Gisteren 40 minuten cardio gedaan d.m.v hardlopen door de stad. Tering benen hadden had op een gegeven moment echt zwaar. Telkens die klappen opvangen die niet ideaal als je de dag ervoor quads hebt gedaan. Toen ik vanochtend opstond waren benen ook echt zwaar en fokt op. Lichtelijke spierpijn in de kuiten en buitenkant dijbeen de tering...
Verder na de cardio ook echt de hele avond mega veel honger gehad was echt alles behalve chill!
Vandaag ook overdag last van een mwa dag! Hele dag wat futloos en freaking veel honger. Ondanks dat het een hoge dag is heb ik de hele dag tering veel honger. Alsof die cardio van gisteren weer iets heeft aangewakkerd..
Het idee dat het alleen maar erger word helpt nou ook niet echt bepaald maarja we zullen het ermee moeten doen de komende weken.
Verder de training: heb het gevoel dat alles zwaarder word of het komt gewoon door de dag. Alles kostte mij meer moeite qua training. Probeer nog steeds zoveel mogelijk zonder PWO te trainen behalve dan met quads en borst
de training
optrekken
3x8 Tering dit ging even anders dan de vorige keer. Ging minder makkelijk..
dumbel pullover. Ook dikke pomp in borst damn
3x8x8x8 26/24/20
row machine
2x8x8x8 73/66/52
8x73/8x52/8x42
lat pull
3x8x8x8 66/56/42? tering zwaar damnit..
dumbel row
3x8x8x8 42/36/30. Focking hel wat doe ik mijzelf ook aan.. Goeie pomp nu ook wel. Alleen jammer dan het nu zo snel weg trekt..
staand hams
3x8x8x8 18/14/8
liggend hams
3x8x8x8 36/32/23 Burn motherfacker burn!
30 minuten cardio. Hartslag kwam in het begin wat moeilijk op gang.. Maarja we hebben het gedaan
hanging leg raise
3x20
Verder na de cardio ook echt de hele avond mega veel honger gehad was echt alles behalve chill!
Vandaag ook overdag last van een mwa dag! Hele dag wat futloos en freaking veel honger. Ondanks dat het een hoge dag is heb ik de hele dag tering veel honger. Alsof die cardio van gisteren weer iets heeft aangewakkerd..
Het idee dat het alleen maar erger word helpt nou ook niet echt bepaald maarja we zullen het ermee moeten doen de komende weken.
Verder de training: heb het gevoel dat alles zwaarder word of het komt gewoon door de dag. Alles kostte mij meer moeite qua training. Probeer nog steeds zoveel mogelijk zonder PWO te trainen behalve dan met quads en borst
de training
optrekken
3x8 Tering dit ging even anders dan de vorige keer. Ging minder makkelijk..
dumbel pullover. Ook dikke pomp in borst damn
3x8x8x8 26/24/20
row machine
2x8x8x8 73/66/52
8x73/8x52/8x42
lat pull
3x8x8x8 66/56/42? tering zwaar damnit..
dumbel row
3x8x8x8 42/36/30. Focking hel wat doe ik mijzelf ook aan.. Goeie pomp nu ook wel. Alleen jammer dan het nu zo snel weg trekt..
staand hams
3x8x8x8 18/14/8
liggend hams
3x8x8x8 36/32/23 Burn motherfacker burn!
30 minuten cardio. Hartslag kwam in het begin wat moeilijk op gang.. Maarja we hebben het gedaan
hanging leg raise
3x20
Comment