Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Maarja 270 kg drukken? als ik de sterkste mannen van de wereld zie die hebben geen eens zulke armen.

Comment

• Ik heb mn top niet egt goed uitgetest met bankdrukken maar ik zit nu op 6x 75kg. Ben 17jaar 1m 73cm en weeg 71kg Ik ben zelf ook benieuwd wat mijn hoogste is 1x

Comment

• 8x 100kg

1.95m
        89kg

train nu 14maandjes

3maanden geleden kon ik 130kg 1x en nu 120kg 1x :P dus beetje achteruit gegaan. Ben sinds een week weer serieus gaan trainen.

greetz

Comment

• Mijn top is 1x keer 80Kilo
          maar ik train nog maar 6 maanden

Comment

• Originally posted by pardoelski View Post
            Mijn top is 1x keer 80Kilo
            maar ik train nog maar 6 maanden
            lijkt me netjes

Comment

• zeker netjes

Comment

• Ik train nu sinds een jaar of 4 weer 3 maanden intensief!.

8 x 110Kg

3 x 130 Kg

en verder gaat deze sportschool niet !!

Oh ja ben zelf 120 Kg En BF ?? volgens berekening internet 36 % en volgens een electronische weegschaal 26 %

Schiet mij maar lek ? Ik weet het niet !

Comment

• Bankdrukken 100 kg, 73 kg en train 13 jaar

Comment

• Was beetje kortaf zie ik, top bankdrukken is 100 kg, zo'n 6 keer, ik weeg 73 kg en train zo'n 13 jaar. Ik ga ook niet meer vooruit, ben nu aan het uitzoeken hoe ik over de top heen kom. Heb al wel eens gewisseld van oefeningen, gelet op voeding etc maar allemaal geen effect.

Comment

• Originally posted by gekke eppie View Post
                      Was beetje kortaf zie ik, top bankdrukken is 100 kg, zo'n 6 keer, ik weeg 73 kg en train zo'n 13 jaar. Ik ga ook niet meer vooruit, ben nu aan het uitzoeken hoe ik over de top heen kom. Heb al wel eens gewisseld van oefeningen, gelet op voeding etc maar allemaal geen effect.
                      6x100 @ 73 kg BW is echt al wel sterk
                      maar 73 kg voor 1m73 na 13 jaar trainen is dan weer wel niet veel, mss eens stevig bulken
                      "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

• Train vanaf juli, ben 1,69 groot, 76 kilo en bankdrukte gisteren zonder spotter 85 kilo x2 en 80 2x4, zit nog meer in en mijn doel is dan ook om binnen anderhalve maand 100 kilo te bankdrukken.
                        Met die 2x 85 bedoel ik dan ook tot 1 cm boven de borst en dan weer terug, oftewel een volledige rep. Mijn setjes bandruk ik met 75 kilo

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
                          Train vanaf juli, ben 1,69 groot, 76 kilo en bankdrukte gisteren zonder spotter 85 kilo x2 en 80 2x4, zit nog meer in en mijn doel is dan ook om binnen anderhalve maand 100 kilo te bankdrukken.
                          Met die 2x 85 bedoel ik dan ook tot 1 cm boven de borst en dan weer terug, oftewel een volledige rep. Mijn setjes bandruk ik met 75 kilo
                          Ik zal voor je duimen Tommyy.. Is nu al wel netjes hoor, gezien dat je nog maar zo kort bezig bent...

Comment

• Yup erg netjes. Ik deed er anderhalf jaar over om de 100kg te doen. Maar goed bench ligt mij totaal niet.

Comment

• Dat idee heb ik bij squatten en deadliften, zo slecht doe ik dat niet maar in verhouding met bankdrukken is bankdrukken ineens heel veel.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                                Yup erg netjes. Ik deed er anderhalf jaar over om de 100kg te doen. Maar goed bench ligt mij totaal niet.
                                Idd, ik train nu ook zo'n anderhalf jaar en pak 100 kg 3 keer..
                                Dus zeer netjes van je!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X