Time to get Strong and Big - Fitnessecto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 3900 kcal en dan nog niet aankomen :O

Trainingen bevallen goed? Je sloopt ze flink aan de laatste sets steeds te zien
    181 cm 85 kg 14%
    Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
      3900 kcal en dan nog niet aankomen :O

Trainingen bevallen goed? Je sloopt ze flink aan de laatste sets steeds te zien
      Je trainingen gaan super! Heb nu al spierpijn aan mijn quadriceps. Merk ook dat ik toch echt wel de eerste 3 dagen nog echt spierpijn heb. Daarna voelen de spieren ook nog vermoeid aan. Herstel is dus zeker wel een dag of 6. Wil het even twee maandjes aankijken, als 1x per week te weinig is ga ik 1.5 proberen.

En dat slopen doe ik wel ja! Zit tussen de squat en leg press bijvoorbeeld wel iets meer dan 1 minuut omdat eerst de gewichten eraf moeten, naar machine lopen, goed instellen etc. Dus daarom kan die weer wat hoger beginnen.

En mijn gewicht schommelt heel erg, kom uiteindelijk wel iets aan, maar daarna val ik plotseling weer af. Wil echt naar die 80kg toe binnen 2 maanden, daarvoor moet er nog 3.5kg bij. Zo'n snelle stofwisseling kan voordelen hebben, maar bij een bulk is het niet fijn. Van al dat eten krijg je snel genoeg. Net 400ml melk en 150 gram havermout op, dat vult wel .

Lekker schema is het zeker. Morgen rug+biceps killen. Mijn biceps doen al pijn als ik eraan denk wat ze morgen allemaal te verduren krijgen

Comment

• Gaat lekker maatje! Ik had eerder ook last van dat me stofwisseling super snel was. Inmiddels kom ik wel gewoon netjes mijn grammen aan. Of neemt je vvm toe zonder dat jij het al teveel ziet?
        Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Originally posted by emielos View Post
          Gaat lekker maatje! Ik had eerder ook last van dat me stofwisseling super snel was. Inmiddels kom ik wel gewoon netjes mijn grammen aan. Of neemt je vvm toe zonder dat jij het al teveel ziet?
          Het probleem is dat ik niet alleen lastig in vet aankom, ik kom ook lastig in spiermassa aan. Van wat ik de afgelopen maanden wel ben aangekomen zal het merendeel wel VVM zijn, maar natuurlijk ook wat vet. Ik zal zien wat de komende tijd me gaat brengen.

Comment

• Ik ga binnenkort even bij de huisarts langs om een test te laten doen of ik een overactieve schildklier heb. Herken veel van de symptomen en dat zou een verklaring kunnen zijn.

Symptomen van een te snel werkende schildklier:
            • Vermoeidheid ---> Herken ik, zeker sinds ik meer ga eten ben ik veel vermoeider, heb ik meer slaap nodig etc. Had vroeger, toen ik nog 'normaal' at nooit zoveel slaap nodig.
            • Hartkloppingen ---> Heel af en toe ene keer last van
            • Diaree
            • Gewichtsverlies --> Dus geen last van omdat ik heel veel eet, maar mijn gewicht neemt niet heel veel toe
            • Gevoeligheid voor warmte ---> Ik kan absoluut niet tegen warmte, heb het op mijn kamer het liefst onder de 17 graden.
            • Kortademig bij inspanning --> Herken ik, kan ook door slechte conditie
            • Gejaagd gevoel
            • Krachtsverlies
            • Klamme handen
            • Menstruatieproblemen
            • Angstige gevoelens
            • Sneller geïrriteerd zijn --> Heb ik opzich ook wel, kan ook een persoonlijk trekje zijn.

Heb je last van één of meer van de bovenstaande klachten, raadpleeg dan altijd de huisarts.
            Binnenkort dus maar eens lans de huisarts om een scan te doen of bloed te laten prikken!

Comment

• Bij 3900 niet kunnen aankomen vind ik zelf ook wel apart. Misschien moet je is bij Dynobet aankloppen voor je voeding
              181 cm 85 kg 14%

Comment

Bij 3900 niet kunnen aankomen vind ik zelf ook wel apart. Misschien moet je is bij Dynobet aankloppen voor je voeding
                Dat kan ik eventueel ook nog doen ja! Eerst even de schildklier laten testen en zelf proberen aan te komen. Dynobet is mijn laatste redmiddel. Vind het ook leuk om het zelf te doen namelijk.

Vandaag ingeschreven bij een dokter in Groningen (waar ik studeer), inschrijving wordt binnen een paar dagen verwerkt en dan kan ik volgende week ergens een afspraak maken en bloed laten prikken.

Comment

• Rug + Biceps

Schouders wu (vermeld ik nooit, maar gebeurt voor elke training

DB row
                  10x32.5 --> Absolute PR. Normaal begin ik ook nooit met deze oefening en doe ik hem dus maar met max 25 kg.
                  9x30
                  10x25
                  10x20

BOR
                  4x10 (55-40 kg)

Lat pulldown
                  4x10 (50-40 kg)

Triangle pulldown
                  4x10 (45-35 kg) +dropset

Biceps:
                  DB preacher curl staand achter een bankje
                  4x10 (15-10 kg)

BB curl (17.5-10kg)

Daarna nog een dropset machine curls en een dropset db curls gedaan. Stond op het eind te curlen met 2.5kg en kreeg hem niet meer omhoog.

Top training, I love it

Comment

• Lekkere trainingen hoor. Benieuwd hoe jij reageert op 1x per week een spiergroep pakken.
                    181 cm 85 kg 14%

Comment

• Rook je? Vraag dit omdat ik net als jij niet kon aankomen wat ik ook at. Stopte met roken en kwam ineens makkelijk aan.

Verder kan het ook liggen aan je workouts. Je traint nu 5x per week. Dat is een aardig grote belasting voor je lichaam en je lichaam vraagt dus ook om extra voedsel. Weet niet of je verder nog veel fietst naar studie/werk maar dat moet je er ook allemaal bij nemen.

Wat betreft je voeding: gooi het brood eruit en vervang dit met kip/tonijn etc. Tip: kipfilet bakken in stukjes, tomaat, gekookt ei en ketchup. Doe dit in een bakje om mee te nemen naar werk/studie. Is veel lekkerder dan brood

Comment

Lekkere trainingen hoor. Benieuwd hoe jij reageert op 1x per week een spiergroep pakken.
                        Ik ook! Hopen op goede gains!

Originally posted by aaaido View Post
                        Rook je? Vraag dit omdat ik net als jij niet kon aankomen wat ik ook at. Stopte met roken en kwam ineens makkelijk aan.

Verder kan het ook liggen aan je workouts. Je traint nu 5x per week. Dat is een aardig grote belasting voor je lichaam en je lichaam vraagt dus ook om extra voedsel. Weet niet of je verder nog veel fietst naar studie/werk maar dat moet je er ook allemaal bij nemen.

Wat betreft je voeding: gooi het brood eruit en vervang dit met kip/tonijn etc. Tip: kipfilet bakken in stukjes, tomaat, gekookt ei en ketchup. Doe dit in een bakje om mee te nemen naar werk/studie. Is veel lekkerder dan brood
                        Thanks voor je reactie. Ik rook niet, dus dat kan het probleem niet zijn.
                        Kan inderdaad liggen aan mijn workouts, altijd erg intensief en dat kan inderdaad de reden zijn. Wil toch mijn schildklier even laten testen, dan kan ik dat in ieder geval uitsluiten. Verder fiets ik niet erg lang, 20 minuten per dag.

Het brood ga ik er tevens nog even in laten. Ik vind brood heerlijk, heb nu ook wat kaas en ham gekocht (niet het beste beleg, maar ik geniet er wel van ). 3/4x per dag kip met rijst eten (ook al varieer je het, zoals jij zegt) is niet mijn ding. Ook al klinkt dat recept van je wel erg lekker, ga ik zeker een keer proberen!

Comment

• Brood hoeft er ook niet uit hoor.
                          DIVIDE ET IMPERA

Comment

• Originally posted by rain View Post
                            Brood hoeft er ook niet uit hoor.
                            Ik vind brood ook lekker omdat je het lekker kan variëren: rosbief, kip en pindakaas doe ik er meestal op, maar soms dus kaas of ham of een keer salade! Heerlijk.

Wanneer ik er iets anders op smeer hou ik er natuurlijk wel rekening mee met mijn verdere voeding.

Comment

• Die 400ml melk met 150 gram ultra fine oats is wel een echte killer in de avond. Moet nog even wennen aan de hoeveelheid, zit erna elke keer bomvol... En dan moet ik 2 uur later weer kwark eten. Zal met de tijd wel beter gaan.

Comment

• 150 gram oats is ook een beste lading Wanneer neem je dit? meteen na je training of wat later?
                                Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X