Wat is jouw top met Squat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by adon1s View Post
    190 full, ben helaas niet zo sterk in back squat, front squat doe ik 180kg full.
    YouTube - adon1s's Channel
    Dat noem ik geen squat. Dat is eerder deadlift. Ehh...

Comment

190 full, ben helaas niet zo sterk in back squat, front squat doe ik 180kg full.
      YouTube - adon1s's Channel
      leuk filmpje. Maar dit was een deadlift. Geen squat. Toch leuk gewicht.
      Geniet, en drink met maten!

Comment

Hehe dat is de beginpagina van mijn youtube.. Eronder staan al mijn andere filmpjes, waaronder de 180kg frontsquat.
        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Leuke filmpjes.. maar voor een 180 kg lijken mij de schijfjes wel Ă©rg klein. Vindt verder dat voor 270 kg op de deadlift er wel erg weinig schijven aanhangen...Maar dat kan natuurlijk komen door het camera-standpunt..
          Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            leuk filmpje. Maar dit was een deadlift. Geen squat. Toch leuk gewicht.
            Leuk gewicht ja, maar de uitvoering ziet er niet uit. Hele rug is zo krom als weet ik wa alsk ut zo zie. Verbeter me als ik geen gelijk heb

Comment

Originally posted by nickydebeer View Post
              Leuk gewicht ja, maar de uitvoering ziet er niet uit. Hele rug is zo krom als weet ik wa alsk ut zo zie. Verbeter me als ik geen gelijk heb

Maakt niks uit. Deze beurt wordt gewoon goedgekeurd op een wedstrijd.

Comment

Originally posted by erikv View Post
                Leuke filmpjes.. maar voor een 180 kg lijken mij de schijfjes wel Ă©rg klein. Vindt verder dat voor 270 kg op de deadlift er wel erg weinig schijven aanhangen...Maar dat kan natuurlijk komen door het camera-standpunt..

Er kunnen 50kg schijven aan hangen he

Comment

Jullie mogen wel een keer met me meetrainen als je het niet gelooft, volgende keer zal ik erlangs lopen met m'n camera Die 180kg frontsquat zijn 6x25kg schijven., 15kg stang, 2 schijven van 5kg en 2 schijven 2,5kg.
                  Dat rug iets kromd bij deadlift kan gebeuren he.. probeer altijd zo netjes mogelijk te liften, maar aangezien ik er maar 1x voor ga kan niet elke beurt netjes zijn. Daarnaast is het niet m'n onderrug die bolt, maar m'n bovenrug wat weinig kwaad kan.
                  In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Jullie mogen wel een keer met me meetrainen als je het niet gelooft, volgende keer zal ik erlangs lopen met m'n camera Die 180kg frontsquat zijn 6x25kg schijven., 15kg stang, 2 schijven van 5kg en 2 schijven 2,5kg.
                    Dat rug iets kromd bij deadlift kan gebeuren he.. probeer altijd zo netjes mogelijk te liften, maar aangezien ik er maar 1x voor ga kan niet elke beurt netjes zijn. Daarnaast is het niet m'n onderrug die bolt, maar m'n bovenrug wat weinig kwaad kan.
                    Waar woon je? Dit zou ik graag willen zien..
                    Geniet, en drink met maten!

Comment

180kg nice.

Van de week 2x120kg gedaan. Kan niet wachten om weer 5x135kg te doen. En dan er voorbij te gaan natuurlijk

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        Waar woon je? Dit zou ik graag willen zien..
                        Katwijk aan zee, maar als je komt maken we er wel gelijk een weddenschap van! Voor niets gaat de zon op Weet niet wat je dan precies wilt gaan doen? Deadlift/frontsquat?

Comment

zo te zien bb je niet echt voor massa maar meer voor kracht?
                          Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

powerliften heet ziets qbane

Comment

aye, vind het verrassend hoe klein het verschil is in fysiek qua zichtbare massa tussen een powerlifter die zo veel tilt en een beginnende body builder die nog lang de helft niet haalt qua tilgewicht
                              Last edited by qbane; 28-07-2008, 14:52.
                              Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.

Comment

Ik ben geen powerlifter hoor? Train gewoon voor kracht+massa, met de nadruk op kracht.
                                Vind je stelling een beetje raar qbane, er zijn idd. een heleboel powerlifters die er niet uitzien en gewoon veel gewicht verplaatsen, maar die hebben vaak wel massa onder een (flinke) speklaag.
                                Meeste mensen die weinig gewicht verplaatsen hebben ook een schrale fysiek. Bij mensen die veel gewicht verplaatsen zie je het wel aan hun fysiek.
                                Heb je een voorbeeld hiervan qbane waarbij je bijv. een foto van jezelf neemt en 1 van iemand die 2x zo sterk is als jou?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X