Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
on topic: In november voor het laatst getopt met 90 kg
Ik ga er vanuit dat het een grapje is. Maar let wel op, dat modjes het niet zo fijn vinden als je met "bannuhh" aan komt zetten. Neem echter aan dat dit niet zo erg zou zijn.
Ik ga er vanuit dat het een grapje is. Maar let wel op, dat modjes het niet zo fijn vinden als je met "bannuhh" aan komt zetten. Neem echter aan dat dit niet zo erg zou zijn.
Met dat bannuh zat ik te twijfelen maar ik ga er van uit dat de modjes deze humor wel kunnen waarderen.
Met dat bannuh zat ik te twijfelen maar ik ga er van uit dat de modjes deze humor wel kunnen waarderen.
Welke humor?
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Geweldige posts van iedereen met super gewichten, heel toevallig heb ik iemand in de directe bloedkring zitten die wereldrecord houder is op meerdere fronten en ook op de press
Dit is naturel wel te verstaan, een ieder die denkt stoer te zijn met bluffen mag ik daarbij uitnodigen om mee te doen op de strongmen en zichzelf daar te bewijzen getest en al uiteraard.
Dus ik zou zeggen haha wie zegt ik ga er over heen ?
Dit is naturel wel te verstaan, een ieder die denkt stoer te zijn met bluffen mag ik daarbij uitnodigen om mee te doen op de strongmen en zichzelf daar te bewijzen getest en al uiteraard.
Dus ik zou zeggen haha wie zegt ik ga er over heen ?
Er is er geloof ik 1 die een geintje maakt met zijn 1000kg. De rest die hier post bluft echt niet....op een enkeling na.
Oh ja en af en toe een opschepper die langs komt...jij dus.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment