Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by bodybuildr1990 View Post
    lijkt me vrijwel onmogelijk om in 6 maand 95 kg te kunne banken
    Hahaha.
    Ik ken jongens die een krap jaartje powerliften en al 120 drukken.
    Als je deze prestatie onmogelijk acht zou ik maar goed gaan nadenken over mijn trainingsmethode..
    Tis wel een knappe prestatie dat is waar(ik zelf deed er een stuk langer over maar is ook veruit mijn slechtste onderdeel..)
    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
    Squat 230 kilo
    Bankdrukken 137.5 kilo
    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

• max 80kg

train 1jaar

weeg 70kg

Comment

• Er is veel progressie mogenlijk qua kracht als je maar consequent traint en veel eet, en uiteraard gewicht DURFT toe te voegen. Ik ken veel mensen die gewoon bang zijn voor staal. Daarom drukken zij al jaren hetzelfde gewicht terwijl ze dus echt wel veel sterker zijn. Je moet je lichaam wel uit blijven dagen.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

• Yep gewoon er op hangen en een paar negatieven doen. Als je bijvoorbeeld max 100 drukt moet je maar eens een paar negatieve setjes met 120 kg doen, zelf laten zakken en met hulp omhoog.

100kg gaat dan ineens stukken lichter aanvoelen en psychisch werkt dat zeker in het voordeel (gevoelsmatig is het niet meer de max).

Comment

• max sets doe ik nooit maar ik draai setjes met 130kg

Comment

• Dan ben jij een sterke jongen als je gewone setjes met 130 kg kunt doen. Mijn eigen ultieme max is 135 kg..en dat kan ik maar 1 keer drukken.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

• ik train nu 2 maand en duw max 70 kg, niet zo denderend veel maar ik vindt dat het snel vooruit gaat, normaal doe ik nu herhalingen met 55-60 kg

Comment

• wel interesant om dit allemaal te lezen :P

kheb zelf nog nooit aan bank drukken gedaan ben pas 3 maand aan et trainen. en binnen kort van plan om naar sport school te gaan.

maatje van me is vorig jaar 2e geworden op fries kampioen schappen bank drukken. da was tot en met 18 jaar en tot 80 of 90 kg
                  hij haalde toen de 120

nu is ie jaar ouder en over de 100 kg geen id wat ie nu drukt. maar zal wel indruk wekkend zijn die gast traint echt te veel 5 dagen in de week en 1 ker in de week met wout sijlstra. hij was 4 jaar geleden nog net zo mager als ik dat ben nu pas ik wel 3 keer in hem wel grappig m dat zote zien verandern

Comment

• Originally posted by jeroenvdd View Post
                    ik train nu 2 maand en duw max 70 kg, niet zo denderend veel maar ik vindt dat het snel vooruit gaat, normaal doe ik nu herhalingen met 55-60 kg

Ik ben op mijn 11e begonnen. Toen was mijn eerste MAX 58 kilo (in de schuur met een holle stang).
                    Op mijn 17e kon ik 85kg MAX. Op mijn 19e zat ik rond de 100kg. Net voor mijn 20e heb ik creatine ontdekt, daarna zat ik binnen aan maand* op 140kg. Op mijn 22e was het 175kg en de jaren erna is het een beetje neerwaarts gegaan vanwege blessures en tijd- en motivatie- gebrek.

Nu, op mijn 31e zit ik op ongeveer 145kg á 150kg maar dan met smal bankdrukken. Ik zal op dit moment denk ik 160kg kunnen halen breed, maar dat is altijd even wennen als je van grip breedte verandert.
                    Over pakweg een half jaar ga ik 180kg proberen te halen. Ik denk dat het gaat lukken, aan de supplementen zal het i.i.g. niet liggen.

Jaap

*ben bijna vegetarisch
                    powersupplements.nl - supplementen en advies over fitness/bodybuilding

Comment

• [quote=Power Supplements;434213]Ik ben op mijn 11e begonnen. Toen was mijn eerste MAX 58 kilo (in de schuur met een holle stang).
                      Op mijn 17e kon ik 85kg MAX. Op mijn 19e zat ik rond de 100kg. Net voor mijn 20e heb ik creatine ontdekt, daarna zat ik binnen aan maand* op 140kg. Op mijn 22e was het 175kg en de jaren erna is het een beetje neerwaarts gegaan vanwege blessures en tijd- en motivatie- gebrek.

Nu, op mijn 31e zit ik op ongeveer 145kg á 150kg maar dan met smal bankdrukken. Ik zal op dit moment denk ik 160kg kunnen halen breed, maar dat is altijd even wennen als je van grip breedte verandert.
                      Over pakweg een half jaar ga ik 180kg proberen te halen. Ik denk dat het gaat lukken, aan de supplementen zal het i.i.g. niet liggen.

Jaap

Jaap dan ben jij en groote jongen.
                      Ik heb toen ik 27 was een keer 175 kilo gedrukt,maar dat was echt fucking havy.
                      druk nu top 145 drie keer altijd doe ik dat met bankdrukken.Maar hooger ga ik niet want train alleen, moet niemand erbij hebben,anders haal ik meer.

Comment

• [quote=leipe ouwe;434227]
                        Originally posted by Power Supplements View Post
                        Ik ben op mijn 11e begonnen. Toen was mijn eerste MAX 58 kilo (in de schuur met een holle stang).

Jaap

druk nu top 145 drie keer altijd doe ik dat met bankdrukken.Maar hooger ga ik niet want train alleen, moet niemand erbij hebben,anders haal ik meer.
                        Jaap is idd een grote jongen... heb hem laats een keer gezien!

grtz.
                        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

• Originally posted by leipe ouwe View Post

3 x 145kg is nog steeds erg veel! Maar zonder spotter is het inderdaad wat lastig. Ik heb een keer 165kg gedaan zonder spotter en zonder enig persoon te bekennen in de zaal, dat was wel eng, maar toch goed afgelopen.. Misschien kom ik over niet al te lange tijd meetrainen! Ik kan in Arnhem tenslotte maar 130kg tot 140kg op de stang krijgen.

Ik vraag me af of het nou veel zou hebben uitgemaakt als ik een keer verboden middelen zou hebben gebruikt. Arnold Schwarzenegger sprak in een interview eens over "die extra 5%". Maar het doet vast meer!

Maar goed, ik ben kogelstoter en die moeten natuurlijk clean zijn anders is het oneerlijk voor de tegenstanders.

Jaap

Comment

• Originally posted by Power Supplements View Post
                            3 x 145kg is nog steeds erg veel! Maar zonder spotter is het inderdaad wat lastig. Ik heb een keer 165kg gedaan zonder spotter en zonder enig persoon te bekennen in de zaal, dat was wel eng, maar toch goed afgelopen.. Misschien kom ik over niet al te lange tijd meetrainen! Ik kan in Arnhem tenslotte maar 130kg tot 140kg op de stang krijgen.

Ik vraag me af of het nou veel zou hebben uitgemaakt als ik een keer verboden middelen zou hebben gebruikt. Arnold Schwarzenegger sprak in een interview eens over "die extra 5%". Maar het doet vast meer!

Maar goed, ik ben kogelstoter en die moeten natuurlijk clean zijn anders is het oneerlijk voor de tegenstanders.

Jaap
                            Nou laat ik maar zeggen dat kan ik niet op natuurlijke basis druken.
                            nou ik kan je zeggen als je deze kilos van natuure drukt,en je zou verboden middelen gebruiken dan wil ik niet in je buurt komen.
                            Dit is lachen want spreek ik met de baas zelf van power sub,of ben je een soort vertegenwoordiger van het bedrijf.Wij bestellen veel bij jullie.
                            Mag ik je voorzichtig vragen wat je stats zijn.

Comment

• Originally posted by leipe ouwe View Post
                              Nou laat ik maar zeggen dat kan ik niet op natuurlijke basis druken.
                              nou ik kan je zeggen als je deze kilos van natuure drukt,en je zou verboden middelen gebruiken dan wil ik niet in je buurt komen.
                              Dit is lachen want spreek ik met de baas zelf van power sub,of ben je een soort vertegenwoordiger van het bedrijf.Wij bestellen veel bij jullie.
                              Mag ik je voorzichtig vragen wat je stats zijn.

De baas, dat klinkt wel leuk Dat is min of meer wel het geval, ik verwacht binnenkort wel mensen te moeten aannemen!

Mijn stats? Lengte 1,99m (spanwijdte 2,03m), gewicht op dit moment 112,0kg 's ochtends. BF richting 20% als mijn weegschaal dat goed doet.

Deadlift 1 x 240kg maar dat is even geleden. Vorige week 3 x 8 x 150kg.
                              Squat 90 graden: 10 x 280kg , kan ik nu niet meer ivm elleboogblessure.

Wat zijn er nog meer voor stats.. Armomvang? 44,3cm

Kogelstoten: 16,99m
                              Discuswerpen: 47,28m

That's it!

Jaap

Comment

• Originally posted by Power Supplements View Post
                                De baas, dat klinkt wel leuk Dat is min of meer wel het geval, ik verwacht binnenkort wel mensen te moeten aannemen!

Mijn stats? Lengte 1,99m (spanwijdte 2,03m), gewicht op dit moment 112,0kg 's ochtends. BF richting 20% als mijn weegschaal dat goed doet.

Deadlift 1 x 240kg maar dat is even geleden. Vorige week 3 x 8 x 150kg.
                                Squat 90 graden: 10 x 280kg , kan ik nu niet meer ivm elleboogblessure.

Wat zijn er nog meer voor stats.. Armomvang? 44,3cm

Kogelstoten: 16,99m
                                Discuswerpen: 47,28m

That's it!

Jaap
                                Eve wat doe jij ook aan en kleine sponsering, want en goede bekende van me is de trainer van de nederlandse kampioen judo junioren,de vertegen woordiger van jullie is al en paar keer bij mij bekende op de koffie geweest en die meneer doet al 38 jaar bodybulding,darom die veele bestellingen.Het is maar en vraag ,als je interesse hebt dan spreken we dat prive uit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X