Sixpack

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

maar wat zou ik nog meer kunnen trainen, misschien de rug maar heb geen enkel idee hoe. en je hebt gelijk, want mijn borst is wel minder, maar ik heb ook nooit gezegd voor de vakantie. maarja iemand ideen hoe? ik heb geen trainingsspullen

Comment

Word dan lid van een sportschool.

Comment

Dude, wat dacht je van je hele lichaam? OOK je benen.

Comment

Patricia, wordt jij niet helemaal wild van een 6pack dan?

Gym abbo nemen? De overige spiergroepen misschien ook gaan trainen?

Comment

Originally posted by vlameman View Post
            maar wat zou ik nog meer kunnen trainen, misschien de rug maar heb geen enkel idee hoe. en je hebt gelijk, want mijn borst is wel minder, maar ik heb ook nooit gezegd voor de vakantie. maarja iemand ideen hoe? ik heb geen trainingsspullen
            Aan je reactie te zien heb je waarschijnlijk nog nooit de moeite gedaan om de stickie over TIENERBODYBUILDING te lezen?
            The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Wat een info/ topicstarter doe je voordeel hier mee op lees wat al deze mensen te zeggen hebben en onthoud het ook

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                Als ik vragen mag; waarom zou je met zon gewicht moeite doen voor je buikspieren?
                Offe.. kan iemand mij uitleggen wat er zo gruwelijk geil zou moeten zijn aan zon 6pack? :?
                Voor mij is dat me ego prikkelen, ik heb nog geen 6 pack maar ik zal er alles voor doen om ze te krijgen.

Is denk ik ook een bevestiging van het harde werken wat je er voor moet doen.
                Tenminste bij dan. Ik weet niet hoe dat bij de rest zit.
                ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                  Offe.. kan iemand mij uitleggen wat er zo gruwelijk geil zou moeten zijn aan zon 6pack? :?
                  zegt de mevrouw die zelf een aardig strak buikje heeft......
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by vlameman View Post
                    kijk 's morgens doe ik 30 keer push ups 2 sets crunches 15 keer 2 sets, schuin en boven. dus samen 4 keer. ik trek me zelf nog 15 keer op. 's avonds ongeveer hetzelfde alleen meerdere sets, en andere oefeningen dan 's morgens anders is er geen variatie. maar mijn probleem is dat ik al een maand goed bezig ben maar ik zie niet van mijn buik

Een maand al? Wauw!!! respect hoor, de meesten hier trainen pas jaren...

En erg goed bezig? Elke avond en dag vindt je goed bezig? Wel eens in de sport verdiept? Zo ja, dan weet je dat de buikspier net als anderen spieren rust moet hebben. Dus elke dag is alleen maar poep voor je spieren.

Dus lees eens de stickies, en dan kom je maar weer met vragen.
                    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X