Emielos the road to the Enercup

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Weer best een aardige training. Had PWO genomen en ri sportschool gefietst. Net in de straat kom ik erachter dat ik mijn schoenen was vergeten FML. Pwo kickte er al in dus al een idioot weer naar huis gefietst voor mij schoenen. ( +25 minuten cardio vandaag). Begon dus lekker..

    Borst ging echt chill. Op de incline zelfs iets kunnen verhogen t.o.v. de vorige training. Alleen maar beter zoiets lijkt mij! Oefeningen daarna wel eerder leeg maarja dat nemen we maar voor lief.

    Benen gingen wat moeizamer dan normaal. Merk echt duidelijk dat herstel van de beentjes minder worden maarja dat hoort er allemaal bij.

    Zie mijzelf voornamelijk qua buik echt met de week veranderen. De vetkwab onder de navel word steeds minder en er komt ook steeds meer zichtbaar. Zou niet echt een idee hebben qua % nu maar denk ergens rond de 9. Ik hoop stiekem zo dicht mogelijk op de 8 want dat zou betekenen dat we iets voor op schema lopen. Dat is alleen maar handig omdat de laatste % waarsch heel kut en langzaam gaan.
    Met poseren begin buik er echt nice uit te zien. Maar kan nog steeds vastpakken dus we zijn bij lange na nog niet shredded genoeg.

    Moet nog wel een % of 4-5 af als ik nu 9 ben zegmaar. We zullen het morgen tijdens de metingen zien. Daarna even 40 minuten cardio doen.


    Incline bench

    10xstang
    10x30
    2x8x55/40/30
    8x50/7x40 kon niet meer../8x30
    Zelfs wat kunnen verhogen t.o.v. van vorige training. Toen had ik ook armen de dag ervoor. Facking nice! De dag ervoor armen pakken heeft dus een voordeel bij mij haha.

    Dumbel press
    3x8x24/20/14 Jeez christ wat een struggles met die reps. Borst zwaar opgepompt hierna..

    fly machine
    8x73/66/52
    8x73/5x66 gewoon op/4x62/8x42 jeez christ. Borst helemaal leeg..
    8x73 8x52 7x45 Helemaal leeg... kracht was echt op!

    Crossover
    3x8x 14+2,5/9 +2,5/ 4,5 +2,5
    Slow en goed op contractie. Borst kapot hard vol!

    leg ext
    2x10x32 WU
    3x8x66/46/32 Damn nu al moeilijk lopen..

    Hack squat
    3x8x 50/40/20 Vloeken en tieren jeez wat kut vandaag. Merk dat herstel van de poten achter uit gaat. Maarja we keep on pushing

    leg press
    3x8x100/86/73 Alles + 2,5 Helemaal stuk leeg en alles wat erbij hoort!

    knee raise
    2x20
    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

    Comment


    • Vandaag weer langs coach geweest. Was echt een hele fijne meting! Toen ik binnenkwam zei hij al: Ah je bekkie begint al dunner te worden dus dat gaat goed. Was mijzelf nog niet eens heel erg opgevallen maarja hij heeft mij 2 week niet gezien dusja. Ben benieuwd of mijn ouders dat volgende week ook gaan zeggen haha

      resultaat van de meting: ruim 2% naar benden. oftewel ik sta nu op 9% met 78kg ongeveer.
      Goed naar beneden gegaan en zelfs iets meer dan verwacht. Oftewel ik mag zondag weer een cheatmeal. Dat word waarschijnlijk weer een moeilijk dikke kapsalon + 2 eigengemaakte cheeseburgers. daar heb ik opzich best wel zin in.

      Als het vrijdag nog steeds wat te hard gaat komt er een middel dag of hoge dag bij. Ik hoop persoonlijk dat op een middel omdat ik dat 2 broodjes heb haha. Vanaf nu ook wekelijks langs voor check-ups. Let's start that facking shredding. Kijken hoe freaky we kunnen worden binnen 7 weken,


      Het is nog niet echt zo dat ik ziek erg naar dingen uit kijk maar soms ook wel. Komt in momenten voorbij. Soms kijk ik echt gigantisch uit naar mijn broodje pindakaas op een hoge en lage dag. Sta verdomme gewoon de watertanden bij het smeren lol!

      Na poseren meten etc nog even 40 minuten cardio. Iets zwaarder dan normaal maar nog steeds prima te doen.


      Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

      Comment


      • Zo inderdaad een smal bekkie vergeleken met de vorige foto's haha. Ik heb verder geen kennis van wedstrijden, maar ik vind het erg knap dat je het zo goed volhoudt.

        Comment


        • mirrin lijnen
          You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

          The upper back is the new chest Defranco

          Comment


          • Originally posted by Hansi View Post
            Zo inderdaad een smal bekkie vergeleken met de vorige foto's haha. Ik heb verder geen kennis van wedstrijden, maar ik vind het erg knap dat je het zo goed volhoudt.
            Haha viel mijzelf een heel klein beetje op maar niet zo erg als de mensen in mijn omgeving haha. Word nog wel erger

            Originally posted by mascotte View Post
            mirrin lijnen
            Thx man


            Gisteren wel netjes getraind alleen tijd gehad om te loggen. Ging 's avonds paintballen dus loggen werd hem even niet.

            Vandaag schouders armen. Lekkere training en pomp was freaking bizar nog steeds! Pomp krijgen heb ik op moment echt geen moeite mee echt ziek.

            Spierpijn in de triceps blijft nu ook langer hangen dan normaal. Voor de training had ik er nog namelijk last van 3 dagen terug.

            Zonet ook cheatmeal gehad
            -kapsalon
            -2 broodjes cheeseburger
            -toetje

            drie kwartier geleden had ik het op. Aders poppen nu ook op als de ziekte. Heb zelfs 2 aders van mijn navel tot mijn borstkast lopen. Freaking hel dat heb ik bij mijzelf nog nooit gezien. Ik denk dat het vanaf nu echt heel freaky gaat worden met shredness en aders en de hele meuk.

            Training

            side raises
            3x8x8x8 14/12/8

            db press
            3x8x8x8 16/12/10

            upright row
            3x8x8x8 45/35/23

            w press ging eindelijk eens beter dan normaal
            3x8x8x8 12/10/8

            v-bar pushdown
            3x8x8x8 32/23/18 Pomp was al gigantisch echt net te zuinig gewoon

            french cable press met v grip. Pomp was freaking bizar. Zo vol met bloed focking niet normaal
            3x8x8x8 18/14/9 alles + die 2,5

            dumbel curl
            3x8x8x8 14/12/8 Kolere vrij moeilijk...

            ez-bar curl
            3x8x8x8 25/20/15 pijnijk en hijgen als fock!

            Na de schouders/triceps 1 oef biceps



            3 kwartier na cheat
            Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

            Comment


            • Vandaag weer tijd voor borst + quads. Was een fijne training zeker na de cheatmeal van gisteren. Enige nadeel van dat eten is dat je de volgende dag vocht trekt als een malle. Was vanochtend zo'n dik 2kg zwaarder.

              Op borst was ik sterker dan de vorige training. Toch gek telkens de dag na schouders armen te hebben gedaan. Na de training weer mijn 4 wekelijkse 30 minuten cardio gedaan. Cardio na quads is wel fokt op maarja het moet. Eerste 3 minuten kwamen mijn benen nauwelijks in beweging.. Na deze 3 minuten was ik weer mijzelf en kwam ik goed in beweging en kon dit easy vasthouden.

              Pomp was wel weer freaking bizar! Nog erger dan normaal.. Toch apart dat ik easy een pomp kan krijgen op zo'n laag kcal. Al neem ik op een lage dag nog wel 200 gram carbs wat zeker helpt.

              Morgen even langs de fysio. Heb volgens mij een knoop zitten in linker onderkant rug. Af en toe zo'n pijn scheut, heel hinderlijk tijdens dumbel rows, seated row en hack squats..

              Training

              incline bench
              10xstang
              10x30
              2x8x8x8 x 55/45/35 +5kg op de laatste 2 setjes t.e.v. de vorige training
              8x7x8x 50/40/30

              dumbel press
              3x8x8x8 24/20/14 grootste moeite met de laatste. The fock wat moeilijk..

              machine fly's
              2x8x8x8 73/66/52
              6x73/8x52/8x45 focking hel was helemaal leeg..

              Cable crossovers
              3x8x8x8 14/9/4,5 Alles + die 2,5kg

              leg ext
              2x10x32
              3x8x8x8x 66/45/32 focking hel...!!

              Hack squat
              2x8x8x8x 50/40/20 kapot zwaar..
              6x50 kracht helemaal weg.. 8x40/8x30 net aan en helemaal naar de tyfes Hier toch wel wat last van onderrug..

              leg press
              3x8x8x8x 100/86/73 alles + die 2,5. Af helemaal kapot en naar de tering

              30 minuten cardio
              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

              Comment


              • Jeetje man, foto's zien er top uit! Je ziet echt wel progressie, flink droger geworden! Zeker mirin
                All time PRs: 195/135/232,5
                Meet PRs: 185/132,5/232,5

                Comment


                • Wat een veranderingen zeg! Lekker door blijven gaan
                  Food is an important part of a balanced diet.
                  ~Fran Lebowitz

                  Comment


                  • Originally posted by Mushrambo View Post
                    Jeetje man, foto's zien er top uit! Je ziet echt wel progressie, flink droger geworden! Zeker mirin
                    Danjewel man! Benieuwd hoe de komende 6,5 week gaan verlopen. Van andere mensen die wedstrijden hebben gedaan hoor ik dat de laatste 6 week het kutst zijn. Kan ik ook wel begrijpen maar gaan het zien.

                    Een van die gasten die ik sprak deed KETO maar dat lijkt mij sws kut. hoog in eiwitten en vetten maar fokt op gaan met heel weinig tot geen carbs.

                    Originally posted by TaraSmit View Post
                    Wat een veranderingen zeg! Lekker door blijven gaan
                    Dankjewel tara!


                    Vandaag tijd rug/hams cardio. Was een eer fijne training en de pomp in mijn rug was focking bizar! Zo "diep" in de cut en nog steeds een pomp krijgen alsof ik vol in de bulk zit. Echt zieke shit.

                    Fysio bezoek van gisteren heeft ook geholpen. Hij heeft 1 knoop geprikt en de andere los gemasseerd. Vandaag tijdens training 0,0 last van gehad. Ook even opletten met werk dus zodat het niet meer terugkomt.

                    Ook blij dat ik vanaf nu elke week langs coach moet. Mindfuck/onzekerheid begint nu wel te komen. Ik heb nu werkelijk geen idee of vp nu dropt of niet. En in hoeverre mijn cheatmeal van zondag mijn progressie in de weg heeft gezeten qua vet dropping. Ben blij als het weer vrijdag is en dat ik weer gewoon met mijn neus op de feiten word gedrukt.

                    de training
                    optrekken
                    3x8 easy en steady. Voelde al lekker in de lats

                    dumbel pullover. Volgens mij dieper laten zakken dan de vorige keer. Voelde mijn lats meer brandden vandaag.
                    3x8x8x8 26/24/20

                    machine seated row
                    2x8x8x8 73/66/52
                    6x73 8x52 8x45


                    lat pull
                    1x8x8x8 66/59/45
                    73/66/56 even vergist aar tering dit was focing zwaar!
                    1x8x7x7 66/59/45 vorig setje koste toch teveel kracht..

                    dumbel row
                    3x8x8x8 42/36/30 Lats maximaal vol. Alsof er luchtbalonnen onder mijn oksels zaten jezus wat een pomp!

                    staand hams
                    3x8x8x8 18/9/6 Achter elkaar door. Eerst links dan rechts etc. 1 setje duurt toch 2 minuten dus genoeg rust

                    liggend rust. Jezus wat blijft dit kut. 1. vanwege de spierpijn in mijn quads. 2. mijn ballen worden geplet door er op te gaan liggen..
                    3x8x8x8 36/32/23

                    30 minuten cardio
                    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                    Comment


                    • Vandaag weer de tering tyfes hoere training van de 3 gehad. Gvd wat heb ik een grafhekel aan arm trainingen. Je zou het misschien niet zeggen bij mij maar ik vind het geen kut aan. Motivatie voor de training is ook ver benden NAP.

                      Waarom ik het geen ruk aan vind? Uhm door de dropsets etc + vind armen sws geen kut aan. Kan niet wachten om die training er uit te tyfen!

                      Verder heb ik de training gedaan zoals ik hem hoor te doen en daar is het ook wel mee gezegd. Ben altijd zo blij wann ik deze takke training weer klaar heb en gewoon mijn cardio kan gaan doen. Ja dit lees je goed, ik sta liever een half uur op de crosstrainer met hf-130-140 dan mijn gehele arm training..

                      Vandaag kwam ook even een oud huisgenoot langs. Eerst zin wat er uit kwam: tering jij bent afgevallen in je gezicht. Nou dat kunnen 2 dingen betekenen: 1. het gaat goed met cutten. 2. ik heb altijd al gewoon een dikke bakkes. Ben benieuwd hoe mijn ouders reageren wann ik ze van hun 2 weekse vakantie ophaal.

                      De training

                      Schouders wat opwarmen

                      side raise
                      3x8x8x8 14/12/8

                      dumbel press zittend
                      3x8x8x8x 16/12/8 3e setje ging die 12 echt nauwelijks. De tering wat ging ik stuk kapot en noem het maar op

                      upright row
                      3x8x8x8x 45/32/23

                      w press
                      2x 12/10/8
                      3e set ging ontzettend kut. Schouders helemaal af en moe en naar de tering

                      triceps pushdown
                      3x8x8x8x 32/23/18

                      cable french press met v bar
                      2x8x8x8 18/14/9 met die 2,5
                      3e setje met 5kg er aan. Ging goed alleen laatste 8 echt net net net aan.

                      cable kickback
                      waarom doe ik dit in godsnaam. Pomp is zo freaking bizar en meer bloed kan er echt niet bij..

                      dumbel curl
                      3x8x8x8x 14/12/8 curling for the girls. Nou niet voor mij. tyf op met deze oefening.. Maarja nog 6,5 weeks. Niet zeuren maar beuken

                      ez bar curl
                      3x8x8x8 25/20/15 freaking hel wat een pomp en super pijnlijk. Maar god dom wat blij dat dit er weer op zit. Kut armen..!!

                      Cardio 30 minuten
                      500+kcal.

                      Morgen ochtend coach meeting. Heb dan alleen ontbijt op ipv van de normale 4 maaltijden dus ben benieuwd. Morgen een middel dag. Oftewel 3 maaltijden rijst + 100 gram havermout bij ontbijt ipv van de 50. Damn dat word fijn! Word echt zo'n havermout trutje nu haha, focking lekker zo die shit
                      Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                      Comment


                      • Mooi verhaal weer. Ik moest lachen haha
                        Gisteren dacht ik nog aan je. Ik moest in Groningen zijn, Kaap Hoorn. Ik zag onderweg een poster van de gym waar jij traint (geloof ik)

                        Comment


                        • Sjonge klinkt echt als een ruk training inderdaad zoals je het beschrijft, en alles in dropsets lijkt mij ook 3x niks.
                          Moet je dus nog twee van dit soort trainingen doen?
                          Succes morgen bij de coach! Wat gaat er allemaal besproken worden?

                          Comment


                          • Deze deden het voor mij:
                            "Motivatie ligt ver beneden NAP"
                            "Waarom doe ik dit in godsnaam"
                            "Ik word echt een havermouttrutje"



                            Succes morgen bij je coach!
                            Food is an important part of a balanced diet.
                            ~Fran Lebowitz

                            Comment


                            • Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.
                              Vergeet niet je lachspieren te trainen.

                              Comment


                              • Originally posted by Hansi View Post
                                Mooi verhaal weer. Ik moest lachen haha
                                Gisteren dacht ik nog aan je. Ik moest in Groningen zijn, Kaap Hoorn. Ik zag onderweg een poster van de gym waar jij traint (geloof ik)
                                Haha breng ik toch mensen een beetje aan het lachen met mijn lijden:P

                                Ja biggym heeft door heel grunn posters hangen. Beetje reclame nu er nieuwe studenten in de stad komen he

                                Originally posted by Aesthetic and Athletic View Post
                                Sjonge klinkt echt als een ruk training inderdaad zoals je het beschrijft, en alles in dropsets lijkt mij ook 3x niks.
                                Moet je dus nog twee van dit soort trainingen doen?
                                Succes morgen bij de coach! Wat gaat er allemaal besproken worden?
                                Jup is echt klote maarja het doet zijn ding, zie hieronder. Uhm ik denk nog 2 trainingen indd. Volgende week start de laatste fase van de prep + heb dit schema dan 4 week gehad ( elke 4 week een ander schema).

                                Originally posted by TaraSmit View Post
                                Deze deden het voor mij:
                                "Motivatie ligt ver beneden NAP"
                                "Waarom doe ik dit in godsnaam"
                                "Ik word echt een havermouttrutje"



                                Succes morgen bij je coach!
                                Hahaha dankjewel tara. Ik heb soms rare benamingen voor dingen maar maakt het voor jullie alleen maar leuk denk ik:P

                                Originally posted by niet_hier View Post
                                Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt.
                                dankje. Is alleen met die training zo hoor. De rest vind ik super chill om te doen. Borst quads is mijn favoriete training van het hele schema. Kan ik lekker diep gaan en het traint gewoon heerlijk.


                                Ok we beginnen bij het begin. Vanochtend zoals gezegd langs coach gegaan. Was een iets andere meting dan normaal. Niks ernstigs ofzoiets maar dit keer had ik alleen ontbijt op en niet ontbijt + 2-3 maaltijden zoals normaal. Weetniet in hoeverre dit de meting veranderd maar ok. Heb het gevoel dat ik ook super weinig vocht vasthoud wat ook aardig relaxt is vind ik.
                                Gewicht is nu trouwens gezakt tot 76kg.

                                uitslag meting: tussen de 8-9% oftewel 16/18mm huid. Toch even nagevraagd aan coach wat het nou ongeveer is en komt er op neer dat er in een week tijd weer 0,5-1% vet vanaf is. Oftewel we lopen nog steeds (voor) op schema. Hierdoor word er ook nog niks aangepast op voeding + cardio. Blijf hetzelfde eten en 3 keer 30 minuten LIIT na training en 40 minuten op rustdag. Best ok met ongeveer 6 weeks out, we zijn op de helft!

                                Geen cheatmeal zondag maar gewoon op schema blijven eten en dan zien we het wel. Hij zei weer: als het zo door blijft gaan moeten we wat gaan verhogen omdat het wat te snel gaat. Maar dat zie ik tegen die tijd wel. Vet gaat vanaf nu minder hard droppen denk ik, was althans vorig jaar zo. Enige wat vorig jaar anders was is dat ik een cheatdag had. Denk dat dat mijn complete cut op een gegeven moment heeft verpest.


                                Energie levels zijn nog best ok. Soms was die dipjes maarja als dat het ergste is.. Vanmiddag had ik wel echt een hele grote inkakker en bleef ook lang hangen. Misschien door de iets meer carbs vandaag( 80 gram). Pomp was hierdoor ook echt insane! voornamelijk borst klapte bijna uit elkaar de tering! Keek vanmiddag ook even in de spiegel en dezelfde aders als zondag na cheat kwamen nu goed zichtbaar, nice!

                                De training iets minder sterk dan de vorige. Komt misschien omdat ik ook meer spierpijn had door gisteren. Ik eigenlijk vandaag cardio moest doen ipv trainen. ( moet morgen werken en ouders ophalen van vliegveld) Liet mij niet heel lekker om nog half lijp van de PWO mijn ouders te moeten ophalen in de auto.

                                Pwo genomen( unstoppable V1) damn ik stond te stuiteren in de kleedkamer van de gym. Motivatie ook sky en sky high. Wil de komende weken alleen aar harder en harder gaan maar dat zal op een gegeven moment niet meer lukken ben ik bang. Gewoon alles maar dan ook alles blijven geven tijdens de trainingen en dan zien we het 2 oktober wel.

                                Doel voor de wedstrijd voor mijzelf zijn eigenlijk 3 dingen
                                -genieten van het hele gebeuren en de wedstrijd anzich
                                -top 3 (top 5) pakken
                                - En zo freaking hard op dat podium komen dat mensen denken dat ik aan de gear zit!

                                incline bench
                                10xstang
                                10x30
                                2x8x8x8x 55/45/35 Zo aardih pittig wel. Allerlaaste waren ook echt net net aan.
                                8x50/6x40 verdomme.. 6x30 (10 sec rust, borst aangespannen houden en toen nog 4 uitgeperst) Waarom zo gedaan? geen idee

                                dumbel press
                                2x8x8x8x 24/20/14 Die allerlaatste 14 kwam echt uit het puntje van mijn teen.
                                8x8x8 24/18/14 tering wat kapot.

                                Machine fly's
                                2x8x8x8x 73/66/52
                                8x73/5x66 kwam gewoon niet verder / 8x45

                                cable crossover
                                2x8x8x8 14/9/4 alles + 2,5kg tering wat sick. Pijnlijk as fock en pomp was bizar
                                8x14/8x9/6x4,5 Alles + die 2,5. Die laatste kreeg ik niet meer voor elkaar. Helemaal op, pomp was bizar en naar de tering.

                                Na deze oefening even shameless een selfie gemaakt van de pomp. Met pomp ziet borst er nog we leuk uit


                                leg ext
                                2x10x32
                                3x8x8x8x 66/45/32 Strompelen naar de hack squat..

                                hack squat
                                3x8x8x8x 50/40/20 paar keer vloeken en mezelf even oppompen om verder te gaan. Beentjes hadden het er zwaar mee..

                                Legpress
                                3x8x8x8 100/85/76 + 2,5kg. Als ik nog vocht vasthield is dat nu weg. Wandelende druipsteengrot. Na dit setje begon ik ook van ammo te ruiken snel naar de kleedkamer om pwo te nemen.

                                Nou dagboek dit was mij wel weer een verhaal haha




                                Buik niet aangespannen hier
                                Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                erotik film izle Rus escort gaziantep rus escort
                                Antalya Escort
                                sikis
                                gaziantep escort
                                gaziantep escort
                                İstanbul Escort
                                istanbul escort bayan
                                sisli escort beylikduzu escort bayan
                                antalya escort atakoy escort
                                umraniye escort bayan
                                Very sweethearts get banged by pretty pals Баба посидела анусом на крепком стояке fotos de vaginas sexis
                                Working...
                                X