Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by fitnessfreak View Post
    Mijn top staat nog steeds op 1x122,5 kg Vorige week fail op 125kg.
    Kwam mede doordat ik veel te veel ervoor had gedaan...

Vanavond toevallig afgesproken met een maatje om te gaan toppen bij mij thuis dus vanavond gaat de 125 kg er zeker aan!!!

Trainingsjaren: 7 (ongeveer)
    1.76 op 87kg
    Damn fail gister op de 125 kg.
    En ik was zo zeker van mijn zaak...
    Scheelde niets klein dood puntje bijna boven.
    Maatje van me drukte hem wel die klootzak.
    Zijn pr stond op 117,5 kg hij drukte gister 120 daarna gelijk 125kg.
    Voorlopig laat ik het toppen even wat het is. Nieuw doel in 8x110 drukken.
    10x100kg lukt al.
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Damn fail gister op de 125 kg.
      En ik was zo zeker van mijn zaak...
      Scheelde niets klein dood puntje bijna boven.
      Maatje van me drukte hem wel die klootzak.
      Zijn pr stond op 117,5 kg hij drukte gister 120 daarna gelijk 125kg.
      Voorlopig laat ik het toppen even wat het is. Nieuw doel in 8x110 drukken.
      10x100kg lukt al.
      Status: Cutten
      en dan toch zoveel drukken? of is het een ie**************** verouderde status?

Comment

• Originally posted by Diamanic View Post
        Status: Cutten
        en dan toch zoveel drukken? of is het een ie**************** verouderde status?
        Toevallig zit ik nu op onderhoud, onderschrift staat er al een paar jaar.
        Maar als je aan het cutten bent kun je niet zoveel drukken dan?
        Maakt voor mij niet veel uit, tijdens de cut neem ik mijn kh gewoon rondom de training. cutten is in mijn ogen niet uithongeren zodat je totaal geen energie hebt.
        Ik merk het wel aan het eind van mijn training dat ik wat minder energie heb. Maar toppen die je niet aan het eind van je training! Volgens mijn is mijn huidige PR zelf in de cut gezet.

Comment

Toevallig zit ik nu op onderhoud, onderschrift staat er al een paar jaar.
          Maar als je aan het cutten bent kun je niet zoveel drukken dan?
          Maakt voor mij niet veel uit, tijdens de cut neem ik mijn kh gewoon rondom de training. cutten is in mijn ogen niet uithongeren zodat je totaal geen energie hebt.
          Ik merk het wel aan het eind van mijn training dat ik wat minder energie heb. Maar toppen die je niet aan het eind van je training! Volgens mijn is mijn huidige PR zelf in de cut gezet.
          Nee, ik bedoelde meer dat je dan meer herhalingen doet en juist minder gewicht! Dat heb ik mij altijd voorgehouden tijdens de cut en het werkt, vandaar mijn verbazing

Comment

• top:100 kg

1m85, 82 kg 16 %

trainingsjaren: 9 maand.
            Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

• Originally posted by Diamanic View Post
              Nee, ik bedoelde meer dat je dan meer herhalingen doet en juist minder gewicht! Dat heb ik mij altijd voorgehouden tijdens de cut en het werkt, vandaar mijn verbazing
              Tijdens het cutten is het juist beter om laag in hh en zwaar in gewicht te gaan ivm het behouden van massa. Sommige mensen zullen het inderdaad adviseren om rond de 15hh te gaan zitten tijdens het cutten maar dat vind ik eerlijk gezegd onzin. Het enige wat dat doet is je hartslag verhogen. Als je een verhoogde hartslag wilt doe dan wat hitt of tabbata's. Het doel is juist je zuur verdiende massa te behouden tijden de cut!

Comment

Tijdens het cutten is het juist beter om laag in hh en zwaar in gewicht te gaan ivm het behouden van massa. Sommige mensen zullen het inderdaad adviseren om rond de 15hh te gaan zitten tijdens het cutten maar dat vind ik eerlijk gezegd onzin. Het enige wat dat doet is je hartslag verhogen. Als je een verhoogde hartslag wilt doe dan wat hitt of tabbata's. Het doel is juist je zuur verdiende massa te behouden tijden de cut!
                Helemaal mee eens. Dat gedoe met die hoge herhalingen is een overblijfsel uit de oertijd.
                I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                - Dave Tate

Comment

• 95 KG, 80 KG droge massa
                  raw 80 x 3
                  half jaar trainingservaring

nu: 70 x 8, max moet ik nog ff vor trainen zo na een half jaar zonder sportschool en gisteren mn eerste drukbeurt weer

Comment

• foutje
                    "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

• foutje
                      "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                        Helemaal mee eens. Dat gedoe met die hoge herhalingen is een overblijfsel uit de oertijd.
                        Kijk iemand met verstand van zaken!

Comment

• ik train 3.5 jaar ben 42 weeg 82 kilo
                          losse bankdrukken 40 kg vaste toestel 60 kg 4x10
                          ik heb moeite met losse bank drukken wie kan mij goede advies geven .voor heen ging ik eerst bankdrukken maar nu doe ik het op het last wegens blessure.waar kan het liggen .train 2x perweek borst om sterkt te maken .hebt altijd last van mijn linker schouder bij losse bankdrukken

Comment

• Grappig, er werd door iemand opgemerkt op de sportschool dat ik er 2 kilo's naast zit met bankdrukken, ipv 30 kg dumbell drukte ik 32. Ben nu van plane 34 te gaan doen
                            All time PRs: 195/135/232,5
                            Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

• 3x82 kilo. Na 5 mnd. Trainen
                              Constantia et labore

Comment

• 6x 50kg
                                3maanden aant trainen
                                ik weeg zelf 83kg
                                goed bezig of niet?
                                Last edited by Jurgens; 02-10-2011, 20:09.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X