Wat is jouw top met Squat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vast niet, hij zit hier op het forum alles en nogwat topics te lezen en voedingsschema's te aken, maar groeien vast niet

/end sarcasm

On serious note, hij wil cutten, want geloof dattie bezig is met CKD

En iedereen snapt wel dat squatten key is denk ik
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by gameface View Post
      Ik heb in me leven maar 1 keer squats gedaan en toen deed ik 20 kilo tabata's en dat was opzich wel makkelijk. Ik ga deze week ff kijken wat me 6rm is. Ik heb zelf erg last van me knieen maar ik en blij dat ik op zijn minst weer benen kan trainen.
      Ik deed vandaag met een smith machine 60kg(excl stang)
      Ik deed 4 reps en ik denk dat ik nog met moeite 2 bij kon doen maar ik was te bang want ik was weer alleen

weet iemand hoeveel zo een stang weegt?

Comment

Originally posted by gameface View Post
        Ik deed vandaag met een smith machine 60kg(excl stang)
        Ik deed 4 reps en ik denk dat ik nog met moeite 2 bij kon doen maar ik was te bang want ik was weer alleen

weet iemand hoeveel zo een stang weegt?
        waarschijnlijk 10 kg
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

waarschijnlijk is het handig eerst te lezen voordat je post

zoals Jordy al zei:
          "Als je een olympische stang hebt zijn die ongeveer 20kg."
          Bulking tot 100kg

Comment

Originally posted by TRIPLE_OG View Post
            eergisteren heb ik me verongelukt met 160kg,ik raakte uit balans en stang rolde over me hoofd heen en viel op de grond heb het gewicht vorige maand al een keer eerder gedaan, maar was maandje gestopt met squatten
            Dat is klote. Had je wel vangers ingesteld of zat je naderhand klem onder de barbell?
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

als die stang van je hoofd afrolt krijg je toch meer zo iets als dit:

YouTube - Squat accident

is brak maar je zit tenminste niet klem hehe

hoeveel weegt zo'n EZ-bar? uiteindelijk maakt het natuurlijk opzich niet zoveel uit hoeveel je tilt als je maar de intensiteit bereikt die je wilt maar is wel leuk for the record.

Comment

Originally posted by Liborius View Post
                waarschijnlijk is het handig eerst te lezen voordat je post

zoals Jordy al zei:
                "Als je een olympische stang hebt zijn die ongeveer 20kg."
                Een bar in de smith weegt geen 20kg, eerder 10 zoals al gezegd.

@gameface: hoe kun je nu schrik hebben in een smith, je kunt de vangers van de smith toch zo zetten dat je tot het uiterste kan gaan...
                The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Originally posted by Sancho View Post
                  Een bar in de smith weegt geen 20kg, eerder 10 zoals al gezegd.

@gameface: hoe kun je nu schrik hebben in een smith, je kunt de vangers van de smith toch zo zetten dat je tot het uiterste kan gaan...
                  Dat verschilt per smith machine, ik heb er 2 in mijn gym staan, 1 is 10kg de ander 20kg dus het kan beiden.
                  Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                    Dat is klote. Had je wel vangers ingesteld of zat je naderhand klem onder de barbell?
                    was gwn losse stang, rolde over me nek heen en kwam bijna tegen de spiegel.
                    ik viel voorover naarmate ik naar bovenkwam, maar ik kon me zelf redden door tegen de stang terug te duwen nadat hij over me kop was gerold. uiteindelijk was ik zelf niet gevallen. denk dat de schijfjes onder me hiel dit ongeluk veroorzaakte

@tha man, stang viel ook op die manier maar bij mij ging het anders de stang rolde pas over me hoofd naarmate ik naar boven kwam en voorover viel.
                    18 jaar, 105 kg,

DL:
                    210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

• Vandaag 12 x 87,5 gefullsquat (echt full: ham's op de calvjes ). Zit nog wel een 12 x 90 in denk, die komt maandag aan de beurt
                      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

• 1RM = 110kg (incl. stang)
                        doe nu 3x8 met 90 kg (incl. stang)

Comment

• 3x100 kg in een smith. exclusief stang.

Comment

• waarom zit iedereen incl/excl stang? zeg gewoon wat het totaal weegt daar gaat het toch om, de stang till je immers ook.

los 4x90

Comment

• Sommige mensen weten niet hoe zwaar de stang weegt (A)

Comment

• 75 kg ,dat haal ik lang niet altijd.Meestal doe ik de 75 kg met de laatste set ( 12 herhalingen ).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X