Incline bench ging even hard achteruit t.e.v. zaterdag en andere oefeningen ook wel een beetje moeten verlagen. Kijk hoe dat de volgende training dus gaat.

    Quads gedeelte was weer *fijn*. Ging helemaal stuk, donders veel pijn maar kracht zat er lekker in

    Bij bijna met elke oefening gaat die eerste 8 voor mijn gevoel wel easy. Alleen die 2 setjes erna is aanpoten of faal ik de 8 te halen..

    Prep gaat tot nu toe wel redelijk denk ik. Onderkant navel word qua dikte steeds minder voor mijn gevoel ( maarja wat zegt gevoel) en gewicht daalt nog *FML

    Tot nu toe heb ik last van 3 bijwerkingen van de prep
    1. herstel is kut, vooral benen door de HIIT cardio
    2. Minder energie zo af en toe. Tijdens quads bijvoorbeeld helemaal leeg op het einde. Tank is gewoon leeg
    3. Ik irriteer mij wat sneller aan bepaalde personen en bepaalde dingen.

    Voordeel tot nu toe:
    Honger is minder erg dan verwacht. Al weet ik nou niet of ik hier nou blij van moet worden of denken van kut.

    Tot zover het stukje text voor mijn dagboek

    de training:

    incline bench
    10xstang
    10x40
    8x60 8x50 8x40 moeilijk wel..
    8x60 6x50 Faal op 7 6x40 same story
    8x55 5x45 5x35 jeez helemaal leeg.
    Hoe kan ik dit volgende keer het best aanpakken? moet eigenlijk zijn: 3x8 8 8 in dropset

    dumbel press
    8x26 8x22 8x16 allemaal te net aan
    2x8x24 8x22 8x16 Laatste 8 net aan..

    fly machine
    8x79 8x66 8x52
    2x8x73 8x52 8x45 Jeez christ wat een moeite

    cable crossover
    3x8x14+2,5 9+2,5 4,5+2,5

    Leg ext
    2 opwarm setjes
    3x8x66/44/32 ofziets. Focking pijnlijk. Telkens het gevoel van kramp weer. Quads al goed vol!

    hack squat
    3x8x50/40/30 dieper dan de vorige keer. Na 2e set even gaan zitten. Zakte zowat door mijn poten heen, kon niet meer staan.. Tijdens de reps soms even vloeken op mijzelf dat ik niet zo'n pussy moest zijn en gewoon doorbeuken.

    legpress
    2x8x100 72/ 66 ofzo iets
    zie hierboven alleen dan alles +2,5
    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

    Comment


    • Vandaag rug/hams cardio gedaan. Best wel chille training en kracht was ook nog fijn aanwezig.

      Cardio was prima te doen tot minuut 25. Voelde mij hetzelfde als vorige week vrijdag rond 25 minuten tijdens mijn 40 minuten cardio. Voelde mij ontzettend kut! Ik denk dat ik helaas weet hoe het komt dat ik mij zo kut voelde op dat moment. De reden daarvan is denk ik: omdat ik heel dicht tegen een hypo aan zat/zit. Werd namelijk helemaal ligt en raar in het hoofd, beetje misselijk, begon ziek erg te trillen en uit het niets nog zieker te zweten. 5-10 minuten na mijn PWO shake waar o.a. dextrose in zit voelde ik mij pas weer normaal.

      Gek genoeg had ik er afgelopen dinsdag tijdens 40 minuten cardio geen last van.

      Heb zonet mijn Coach meteen een berichtje gestuurd met de situatie. Denk dat ik PWO shake na mijn training ga nemen en voor mijn cardio. Want dit lijkt mij niet de bedoeling

      Training:
      pull ups
      3x8

      dumbel pullover Onderrug iets teveel mee overbelast. Deed behoorlijk zeer de rest van de training
      3x8x 32/26/22

      row machine
      3x8x 73/66/52

      lat pul
      3x8x 66/59/52 pijnlijk en zwaar als fock

      dumbel row
      3x8x 42/36/30 0906 lijn weer aan het werk...

      staand hams
      3x8x 18/9/6 Jeez christ..

      liggend leg curl
      3x8x 36/32/28 focking pijnlijk echt bizar. Hams nu ook bizar vol

      cardio Ging echt lekker tot minuut nummer 25. Toen ik eraf stapte had ik het gevoel dat ik echt bijna nokkie ging. Heb mijzelf eerst even 2 minuten over de crosstrainer gehangen om enigzins normaal naar de kleedkamer te lopen.
      Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

      Comment


      • Dat is wel kut van dat je lichten bijna uit gingen.
        At je voor je krachttraining misschien dusdanig weinig dat je tijdens de cardio echt helemaal leeg was?
        Of misschien is de totale arbeid die je verricht (kracht + cardio samen) zo hoog dat de kcal inname echt tekort schiet?
        PWO na je kracht en voor je cardio zal in ieder geval wel moeten helpen.

        Comment


        • Toch mooi dat je altijd nog levend thuis aankomt na zulke trainingen. Gaat lekker.
          Wanneer is je wedstrijd?
          Kan niet = wil niet

          Comment


          • Ik heb eerder ergens gelezen dat cardio een "moeilijk moment" heeft na ongeveer een minuut of 20. De verklaring die ervoor gegeven werd was dat op dat moment je lichaam geleidelijk overschakelt van het verbranden van carbs naar het verbranden van lichaamsvet.
            Echter, in jouw geval lijkt er meer aan de hand te zijn.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

            Comment


            • Originally posted by Aesthetic and Athletic View Post
              Dat is wel kut van dat je lichten bijna uit gingen.
              At je voor je krachttraining misschien dusdanig weinig dat je tijdens de cardio echt helemaal leeg was?
              Of misschien is de totale arbeid die je verricht (kracht + cardio samen) zo hoog dat de kcal inname echt tekort schiet?
              PWO na je kracht en voor je cardio zal in ieder geval wel moeten helpen.
              Na cardio ben ik wel echt helemaal leeg indd. eten is nu ook echt weinig. 300 e 200 k 40f

              ga gewoon PWO alvast na mijn KT nemen en dan cardio doen. Kijken of dit helpt.

              Originally posted by 1964 View Post
              Toch mooi dat je altijd nog levend thuis aankomt na zulke trainingen. Gaat lekker.
              Wanneer is je wedstrijd?
              Haha kom eerst altijd een paar minuutjes bij in de kleedkamer voordat ik weer weg ga haha.

              Wedstrijd is 2 oktober. Dus net iets meer da 8weeks out of nouja eigenlijk 7 want laatste week is vocht dumpen en depletten + trainen. over 5 week wil coach ongeveer klaar zijn met cutten dus we shall see.

              Originally posted by niet_hier View Post
              Ik heb eerder ergens gelezen dat cardio een "moeilijk moment" heeft na ongeveer een minuut of 20. De verklaring die ervoor gegeven werd was dat op dat moment je lichaam geleidelijk overschakelt van het verbranden van carbs naar het verbranden van lichaamsvet.
              Echter, in jouw geval lijkt er meer aan de hand te zijn.
              Kan zijn dat ik niet moment heftiger ervaar maar denk het niet. PWO shake eerder nemen en dan kijken hoe het gaat.
              Abs beginnen nu ook is rust door te komen. is gewoon een relaxed pose dus gaan denk ik goed. Nog 8 week to go!

              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

              Comment


              • Hey, you sexy

                Comment


                • Gaat wel lekker zo te zien
                  Goeie bouw voor MP.

                  Comment


                  • Originally posted by FitnessEcto View Post
                    Hey, you sexy
                    Ey daar!

                    Originally posted by Aesthetic and Athletic View Post
                    Gaat wel lekker zo te zien
                    Goeie bouw voor MP.
                    Ja gaat wel goed. ZOu graag alleen meer gaan eten maarja mag nog niet. Een cheat zou ook wel fijn zijn haha. Voel mij nu al redelijk plat

                    Thx man!

                    Vanochtend schouders armen gedaan. Omdat ik in Assen moest trainen heb ik weinig kunnen eten voor de training. Echt een nadeel aan die gym is dat die maar van 9-12 open is. Echt blij dat ik zelf in Groningen woon. Lekker de sportschool van 9 tot 5 open in het weekend.

                    Gevolg van zo vroeg trainen is dat je alleen traint op ontbijt. en je pre workout. Oftewel dit was 40 gram eiwit met 50 gram havermout. Mijn 30 gram eiwit van ontbijt neem ik ergens anders op de dag. Anders neem ik eerst ontbijt a 30 gram eiwit+ 50 gram havermout en neem ik 40 gram eiwit 15 minuten later.

                    Training was door alleen op ontbijt te trainen ook echt vermoeiend en gewoon kut!

                    side raises
                    3x8x 14/12/8

                    dumbel press staand
                    3x8x16/12/10 focking hel wat moeilijk telkens!

                    upright row cabe
                    3x8x45/35/23

                    w press
                    3x8x 12/10/8 tering focking hel wat een graf oefening!

                    pushdown
                    3x8x32/23/18

                    Cable french press
                    3x8x 18 en daar onder

                    cable kickback nutteloos eigenlijk omdat triceps helemaal vol zit
                    weetnie meer wat

                    dumbel curl
                    3x8x 14/10/8

                    bb curl
                    3x8x 25/20/15

                    30 minuten cardio. 600kcal+ Volgens dat apparaat.

                    training 1 uur en 45 minuten. Krijg je mer al die dropsets.. Gelukkig nog maar 3 week dit schema..
                    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                    Comment


                    • Vandaag voor borst quads. De dag begon echt vreselijk kut.. Werd wakker en ontlasting was nou niet je van het. No details for this. Is al 2e dag achter elkaar dus flikker maar even vezel tabletten naar binnen om te kijken of dat wat helpt.

                      Voor de rest even voor de training een middag dipje gehad qua motivatie. Het eten + dit schema fokt soms wat met mijn hoofd. Heel hinderlijk maar we zullen het er mee moeten doen. Thx koen, martijn, sven voor de APP De harde woorden zetten mij soms wel weer even om de plek en ik moet gewoon niet zeiken en gewoon doorgaan. Ik heb voor dit gekozen, niemand dwingt mij dit te doen dus niet zeiken. Het is nog maar 8 weken en mijn tegenstanders zullen ook hard bezig zijn. Ik zal dus een stap harder, dieper etc moeten gaan dan de rest om mij goed te klasseren!

                      Vandaag een hoge dag a 3200 kcal wat opzich ook wel hebt voor de energie levels er in. Na het middag eten Pre erin en ri gym. Training ging zoveel beter dan verwacht! Alle reps ook meer gecontroleerd uitgevoerd watt alles ten goede komt voornamelijk met borst.

                      Gewicht vanochtend: 78,4kg
                      Dikste gedeelte op navel: 74 oftewel weer cm omlaag.
                      Incline bench
                      10xstang
                      10x30
                      8x55/40/30
                      2x8x50/40/30 Goed uitgevoerd. Voelde ook goed, heel veel moeite met de laatste 8 dus helemaal perfect. Had het slechter verwacht door armen training van gisteren. Lijkt mij bijna alleen maar te helpen met de mmc zowat

                      Dumbel press
                      3x8x24/20/14 Godkolere die laatste set zo fokt op moeilijk he! 2KG lichter dan vorige training komt door armen van gisteren

                      fly machine
                      2x8x73/66/52
                      8x73 6x66 7x52 freaking helemaal stuk. Kreeg er niks meer uitgeperst

                      Crossover
                      3x8x 14+2,5/9 +2,5/ 4,5 +2,5


                      leg ext
                      2x10x32 WU
                      3x8x66/46/32 Damn nu al moeilijk lopen..

                      Hack squat
                      3x8x 50/40/20 Laatste 2 setjes soms even tussen pauze van 1-2 sec. Zo kapot gaan echt niet normaal.
                      In de rust kon ik ook nauwelijks meer op mijn poten staan. Helemaal leeg.. Poten trekken wel lekker droog nu. Benen + rug zijn droogste spiergroepen op moment.

                      leg press
                      8x100/79/66
                      2x8x100/86/73 Alles + 2,5 Helemaal stuk leeg en alles wat erbij hoort!

                      knee raise
                      2x20
                      12 Verzuurd tot de max. Kreeg geen rep meer voor elkaar.
                      Deze oefening voelt ook heel raar in je kont na quads zo te hebben aangepakt.

                      Morgen rustdag!
                      Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                      Comment


                      • Vandaag nog geen rustdag maar morgen. Was even in verwarring.Vandaag was het tijd voor Rug/hams cardio. Rug is tyfes zwaar maar was opzich wel een lekkere training. Alsof ik gisteren een soort van motivatie knop heb omgedraaid waardoor ik mij nu tijdelijk even wat beter voel.

                        Na KT ook mijn PWO genomen. Geen rare dingen mee gemaakt dus lijkt mij dat het zo goedkomt. Coach had het erover dat binnenkort dextrose eruit word gehaald dus even kijken hoe het dan gaat.

                        Ik voel mij wel platter dan normaal maarja krijg je door minder carbs en hoofd die wat met je fuckt. Rechter tricep word ook duidelijk droger. Gaan nog steeds lekker denk ik. Heel benieuwd naar wat coach vrijdag zegt.

                        optrekken
                        3x8

                        pullover even wat minder gewicht gepakt om te kijken of ik anders
                        3x8x 26/24/20 Borst ook verzuurd en vol

                        row machine
                        2x8x 73/66/52
                        8x 66/52/45 die 66 en 52 met echt heel veel moeite echt ziek. Pomp ook bizar in mijn rug

                        lat pull weer zo fokt op zwaar de tering
                        3x8x 66/59/45

                        dumbel row
                        3x8x 42/36/30 zwaar en kapot en vol

                        staand hams
                        3x8x18/11/6 pijnlijk en kut

                        liggend hams
                        3x8x 36/32/27 fokt op weer..

                        30 min cardio. Mooi steady niks aan de hand. Ging weer chill
                        Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                        Comment


                        • Hoe ziet zo'n week vocht dumpen er dan uit?
                          Kan niet = wil niet

                          Comment


                          • Originally posted by 1964 View Post
                            Hoe ziet zo'n week vocht dumpen er dan uit?
                            Van wat ik weet is het die week geen zout meer ook geen toegevoegde zouten. Eerst heel drinken en dat word steeds minder. zo/ma 6-7 liter en dat word steeds minder. Weetnie hoe hij het helemaal gaat doen. Misschien de avond van te voren nog een shot vodka voor het laatste stukje vocht.

                            side raises
                            3x8x 14/12/8 tyfes zwaar vandaag kolere...

                            dumbel press staand
                            3x8x16/12/10 Ging best steady! Alleen beetje last van voorkant schouder rechts

                            upright row cabe
                            3x8x45/35/23 Vandaag met 2 van die handgrepen. Kon die kleine rechte stang niet vinden dusja moest wat

                            w press
                            3x8x 12/10/8 tering focking hel wat een graf oefening! same training different day

                            pushdown
                            3x8x32/23/18

                            Cable french press
                            3x8x 18 en daar onder

                            cable kickback nutteloos eigenlijk omdat triceps helemaal vol zit
                            weetnie meer wat

                            dumbel curl
                            3x8x 14/10/8

                            bb curl
                            3x8x 25/20/15

                            30 minuten cardio. Vind de cardio beter te doen dan deze kut training. Damn wat heb ik toch een grafhekel aan armen.. In de bulk ga ik armen skippen denk ik. Pak ze wel genoeg mee met 2-3 borst /schoudersen die 1 keer rug straks
                            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                            Comment


                            • Vrijdag weer een meting met je coach? Ben benieuwd man. Vind je shape nog steeds gruwelijk!
                              Was je wedstrijd in oktober?

                              Ben benieuwd naar je prep week, kan ik vast wat van leren!
                              All time PRs: 195/135/232,5
                              Meet PRs: 185/132,5/232,5

                              Comment


                              • Originally posted by Mushrambo View Post
                                Vrijdag weer een meting met je coach? Ben benieuwd man. Vind je shape nog steeds gruwelijk!
                                Was je wedstrijd in oktober?

                                Ben benieuwd naar je prep week, kan ik vast wat van leren!
                                Vrijdag middag indd weer meting. Je bent niet de enige persoon die benieuwd is. Ik heb werkelijk geen idee hoe ik erbij sta, loop ik op schema of niet. Heb namelijk totaal geen referentie kader van mijzelf. Dat maakt het zo kut en kan af en toe ook een redelijk mindfuck zijn.

                                Laatste week verander je natuurlijk het meest omdat je dan het vocht er uit knalt. We shall see hoe het gaat. Over 4,5 week moeten we zo goed als klaar zijn en ben benieuwd of we dat redden. Maarja vertrouw mijn coach en we gaan het zien.

                                2 oktober is indd de wedstrijd.

                                Ben heel benieuwd doe peak weak gaat worden maarja dat duurt nog heel lang ( lees 7,5 week)

                                Zal alles zoveel mogelijk en zo goed mogelijk proberen uit te leggen op het moment zelf. Anders vertel ik het later nog wel als ik op dat moment de kracht er niet voor heb.
                                Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X