Emielos the road to the Enercup

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Gisteren 40 minuten cardio gedaan d.m.v hardlopen door de stad. Tering benen hadden had op een gegeven moment echt zwaar. Telkens die klappen opvangen die niet ideaal als je de dag ervoor quads hebt gedaan. Toen ik vanochtend opstond waren benen ook echt zwaar en fokt op. Lichtelijke spierpijn in de kuiten en buitenkant dijbeen de tering...
    Verder na de cardio ook echt de hele avond mega veel honger gehad was echt alles behalve chill!

    Vandaag ook overdag last van een mwa dag! Hele dag wat futloos en freaking veel honger. Ondanks dat het een hoge dag is heb ik de hele dag tering veel honger. Alsof die cardio van gisteren weer iets heeft aangewakkerd..
    Het idee dat het alleen maar erger word helpt nou ook niet echt bepaald maarja we zullen het ermee moeten doen de komende weken.

    Verder de training: heb het gevoel dat alles zwaarder word of het komt gewoon door de dag. Alles kostte mij meer moeite qua training. Probeer nog steeds zoveel mogelijk zonder PWO te trainen behalve dan met quads en borst

    de training
    optrekken
    3x8 Tering dit ging even anders dan de vorige keer. Ging minder makkelijk..

    dumbel pullover. Ook dikke pomp in borst damn
    3x8x8x8 26/24/20

    row machine
    2x8x8x8 73/66/52
    8x73/8x52/8x42

    lat pull
    3x8x8x8 66/56/42? tering zwaar damnit..

    dumbel row
    3x8x8x8 42/36/30. Focking hel wat doe ik mijzelf ook aan.. Goeie pomp nu ook wel. Alleen jammer dan het nu zo snel weg trekt..

    staand hams
    3x8x8x8 18/14/8

    liggend hams
    3x8x8x8 36/32/23 Burn motherfacker burn!

    30 minuten cardio. Hartslag kwam in het begin wat moeilijk op gang.. Maarja we hebben het gedaan

    hanging leg raise
    3x20
    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

    Comment


    • Tering wat ga jij hard emiel! zat te twijfelen of je aan de gear zat haha, je ziet er vol uit maat! je houd nagenoeg geen vocht vast! super! Keep up heb er vetrouwen in dat je focking schredded op stage staat!

      Comment


      • Originally posted by imation View Post
        Tering wat ga jij hard emiel! zat te twijfelen of je aan de gear zat haha, je ziet er vol uit maat! je houd nagenoeg geen vocht vast! super! Keep up heb er vetrouwen in dat je focking schredded op stage staat!
        Thx man! Ik voel mij tbh zo plat als wat haha. Zat ik maar aan de gear dan mocht ik misschien meer eten de tering haha


        Zo hoe moet ik deze dag omschrijven... Uhm laten we maar recht voor z'n raap doen. Oftewel een hoerendag echt niet normaal.. Voel me kut, focking moe en gewoon kut. En dat met nog 6 week te gaan.. Hopelijk is het gewoon even een dipje want dit is alles behalve chill.

        Heb vannacht echt super chill geslapen alleen toen ik wakker werd voelde ik mij alsof ik onder 2 goederentreinen had gelegen. Ik voelde mij zo moe en fokt echt kut. Vervolgens mijn ontbijt in een zwart gat geflikkerd. Want voelde echt nada nopes in mijn maag. Ook niet gewoon een beetje inhoud ofzo. Vervolgens naar werk. Rond 8 uur zoveel honger echt niet leuk meer. Heb toen mijn eerste maal maar een beetje verspreid. Om 8 uur wat gegeten, half 9 en 9 uur. Zo om maar een beetje wat in mijn maag te hebben. Dit voelde aan mijzelf ook een stuk beter. Lichaam voelde ook gewoon moe en geïrriteerd aan. Kan het niet anders beschrijven:P Als ik moet werken toch maar ergens een eiwitshake nemen voor wat vulling Mocht ook van coach alleen t/m nu nog niet nodig gehad omdat ik het nog prima handelde.

        Toen ik thuis kwam even 1,5 uur op bed gelegen en toen voelde ik mij een stuk chiller. Vervolgens middag eten er in en toen gaan sporten en van te voren een caffeine pil genomen. Training zelf ging voor de verandering echt chill. De shredz motiveerde de training echt goed dus kon goed blijven door gaan. Bijna geen pomp kunnen creëren en als ik die wel had was die ook zo weer weg. Gotta love this..

        Vervolgens weer half uurtje cardio gedaan. En damn kut mijn conditie word beter dus moet harder en zwaarder trappen op de crosstrainer om mijn hf 130+ te halen kutzooi..

        Nu na training om de bank voel ik mij ook aardig moe. Vnaaf vroeg op bed en kijken of het morgen beter is. Hopelijk wel want dit is echt kut!

        training
        side raises
        3x8x8x8 14/12/8 Maximale strepen op de schouders!

        dumbel press
        3x8x8x8 16/12/10 tering veel moeite wel. Kracht begint achter uit te gaan.

        upright row
        3x8x8x8 45/35/23 Landkaart op de schouders!

        w press
        3x8x8x8 12/10/7 maximaal stuk gaan wel..

        triceps pushdown
        3x8x8x8 32/23/18

        cable french press
        3x8x8x8 18/14/9 +2,5 pomp!

        cable kick back

        dumbel curl
        3x8x8x8 14/12/8 Meer aders en strepen op de schouders

        ez bar curl
        3x8x8x8 25/20/15

        cardio

        Gisteren 6 weeks out dus op de helft van de prep. Hieronder het verschil van 12 ( links) en 6 (rechts) weeks out




        Foto na de training
        Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

        Comment


        • Finke foto's van na de training zeg! Schouders zien er echt hard uit, triceps ook trouwens.
          Hopen dat je dipje weer wat bijdraait... Hoeveel nachtrust pak je nu gemiddeld?
          Food is an important part of a balanced diet.
          ~Fran Lebowitz

          Comment


          • Super verschil te zien op de buik.

            Triceps komen ook erg mooi uit
            You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

            The upper back is the new chest Defranco

            Comment


            • Damn, vet nice! Respect.

              Comment


              • Originally posted by TaraSmit View Post
                Finke foto's van na de training zeg! Schouders zien er echt hard uit, triceps ook trouwens.
                Hopen dat je dipje weer wat bijdraait... Hoeveel nachtrust pak je nu gemiddeld?
                Dankjewel tara. Laatste beetje energie er nog uit persen haha. die side triceps pose vind ik wel aardig sterk bij mij zelf indd.
                Dipje was vanochtend weg na voldoende slaap alleen naarmate de dag vorderd komt hij weer terug.. Voel mij nu ook aardig leeg en moe. Hopen dat ik misschien strakjes wat meer mag gaan weten want 5,5 week zo door gaan word alles behalve chill.
                Alsnog Karma keihard toeslaat ofzo. Vrijdag toen coach vroeg hij energie levels waren etc ging het nog goed. Echt een dag erna draaide het zowat 180 graden..
                Originally posted by mascotte View Post
                Super verschil te zien op de buik.

                Triceps komen ook erg mooi uit
                Thx! Grootste verschil is daar op te zien indd

                Originally posted by Hansi View Post
                Damn, vet nice! Respect.
                Thx man!

                Vandaag even cardio gedaan. Of het is zo dat die sensoren op dat apparaat minder goed mijn hartslag meten of mijn conditie word ziek beter. Maar Moet in iedergeval nu op 2 niveau's hoger zijn op de crosstrainer bij dezelfde snelheid als 3 week terug. dit om die hf 130+ te halen... Vinden de benen een stuk minder leuk en ik zelf ook tbh..

                Merk over het algemeen dat energie levels nu zwaar minder worden en dat ik wat meer oppervlakkig word. Hopen dat ik binnenkort wat meer mag gaan eten want nog 5,5 week zo voelen zou niet heel chill zijn. Maarja als het wel zo is moet dat maar. Over 2-3 week wil coach ons ongeveer klaar hebben dus we zullen zien.

                Ook hopen dat de metingen van vrijdag positief zijn anders voel ik mij voor niks kut
                Last edited by emielos; 23-08-2016, 16:19.
                Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                Comment


                • Vervelend dat je energielevels zo leeg zijn telkens inderdaad. Hopelijk weet je coach een beetje raad ermee en anders is het keihard doorbikkelen de aankomende weken! Je hoge motivatie gaat je er wel doorheen helpen gok ik
                  Food is an important part of a balanced diet.
                  ~Fran Lebowitz

                  Comment


                  • Hey Emiel, nog even volhouden. Dat oppervlakkiger worden kan ik me nog goed uit mn vorige prep herinneren. Alles wordt zwaarder, moeizamer en lang met mensen in gesprek gaan ga ik liever uit de weg. Kost allemaal teveel energie.
                    Maar even doorbikkelen inderdaad. Je gaat echt goed. Triceps pose is echt sick by the way!

                    Comment


                    • Originally posted by TaraSmit View Post
                      Vervelend dat je energielevels zo leeg zijn telkens inderdaad. Hopelijk weet je coach een beetje raad ermee en anders is het keihard doorbikkelen de aankomende weken! Je hoge motivatie gaat je er wel doorheen helpen gok ik
                      Vandaag is het helemaal goed gegaan. Best wel blij mee. Afgelopen 2 dagen ook veel slaap gepakt miss heeft dat geholpen. Vnaaf ook maar op tijd slapen want ik moet morgen werken.

                      Originally posted by Aesthetic and Athletic View Post
                      Hey Emiel, nog even volhouden. Dat oppervlakkiger worden kan ik me nog goed uit mn vorige prep herinneren. Alles wordt zwaarder, moeizamer en lang met mensen in gesprek gaan ga ik liever uit de weg. Kost allemaal teveel energie.
                      Maar even doorbikkelen inderdaad. Je gaat echt goed. Triceps pose is echt sick by the way!
                      Thx man. Dat gevoel begin ik ook steeds meer te krijgen. Ook mensen waar ik veel energie in steek en waar vervolgens niks mee word gedaan laat ik nu ook links liggen. Kan mijn energie wel beter gebruiken,

                      Vandaag weer borst/quads. Was een heerlijke training alleen quads wel echt tyfes zwaar.. Heb nu ook een nieuwe pwo binnen gekregen en die ga ik vanaf nu ook elke training gebruiken denk ik. Gewoon om mij meer energie te geven voor tijdens het trainen. Dat begin ik namelijk nu wel steeds meer nodig te hebben merk ik. Overdag kom ik wel goed door. Alleen de energie voor trainen is echt futloos en wat leeg als ik geen pwo/caffeine neem.

                      Moet ook opzoek naar een nieuwe boardshort. Die ik had werd te wijdt bij mijn taille. Kon hem eigenlijk ook geen maat kleiner bestellen want dan krijg ik mijn poten er niet door heen. Even snel verder kijken naar een boardshort waar wat elastiek in de taille zit. Wil dit in de komende 7 dagen geregeld hebben omdat ik daar geen stress van wil hebben. Tan ticket is trouwens ook besteld!

                      Tijdens de training goeie pomp alleen wann ik dan quads ga doen is de pomp in de borst ala minuut meteen weer weg. Maarja dat hoort erbij helaas.

                      incline bench
                      1x10xstang
                      2x10x30
                      2x8x8x8 55/45/35 allerlaatste heel lelijk. Rug kwam helemaal los van de bank
                      8x7x8 50/40/30 tering echt het maximale haalbaar..

                      dumbel press
                      2x8x8x8 24/20/14
                      8x7x8x 24/20/14 net aan..

                      machine fly's
                      8x8x8 73/66/52.
                      8x6x8 73/66/52 Die 6e was neit een een volle rep meer een halve. Kreeg hem absoluut niet verder
                      8x8x8 73/52/45 fokt op

                      cable crossovers
                      3x8x8x8 14/9/4,5 +2,5kg Laatste echt net net aan borst ram vol en leeg


                      leg ext
                      2x10x32
                      3x8x8x8 66/45/32

                      hack squat
                      2x8x8x8 50/40/30
                      8x6x8 50/40/30 Bij 2e setje was kracht leeg voor dat aantal. Kwam niet meer omhoog.

                      legpress Hier begin ik altijd te zweten als een malle. Geen idee hoe dat zo komt
                      Volgens mij hier ook automatisme 3x10 gedaan telkens..
                      2x10x10x10 100/86/73 + 2,5kg
                      2x8x8x8x 100/86/73 +5kg. Was ook maximaal nu terinn wat stuk
                      Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                      Comment


                      • Ik heb weinig verstand van een wedstrijd prep, maar waarom moet je nog zo zwaar trainen ?
                        Tijdens een cut en met weinig energie.
                        Spiermassa opbouwen gaat het niet om lijkt mij.
                        DIVIDE ET IMPERA

                        Comment


                        • Originally posted by rain View Post
                          Ik heb weinig verstand van een wedstrijd prep, maar waarom moet je nog zo zwaar trainen ?
                          Tijdens een cut en met weinig energie.
                          Spiermassa opbouwen gaat het niet om lijkt mij.
                          Niet helemaal zeker maar de dropsets zijn ervoor zodat hartslag om hoog gaat. Daarmee zou ik meer kcal moeten gaan verbranden. Althans dat is het idee erachter volgens mij.

                          Gewoon zo hard mogelijk trainen, of je nou wilt bouwen of cutten het zal gebeuren. + kan mij ook moeilijk inhouden kan niet echt voor de katse kut gaan trainen ofzo.
                          Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                          Comment


                          • Gisteren iets teveel pre genomen voor de training. Dat resulteerde in een fokt op slaap vannacht. Moest ook even een privé situatie afhandelen dus de volle focus kan weer op de prep!
                            Moest vanochtend wel gewoon weer werken dus dat resulteerde in 4 uur slaap vannacht.. Verrassend genoeg werd ik super chill wakker en had nergens last van. De rest van de dag ook helemaal geen dompers gehad of mij kut gevoelt. Ga vnaaf wel op tijd slapen want ga niet zitten wachten totdat ik zo'n domper ga krijgen ofzo :P

                            Dit is trouwens ook laatste weekje dat ik 3 dagen werk. Vanaf volgende week alleen op zaterdag en dat vind zeker mijn onderrug fijn! Het is fysiek werk ( kratten met goederen sjouwen) dus onderrug is nu een beetje overbelast denk ik. Dat in combi met prep is gewoon funest want heb nu soms wat pijn steken. Met wat meer rust heb ik er geen last van dus ga er van uit dat ik er volgende week geen hinder meer van heb. Ook is het nog maar 5,5 week te gaan tot de Enercup dus zal ook niet ontkomen aan enkele pijntjes. Gewoon stug doorgaan!

                            Krijg ook steeds meer positieve opmerkingen in mijn gym dat het shredden goed gaat. Mensen zien mijn bekkie echt dunner worden. Blijft apart dat dat positief is:P

                            Merk ook dat het weer echt invloed heeft op mijn humeur. Als het mooi weer is heb ik ook meer energie dan wann het kut weer is. Dat word geen prep in de winter maanden haha

                            Trouwens ook nog een leuk raadsel voor jullie: Wat krijg je als het 28 graden is, emiel in prep met lage koolhydraten en het is 50 minuten na mijn 2e koolhydraten maaltijd ( 40 gram rijst) ? Zie helemaal beneden voor het antwoord.

                            Ook nauwelijks pomp vandaag tijdens training. Achja dat level komt er ook aan en zal eventjes wennen zijn.

                            optrekken
                            3x8

                            straight arm pullover
                            3x8x8x8 26/24/20

                            machine row
                            3x8x8x8 73/66/52 soms even een tussenpauze anders ging het echt niet

                            lat pull
                            3x8x8x8 66/56/52?

                            dumbel row ( merk echt dat conditie beter is geworden. Hijg echt bijna niet meer terwijl het gewicht wel echt max is)
                            3x8x8x8 42/36/30

                            single hams
                            2x10x11 WU
                            3x8x8x8 18/11/6 Hier begon ik echt te zweten als ma lije zieke shit.

                            Liggend legcurl ( op 2 manieren pijnlijk, ballen werden geplet en spierpijn in de quads..
                            3x8x8x8 36/32/23

                            30 minuten cardio. Zweten als een gek. Al het vocht wat ik nu extra vasthoud door het warme weer eruit knallen.. #druipsteengrot

                            Last edited by emielos; 25-08-2016, 16:38.
                            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                            Comment


                            • Hele fijne meting gehad bij coach. 2mm naar beneden waardoor het meeste vet nu nog op mijn triceps zit + zijkant buik. Gek genoeg is voorkant buik ( wat altijd het probleem is geweest) nu het allerlaagst, 4mm dacht ik. Dit betekend dat ik nu op een totaal van 16mm zit oftewel de onderkant van de 8%.Vorige keer ook 8% maar nu nog steeds blijkbaar maar wel mm's omlaag en dat is wat telt.

                              Het is zo dat ik nog steeds voor op schema loop. Cardio ( 4 keer in de week, 3 keer 30min na training en 40 min op rust) en voeding word nog steeds niet aangepast. Laatste 4 week is het steady. Had zelf een 5e cardio dag toegevoegd omdat ik vind dat het scherper kan maar the boss vind van niet dusja ( als ik zelf prep had gedaan) Volgens coach zitten we ook absoluut niet ver meer van podium shape. Als het de komende 2 weken zo door gaat als afgelopen weken zijn we over 2 week al ready to go. Alleen puntjes op de i en that's it. Ik zelf zou dit niet denken maar misschien fokt mijn eigen kop nu gewoon met mij.


                              Maar zoals gezegd kan ik dus over 2 week ( 3 weeks out) ready zijn. Als dat zo is zou ik zelfs een cheatdag krijgen ( zijn woorden) al denk ik eerder dat hij een cheatmaaltijd bedoeld of een dag met gewoon meer carbs of beide. Denk dat hij zich gewoon versprak met het woord cheatday Maarja we nergens van uit dus blijven gewoon vrolijk gas geven!

                              Tot nu toe gaat de prep mij goed af, op een paar kut dagen na dan. Maarja daar word je hard van en creëert karakter. Ook nog even een foto genomen en damn wat ben ik plat.. Buikspieren zijn ook depletted als wat voor mijn gevoel.. Heel benieuwd naar peakweek hoe dat word, en hoe freaky dat gaat worden. Maar dat duurt nog 4 weken dus gewoon kop er voor nu bij houden en doorrammen.

                              Leuke is dat steeds meer mensen raar opkijken van mijn lichaamsgewicht.. Vandaag ook een vent: uh ik ben 10kg zwaarder en niet heel dik maar wtf! Jij bent 10kg lichter en veel groter en ziet er veel beter uit. Goed voor je ego die shit haha

                              Trainignsschema word nu
                              borst schouders
                              rug armen
                              hams quads

                              Alles is giant sets. Wat ik kan zal ik in giant sets doen maar word voor het meeste supersets en de 3e oefening na de superset. Is besproken met coach


                              Training zelf loggen is niet heel interessant. Gewoon normale standaard schouders arm training gehad. Weinig pomp maar wel aders. Dit was ook de laatste training onder het dropsets schema. a.s zondag starten met het nieuwe schema. Word denk ik ook veel leuker trainen en trainingen zullen ook korter worden ook wel fijn. We zullen zien wat voor goeie schade we met dit schema kunnen gaan aanrichten.

                              let's get ready to rumble! 36 days out!!

                              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                              Comment


                              • Vandaag eerste training gehad onder het nieuwe schema gehad. Chille training alleen wat ik had voorspelt kwam ook uit. De optie op giant sets te doen is vrijwel niet haalbaar.. Maar ga zo goed mogelijk mijn best doen om er wel giant sets van te maken maar gaat dus niet altijd lukken.

                                Training was goed pittig vooral de benchpress. Tering die 60kg voelde echt als 100+ de tering..

                                Pomp is de borst was wel nice maar zodra ik schouders ging doen was het ook weer weg..
                                weet trouwens ook al 1 ding wat ik ga meenemen na de wedstrijd als cheat. Een pot pindakaas! Kan ik meteen de rijtewafels die over zijn van het laden opvreten met die pot!

                                Na de training bijna glimlachend mijn 30min cardio gedaan haha.

                                Eerste 2 setjes van borst lukte als giant sets maar e niet helemaal.

                                Schouders Wu en borst wat opwarmen

                                Decline fly's/benchpress/crossovers
                                3x8 8x12 8x60 8x14
                                Bij 3e setje single crossovers omdat iemand het station had gekaapt..

                                incline bench/low crossovers
                                3x8 45 3x8x13 Crossovers de grootste moeite mee. Kracht echt fokt op..

                                chestpress 3x8x52 mx 1,5 minuut rust

                                schouders
                                front raise / side raise / bent over raise
                                3x8x bb 20kg/12kg/7kg

                                dumbel press/shrugs
                                7x22 te zwaar../36kg te licht
                                7x20 nog steeds te zwaar/8x42
                                8x18/ 8x42

                                Machine press schouders
                                3x8x 27 kapot..

                                30 min cardio en done.
                                Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn porn
                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X