maar wat zou ik nog meer kunnen trainen, misschien de rug maar heb geen enkel idee hoe. en je hebt gelijk, want mijn borst is wel minder, maar ik heb ook nooit gezegd voor de vakantie. maarja iemand ideen hoe? ik heb geen trainingsspullen
Sixpack
Collapse
X
-
Originally posted by vlameman View Postmaar wat zou ik nog meer kunnen trainen, misschien de rug maar heb geen enkel idee hoe. en je hebt gelijk, want mijn borst is wel minder, maar ik heb ook nooit gezegd voor de vakantie. maarja iemand ideen hoe? ik heb geen trainingsspullenThe only way to make your dreams come true is WAKING UP
Status: @Onderhoud
Comment
-
Originally posted by Patricia86 View PostAls ik vragen mag; waarom zou je met zon gewicht moeite doen voor je buikspieren?
Offe.. kan iemand mij uitleggen wat er zo gruwelijk geil zou moeten zijn aan zon 6pack? :?
Is denk ik ook een bevestiging van het harde werken wat je er voor moet doen.
Tenminste bij dan. Ik weet niet hoe dat bij de rest zit.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
Originally posted by vlameman View Postkijk 's morgens doe ik 30 keer push ups 2 sets crunches 15 keer 2 sets, schuin en boven. dus samen 4 keer. ik trek me zelf nog 15 keer op. 's avonds ongeveer hetzelfde alleen meerdere sets, en andere oefeningen dan 's morgens anders is er geen variatie. maar mijn probleem is dat ik al een maand goed bezig ben maar ik zie niet van mijn buik
Een maand al? Wauw!!! respect hoor, de meesten hier trainen pas jaren...
En erg goed bezig? Elke avond en dag vindt je goed bezig? Wel eens in de sport verdiept? Zo ja, dan weet je dat de buikspier net als anderen spieren rust moet hebben. Dus elke dag is alleen maar poep voor je spieren.
Dus lees eens de stickies, en dan kom je maar weer met vragen.Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...5 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment