Time to get Strong and Big - Fitnessecto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [QUOTE=FitnessEcto;1235948]Ik geloof dat het in de avond wat rustiger is dan in de middag. Maar ik train bijna nooit in de avond. In de ochtend is het nog het rustigst, maar ik denk niet dat je er al om 8:00 wil staan

Hoorde juist van een oud klasgenoot dat het vanaf 18:00 uur niet te harde in qua drukte . Is uni deze welke al begonnen? HbO pas volgende week. Dacht dat ze altijd samen startte maar de periodes verschillend indelen.

Je traint nu in een andere gym dan aclo, welke?
    Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Originally posted by rain View Post
      Die 100 gr kwark hoef je er echt niet uit te halen hoor, die +/- 9 gr extra eiwitten merk je niks van
      Oke, ik kom dan uit op dit met een bw van 75/76 kg en een VP van 9/10%.
      3787 217 528 89
      3403 216 437 87
      Eerste is trainingsdagen, tweede niet-trainingsdagen.

Originally posted by emielos View Post

Hoorde juist van een oud klasgenoot dat het vanaf 18:00 uur niet te harde in qua drukte . Is uni deze welke al begonnen? HbO pas volgende week. Dacht dat ze altijd samen startte maar de periodes verschillend indelen.

Je traint nu in een andere gym dan aclo, welke?
      Train nu wel in de aclo, daarvoor soms in de gym bij mijn ouderlijk huis in de buurt.

Met avond bedoel ik ook eigenlijk rond 20:00/21:00. Maar ik ga niet zo vaak in de avond dus ik kan die keren net geluk hebben gehad.

Ik ben eerder gestart omdat ik volgend jaar werkcolleges ga geven en mentor word van eerstejaars.

Comment

• Originally posted by FitnessEcto View Post

Train nu wel in de aclo, daarvoor soms in de gym bij mijn ouderlijk huis in de buurt.

Met avond bedoel ik ook eigenlijk rond 20:00/21:00. Maar ik ga niet zo vaak in de avond dus ik kan die keren net geluk hebben gehad.

Ik ben eerder gestart omdat ik volgend jaar werkcolleges ga geven en mentor word van eerstejaars.
        ah dacht al:P Word voor jou dus een leuk zakcentje bij verdienen als mentor zijnde
        Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

• Originally posted by emielos View Post
          ah dacht al:P Word voor jou dus een leuk zakcentje bij verdienen als mentor zijnde
          Ja, de universiteit betaalt niet slecht. Kan ik van het geld nog meer voeding kopen voor de bulk

Comment

• Even je hele logje terug gelezen, had niets te doen maar ik ga je volgen! Zit met veel gewichten op zelfde niveau als jou kleine competitie voor mezelf vind ik wel leuk dus bij deze nog ik ben IN!

Comment

• Originally posted by Baazel View Post
              Even je hele logje terug gelezen, had niets te doen maar ik ga je volgen! Zit met veel gewichten op zelfde niveau als jou kleine competitie voor mezelf vind ik wel leuk dus bij deze nog ik ben IN!
              Leuk! Ik zal jouw logje natuurlijk ook volgen.

Vandaag chest+armen hypertrofie, en wat was de training lekker! Gewichten waren soms wat lager, maar de mmc was erg goed.

Bench press 70%:
              6x3x52.5

Incline dumbell press:
              10x30
              9.5x30
              6x30
              --> Voelde zwaar en erg goed aan. Jammer dat de laatste set wat minder ging, volgende week herkansing. Met 9.5 bedoel ik dat ik de laatste set net niet helemaal kon strekken maar wel bijna boven was.

Chest press:
              3x12x55
              --> Erg goede mmc, voelde bij het uitstrekken mijn chest elke keer helemaal opzwellen. Volgende keer proberen met wat meer reps, zelfde gewicht.

Standing cable flyes:
              20x3
              16x3
              --> Stand 3. Weer goede mmc, na deze oefening was de chest helemaal gesloopt.

Ez-bar preacher curls:
              3x10x20 (excl bb)
              --> Voelde goed, na deze oefening waren mijn biceps eigenlijk al gesloopt. Erg goede mmc.

Dumbell concentrated curls:
              11x12
              15x10
              --> Voelde erg zwaar, biceps waren al kapot. Alsnog lekkere oefening, voelde wel goed.

Spider curls:
              2x20x6
              --> Flinke pomp

Close grip bench pess:
              12x40
              12x45
              11x45
              --> Voelde lekker aan. Lang niet gedaan, biceps waren helemaal opgezwollen dat maakte de uitvoering wat lastiger. Alsnog lekkere oefening.

Cable pressdown, rope:
              2x15x15
              --> Goede uitvoering, verhogen

DB kickbacks:
              2x20x6
              --> Voelde lekker aan

Al met al een super training gehad door de goede mmc. Ben goed gesloopt. Dit weekend let ik wat minder op mijn voeding en ga ik aan de alcohol, er is een vriend bij me het hele weekend. Vanaf maandag weer wat gezonder leven en lekker trainen!
              Jullie horen dan weer van me!

Comment

• Kleine toevoeging:
                Gewicht was vanochtend om 9:30 weer 76 kg, 1 kg zwaarder dan gister op een later tijdstip dus. Ben wel van plan mijn voeding te verhogen omdat die 1kg eigenlijk geen deel van mij is maar gewoon nog niet goed verteerd/uitgekakt eten.

Comment

• En nog een toevoeging: Heb nu de 4e week van PHAT erop zitten. Ben nog steeds van plan dit schema 12 weken te volgen, nog 8 weken te gaan dus. Daarna wil ik overschakelen naar een ander schema, maar ik weet nog niet of ik dan een 5 dagen split ga pakken of iets van een UB/LB waar ik ook 5 dagen per week kan trainen, net als PHAT...
                  Suggesties zijn altijd welkom!

Comment

• Hoezo niet gewoon doorgaan met phat? Of hierin zelf wat aanpassingen maken.

Comment

• Originally posted by Assie321 View Post
                      Hoezo niet gewoon doorgaan met phat? Of hierin zelf wat aanpassingen maken.
                      Ik vind het leuk wat variatie in mijn trainingen te houden, mijn lichaam blijven verassen.
                      Daarnaast vind ik het niet echt chill om tot 15-20 herhalingen te gaan op hypertrofie-dagen. Ik vind het ook wel weer leuk om tot max 12 herhalingen te gaan. Maar als ik dat doe op hypertrofie dagen, denk ik dat ik de hele week spierpijn daarvan heb. Vandaar lijkt een split me ook wel weer lekker.

Comment

Ik vind het leuk wat variatie in mijn trainingen te houden, mijn lichaam blijven verassen.
                        Daarnaast vind ik het niet echt chill om tot 15-20 herhalingen te gaan op hypertrofie-dagen. Ik vind het ook wel weer leuk om tot max 12 herhalingen te gaan. Maar als ik dat doe op hypertrofie dagen, denk ik dat ik de hele week spierpijn daarvan heb. Vandaar lijkt een split me ook wel weer lekker.
                        Zou de opzet die ik mijn log hanteer ook eens overwegen, bevalt mij erg goed.
                        181 cm 85 kg 14%
                        Deadlift: 1*180 kg, Squat: 1*155 kg, Paused Bench: 1*110 kg, MP: 1*80 kg

Comment

• Originally posted by Arend-jan View Post
                          Zou de opzet die ik mijn log hanteer ook eens overwegen, bevalt mij erg goed.
                          Zal ik zeker overwegen! Ik blijf je volgen om te zien wat het jou voor resultaten geeft.

Comment

Ja, de universiteit betaalt niet slecht. Kan ik van het geld nog meer voeding kopen voor de bulk
                            Niet slechts is een understatement. Ik heb enkele malen gewerkt voor de universiteit en het betaald echt goed. Ik kom bijna uit op 15 euro schoon per uur. Mag ik trouwens vragen welke opleiding je doet? Als dat te persoonlijk wordt, geen probleem natuurlijk.

Comment

• Originally posted by JanKlaasGroentela View Post
                              Niet slechts is een understatement. Ik heb enkele malen gewerkt voor de universiteit en het betaald echt goed. Ik kom bijna uit op 15 euro schoon per uur. Mag ik trouwens vragen welke opleiding je doet? Als dat te persoonlijk wordt, geen probleem natuurlijk.
                              Je mag me alles vragen! Ik studeer bedrijfskunde, ga nu beginnen aan mijn tweede jaar met de track accountancy & control.

Comment

• Pendlay rows:
                                3x5x75
                                --> PR!

Weighted pull ups:
                                2x8xbw+6
                                --> Voelden zwaar

Rack chins:
                                2x8xbw+10
                                --> PR!

Barbell bench press:
                                3x5x80
                                --> Gingen redelijk soepel maar in mijn ogen niet diep genoeg. Ik wil op dit gewicht blijven volgende week en proberen wat dieper te gaan.

Weighted dips:
                                10xbw+14
                                9xbw+14
                                --> Laatste reps waren zwaar, voelde hem ook erg goed in mijn triceps

Seated dumbell shoulder press:
                                3x8x22
                                --> Soepel, volgende week 3x10x22

Cambered bar curls (wide grip): (gewicht excl ez-bar)
                                2x10x20
                                8x20
                                --> Eerste twee sets easy, laatste set was zwaar

Skull crushers: (excl bb)
                                3x10x15
                                --> Volgende week 3x8x17.5

Prima training, ondanks een erg ongezond weekend. Ik ben zeker niet ontevreden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X