Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• telkens als ik barty17 intoets op youtube verschijnen filmpjes van:::? BARBIE!! zeg bart waar is dat filmpie nou??
    uut grunn!

Comment

• ja het is donderdag avond....
      Calisthenics / Street workout

Comment

• het ding is.....ik wil hem best geloven, waarom niet? sommige mensen zijn gewoon oersterk geboren maar of hij er Ă©Ă©n van is?? ik wil het nu ook wel s zien
        uut grunn!

Comment

• Bart, waar ben je? Haloooooo? Inderdaad sommige elphadore, en misschien is hij er inderdaad een van. Ben ook benieuwd, zo benieuwd dat ik hem niet geloof, maar het is niet onmogelijk dus (het kan) waar zijn.

Comment

• Het is bijna vrijdag.

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
              Het is bijna vrijdag.

En wat is nu de conclusie? We hebben hier te maken met een internet Pinokkio?

Comment

• Originally posted by el oso View Post
                Waarschijnlijk.

Comment

• Originally posted by elpadrone View Post
                  telkens als ik barty17 intoets op youtube verschijnen filmpjes van:::? BARBIE!! zeg bart waar is dat filmpie nou??
                  Originally posted by IJsBlok View Post
                  ja het is donderdag avond....
                  Originally posted by elpadrone View Post
                  het ding is.....ik wil hem best geloven, waarom niet? sommige mensen zijn gewoon oersterk geboren maar of hij er Ă©Ă©n van is?? ik wil het nu ook wel s zien
                  Originally posted by Nex- View Post
                  Bart, waar ben je? Haloooooo? Inderdaad sommige elphadore, en misschien is hij er inderdaad een van. Ben ook benieuwd, zo benieuwd dat ik hem niet geloof, maar het is niet onmogelijk dus (het kan) waar zijn.
                  Het is bijna vrijdag.
                  Originally posted by el oso View Post
                  Waarschijnlijk.
                  Dus oftewel voor elke bodynetter die nu iets verteld.. zorg dus dat je bewijs heb met of film waarin wordt vermeld bodynet of foto's

@barty17.. PLZ ga buitenspelen..
                  De waarheid kan erg hard zijn

Comment

• Originally posted by MasterTuning View Post
                    Dus oftewel voor elke bodynetter die nu iets verteld.. zorg dus dat je bewijs heb met of film waarin wordt vermeld bodynet of foto's

@barty17.. PLZ ga buitenspelen..
                    Gedeeltelijk waar. Voor elke bodynetter waar je moeilijk dingen van kan geloven dan vraag je om foto's of video. Als ze dat niet willen dan kan je er ook niks aan doen, maar dit is een ander verhaal... hij en zijn trainingspartner hebben beiden beloofd dat het filmpje er donderdag avond zou staan....

Kijk als je er zelf mee akkoord gaat.

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                      Gedeeltelijk waar. Voor elke bodynetter waar je moeilijk dingen van kan geloven dan vraag je om foto's of video. Als ze dat niet willen dan kan je er ook niks aan doen, maar dit is een ander verhaal... hij en zijn trainingspartner hebben beiden beloofd dat het filmpje er donderdag avond zou staan....

Kijk als je er zelf mee akkoord gaat.
                      Ja offcourse.. dat is ook zo .. maar als je ergens zo zeker van bent kan je het ook makkelijk bewijzen.. dus hoeft het geen grootspraak te zijn
                      De waarheid kan erg hard zijn

Comment

• Ik zit duimen te draaien.

Gister 40 kilo met de lossestang. Het was afzien maar toch ff gedaan.
                        Train 10 jaar.
                        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Originally posted by kees View Post
                          Ik zit duimen te draaien.

Gister 40 kilo met de lossestang. Het was afzien maar toch ff gedaan.
                          Train 10 jaar.
                          Ja tuurlijk kees,

Geloof echt niet dat je 2 keer je eigen lichaamsgewicht kan drukken, ook al train je 10 jaar, ook maar een filmpje dan!!
                          Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

• vroeger op de basisschool drukte ik al 200 tijdens gymnastiek!! ik was toen 6 jaar oud
                            uut grunn!

Comment

• Originally posted by elpadrone View Post
                              vroeger op de basisschool drukte ik al 200 tijdens gymnastiek!! ik was toen 6 jaar oud
                              Telde je toen je keutels?
                              een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

• Even back on topic, vandaag eindelijk 3x8x67,5 waar ik 2 weken tegenaan zat te hikken. eerst 7-7-4, toen 8-8-5 en vandaag dan toch gehaald

1 Rep max kan ik helaas niet meedelen, doe nooit singels eigenlijk. Volgende week 3x8x70 poging :P
                                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X