Wat is jouw top met bankdrukken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by fitnessfreak View Post
    Tijdens het cutten is het juist beter om laag in hh en zwaar in gewicht te gaan ivm het behouden van massa. Sommige mensen zullen het inderdaad adviseren om rond de 15hh te gaan zitten tijdens het cutten maar dat vind ik eerlijk gezegd onzin. Het enige wat dat doet is je hartslag verhogen. Als je een verhoogde hartslag wilt doe dan wat hitt of tabbata's. Het doel is juist je zuur verdiende massa te behouden tijden de cut!

Onzin FF,
    mijn hartslag gaat dan wel omhoog maar mijn spieren groeien ook met die repranges en verhoogde hartslag.
    Maar als je zegt laag in hh en hoog in gewicht, welke gewichten hebben we het dan over? Ik doe setjes tot 160kilo....al is de 160kilo nu 8 reps. Maar als ik setjes pak met 140kilo dan pak ik gewoon 15 of 12 reps.
    Anyway ik doe erg veel op 12/15 reps, ik groei er mee en wordt droog.
    Niks mis mee. Er zijn zat wereld top bodybuilders(geweest) doe met medium/high reps werkten en wel de absolute top bereikten, dus ach....

Ontopic....mijn top is dus nu 160kilo
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

• Originally posted by marnop View Post

Ontopic....mijn top is dus nu 160kilo
      Vet!!!
      All time PRs: 195/135/232,5
      Meet PRs: 185/132,5/232,5

Comment

Anyway ik doe erg veel op 12/15 reps, ik groei er mee en wordt droog.
        Ok, maar stel dat dit voor jou het normale aantal repetities is voor een oefening. Ga je dan naar 20/25 repetities doen voor diezelfde oefening in de aanloopperiode voor een wedstrijd?
        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
        - Dave Tate

Comment

• 90 soms, normaal als ik goed heb gegeten en vol met energie zit. maar bij een training die minder gaat zit ik wel eens op 70 hoor.

Comment

• 100kg (3reps)was wel eens een max, nu draait het meer rond de 80-85(6reps)
            het komt allemaal wel terug!

Comment

• van de week halo uittesten op 20 mg en dan kijken of me bankie omhoog schiet

jullie horen nog

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                Ok, maar stel dat dit voor jou het normale aantal repetities is voor een oefening. Ga je dan naar 20/25 repetities doen voor diezelfde oefening in de aanloopperiode voor een wedstrijd?

Ja hoor doe ik ook wel.
                Zoveel reps is niet helemaal optimaal, maar voor de fatburn en hardheid is het wel lekker. Alleen het stukje spierconditie vind ik zelf eigenlijk bagger om te hebben.....duurt dan zo lang voor je echt wat gaat voelen of effect hebt met normaal hanteerbare en zware gewichten.

Wat we ook erg veel doen is gewoon heel erg veel poseren, dus hard en lang aanspannen en doorspannen/contracties lang vasthouden. Wordt je ook harder en wat droger van.

Comment

Ja hoor doe ik ook wel.
                  Zoveel reps is niet helemaal optimaal, maar voor de fatburn en hardheid is het wel lekker. Alleen het stukje spierconditie vind ik zelf eigenlijk bagger om te hebben.....duurt dan zo lang voor je echt wat gaat voelen of effect hebt met normaal hanteerbare en zware gewichten.

Wat we ook erg veel doen is gewoon heel erg veel poseren, dus hard en lang aanspannen en doorspannen/contracties lang vasthouden. Wordt je ook harder en wat droger van.
                  Ben blij dat te lezen, dan concludeer ik dat yoga daar ook goed voor is. Hier was laatst een vraag over pilates/yoga en vroeg iemand naar het nut daarvan. Yoga is ook lang statisch spannen (en rekken). Heel nuttig dus.

Comment

• 5x 80 op 70kg bw.
                    Doel 1x 100kg. Probeer het in 6 weken te halen.

Comment

• nog steeds 180
                      Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by blocktoblock View Post
                        nog steeds 180

Inderdaad zeg, en ik ben blij dat je het zelf zegt......karwan is 14 en heeft 41,5 cm omtrek armen op 9% (vernomen van derden)en pakt at ease 200, ik moet er wel bij zeggen dat dit niet onomstotelijk door wetenschap vastgelegd kon worden....dus discutabel.
                        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                        There is no failure except in no longer trying

Comment

• im jelly

Comment

• Originally posted by okidoki71 View Post
                            Inderdaad zeg, en ik ben blij dat je het zelf zegt......karwan is 14 en heeft 41,5 cm omtrek armen op 9% (vernomen van derden)en pakt at ease 200, ik moet er wel bij zeggen dat dit niet onomstotelijk door wetenschap vastgelegd kon worden....dus discutabel.

Wel hoor oki,

we hebben met zeer geavanceerde meet- en rekenapparatuur vastgesteld dat het 8x25 was, totaal 200.
                            We hebben zelfs dieper kunnen berekenen en kwamen hiermee op 16x12,5 met als totaal 200......

Comment

• dat slaat werkelijk nergens op maar goed

Comment

Wel hoor oki,

we hebben met zeer geavanceerde meet- en rekenapparatuur vastgesteld dat het 8x25 was, totaal 200.
                                Haha
                                BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X