Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Gobmeister View Post
    Idd, ik train nu ook zo'n anderhalf jaar en pak 100 kg 3 keer..
    Dus zeer netjes van je!
    me too, een halfjaar of langer zit ik vast op een bepaald gewicht en dan opeens ga ik vooruit en kan ik in 2 weken 10kg meer bankdrukken en dan zit ik weer een halfjaar vast en dan ga ik weer vooruit. beetje vreemd

top is 115kg
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Comment

• Originally posted by bodybuildr1990 View Post
      me too, een halfjaar of langer zit ik vast op een bepaald gewicht en dan opeens ga ik vooruit en kan ik in 2 weken 10kg meer bankdrukken en dan zit ik weer een halfjaar vast en dan ga ik weer vooruit. beetje vreemd

top is 115kg
      Ja ik ken het
      Mijn streefgewicht was toen 80 kg dat ik wilde bankdrukken en toen ik eindelijk bij de 80 kg was kwam ik niet meer verder
      En wat jij had, had ik ook.. Opeens kon ik ook meer drukken en nu dus 100 kg waar ik weer een beetje vast zit.. maarja beetje dumbell werk doen nu en dan wordt het allemaal iets meer geprikkeld zodat ik mezelf hopelijk over de 100 kg help..

Comment

• Ik wissel heel veel af in setjes, begin licht, daarna zwaarder, setjes van 8x ong en dan setjes van 3 dan schijf eraf en meteen weer lichter setje van 8x, werkt bij mij zeer goed.

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
          Dat idee heb ik bij squatten en deadliften, zo slecht doe ik dat niet maar in verhouding met bankdrukken is bankdrukken ineens heel veel.
          Zowiezo squat je ook niet diep gok ik, want je sq is hoger dan je dl lol. Denk dat iedereen in het begin wel heeft dat zijn BP eigenlijk veel hoger is in verhouding met sq/dl omdat we bijna allemaal begonnen zijn met BP toen we voor het eerst de gym binnenliepen.

Plus lichaamsbouw en lengte heeft ook vrij veel invloed nogop je stats
          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Ik squat rustig totdat mijn billen dieper dan mijn knieeen zitten, zo heb ik het geleerd en zoals ik al zei vind ik deaedliften moeilijk, heeft met grip te maken, wellicht dat ik met straps omhoog schiet maar dan los ik het probleem niet op. Onderarmen zijn nog niet zo getraind dus dat duurt even. Maar dat lichaamsbouw invloed heeft op je stats snap ik alleen lengte?

Nog iets, ik ben dus zo ongeveer vanaf de eerste dag begonnen met deadliften, squatten en bankdrukken.

Comment

• Originally posted by Tommyy View Post
              Ik squat rustig totdat mijn billen dieper dan mijn knieeen zitten, zo heb ik het geleerd en zoals ik al zei vind ik deaedliften moeilijk, heeft met grip te maken, wellicht dat ik met straps omhoog schiet maar dan los ik het probleem niet op. Onderarmen zijn nog niet zo getraind dus dat duurt even. Maar dat lichaamsbouw invloed heeft op je stats snap ik alleen lengte?

Nog iets, ik ben dus zo ongeveer vanaf de eerste dag begonnen met deadliften, squatten en bankdrukken.
              Goed begonnen dan

Sommige mensen hebben in verhouding lange ledematen voor hun lengte, anderen hebben korte benen lange armen, lange armen korte benen etc. Heeft allemaal invloed op je leverage bij de lifts. Mensen met korte benen DL goed, mensen met korte armen benchen beter en sq ligt vooral aan je gehele lengte (zowel lengte van benen als lengte van romp voor de leverage)
              The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• 100kg dl en squat stelt geen reet voor, 100kg bench is netjes. Toch vind ik dumbell drukken meestal veel lekkerder. Mijn top op bp is niet echt noemenswaardig. Als er iets is wat ik NIET kan dan is het wel bankdrukken. Ik doe het beter op squat en deadlift.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
                  Zowiezo squat je ook niet diep gok ik, want je sq is hoger dan je dl lol.

Mijn Squat is 160KG en mijn DL 140 dus dat hoeft niet perse lijkt mij
                  DUNAMIS KABUL

Comment

• train 7 maanden, ben 17 weeg 65 en doe 70 kg 8 keer.
                    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• 21 jaar ; train 6 maanden; 62 kg x 6 (3 setjes)

Comment

• 17 jaar
                        1.83 CM
                        83 KILO
                        2 Trainingsjaren

TOP BANKDRUKKEN : 100 kg x 2
                        1.83
                        93 KG
                        19 JAAR

Comment

• Originally posted by gleke View Post
                          train 7 maanden, ben 17 weeg 65 en doe 70 kg 8 keer.
                          Dat doe je niet gek man! ik denk dat je 80 kg wel 1 keer minimaal kan drukken!

( Beetje gewicht aankomen! )

Succes
                          1.83
                          93 KG
                          19 JAAR

Comment

• Gisteren 5x100 gedrukt.
                            Komt neer op een max van ong 1x110
                            Borst is mijn zwakste schakel...
                            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                            Go heavy or go home!

Comment

• Originally posted by Shredmaster View Post
                              Gisteren 5x100 gedrukt.
                              Komt neer op een max van ong 1x110
                              Borst is mijn zwakste schakel...
                              Arme jij :P

ik doe 3x100 en 1x110 strikt en 1x115 maar dan komt me kont los van de bank en dat mag niet volgens wedstrijd regelement.

Valt me op dat als er op reps gebenched wordt het gewoon triest is. Maar op single attempts het alsnog best hoog uitkomt.

Comment

• gisteren 2x 70kg (zonder hulp), na ong 4 maanden echt goed trainen. Het gaat wel steeds beter, maar zou zo graag richting de 100kg gaan!
                                30 jr / 185 cm / 80,6 kg / BF: 15,3% @ onderhoud

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X