Wat is jouw top met Squat

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by TRIPLE_OG View Post
    nu, 6weken later doe ik dit met gemak
    gozer dit is geen fullsquat maar een parallel. toch ben je sterk voor je leeftijd!

Comment

netjes hoor!
      maar flinke baardgroei op je 17de man!
      ik ook op 17 jarige leeftijd doe ik 70kg met fullsquat net niet de grond aanraken, maar meestal in de smit want los vind ik niet echt relaxt als ik in me eeentje train.
      Calisthenics / Street workout

Comment

Ik ben sinds september 2008 weer vol aan het sporten en op dit moment kan ik 4x80kg squaten in de Smitmachine/apparaat/ding/geval. In 2006 kon ik 1x120kg

Dus ben best wel stoer voor een meisje

Comment

los. 4x 8x 60kg
          goede manier ala vallende stier manier.

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
            netjes hoor!
            maar flinke baardgroei op je 17de man!
            ik ook op 17 jarige leeftijd doe ik 70kg met fullsquat net niet de grond aanraken, maar meestal in de smit want los vind ik niet echt relaxt als ik in me eeentje train.
            hahaha dan heb je me rug nog niet gezien in me fotoalbum

k hoop dat ik later wat leniger wordt en zonder die schijfjes fullsquat kan doen.
            18 jaar, 105 kg,

DL:
            210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

120 kg (incl. stang) 8x
              NIET ZEUREN, MAAR BEUREN!!

Comment

Ai,

Vandaag opnieuw m`n benen gedaan en dus ook de squat.

Vorige week op 35 kg (excl stang) geëindigd en wilde er vandaag overheen.
                Vandaag dus de 40 kg (excl stang) gepakt met 6 reps

Comment

60kg in smith (3set's, 10 reps) geen idee wat mn max is.
                  Bulking tot 100kg

Comment

Deze wilde ik jullie toch niet onthouden: 5x190 fullsquat gisteren gehaald, filmpje komt bij de 5x200, binnen een paar maandjes dus.
                    In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

@ Martens98: Stang mag je gewoon meetellen hoor die moet je immers ook gewoon liften. Daarbij praat het ook makkelijker hoef je er niet steeds bij te zetten exclusief stang. Als je een olympische stang hebt zijn die ongeveer 20kg.

@ adon1s: Netjes man! Respect daarvoor. Zou graag een filmpje zien van 5x200 squat.
                      Owner of the Iron Playground.

Comment

Ik heb in me leven maar 1 keer squats gedaan en toen deed ik 20 kilo tabata's en dat was opzich wel makkelijk. Ik ga deze week ff kijken wat me 6rm is. Ik heb zelf erg last van me knieen maar ik en blij dat ik op zijn minst weer benen kan trainen.

Comment

eergisteren heb ik me verongelukt met 160kg,ik raakte uit balans en stang rolde over me hoofd heen en viel op de grond heb het gewicht vorige maand al een keer eerder gedaan, maar was maandje gestopt met squatten
                          18 jaar, 105 kg,

DL:
                          210 BP: 130 NP:100 SQ:175

Comment

Lekkere herrie dat dan
                            The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

@ TRIPLE OG

auw...
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by gameface View Post
                                Ik heb in me leven maar 1 keer squats gedaan en toen deed ik 20 kilo tabata's en dat was opzich wel makkelijk. Ik ga deze week ff kijken wat me 6rm is. Ik heb zelf erg last van me knieen maar ik en blij dat ik op zijn minst weer benen kan trainen.
                                Wil je niet groeien?
                                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X