Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Toen ik 3-4 jaar geleden fitnesste was dat zeker niet indrukwekkend, een schamele 70kg denk ik ongeveer. En ik was toen al 1m73 en woog +-70kg
Kan je het gewicht op dumbbells niet vergelijken met een stang?
Mijn ervaring is dat je doorgaans kunt drukken wat je aan elke kant aan de stang hebt hangen per dumbell. Druk je bijvoorbeeld 60 en de stang weegt twintig, dan hangt er 20 aan elke kant. Volgens mijn theorie kun je dan 20 kg per dumbell drukken.
Het is niet altijd zo, kan enige afwijking in zitten, maar deze zal doorgaans niet veel groter zijn dat twee kg per dumbell.
"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
Mijn ervaring is dat je doorgaans kunt drukken wat je aan elke kant aan de stang hebt hangen per dumbell. Druk je bijvoorbeeld 60 en de stang weegt twintig, dan hangt er 20 aan elke kant. Volgens mijn theorie kun je dan 20 kg per dumbell drukken.
Het is niet altijd zo, kan enige afwijking in zitten, maar deze zal doorgaans niet veel groter zijn dat twee kg per dumbell.
Nou ik kon paar jaar geleden toch zeker meer drukken als 40kg hoor, 40 zou wel heel erg weinig zijn
Nou ik kon paar jaar geleden toch zeker meer drukken als 40kg hoor, 40 zou wel heel erg weinig zijn
Lees goed
Hij zegt; volgens zijn theorie als je 60 kg drukt en de stang weegt 20 kg.
Dan zou je met Dumbbells 20 kg per hand drukken.
Oftewel je kunt met dumbbells drukken wat er aan 'hangt'
Is wel motiverend, maar zit er voorlopig niet in voor mij.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment