Originally posted by axel1994
View Post
dikke armen Vrouwen
Collapse
X
-
Originally posted by IJsBlok View Postdan ken jij het principe niet van interval.
OT: vet% kan nog wel wat omlaag daardoor zullen je armen ook wat dunner worden en meer definitie komen
Ja vanaf janauri begin ik weer 6 weken Eens kijken wat ik kan bereiken want ik krijg op 25 februari weer een onderwaterweging dus dat is het volgende doel dan.
Comment
-
Wat me na het doorlezen van dit hele topic niet duidelijk is geworden, is of je je armen ook hebt gemeten met een meetlint? Pas na de juiste meetmethode weet je of je armen inderdaad in omvang zijn toegenomen. Vervolgens kun je bekijken of het vet of spier is.
Het passen van kleding zegt namelijk niet zoveel omdat kleding nu eenmaal zeer verschillend kan uitvallen. Ik pas bijvoorbeeld zelden in Desigual, zit altijd te strak om de armen en een grotere maat slobbert dan in het middel. De oplossing: hard zoeken naar kleding die bij jouw lijf past en niet je lichaam aanpassen aan de gemiddelde confectie. Wie wil er nou gemiddeld zijn?
Comment
-
Originally posted by vonnie1973 View PostIk heb geen opvang voor mijn kinderen tenzij je even afreist naar het zuiden begin ik meteen
mag ik jou trouwens jou redenen weten om iets te doen aan je lichaam?
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostZou het dolgraag doen maar moet zelf ook trainen ahah :P. Wellicht kan je alvast beginnen met een voedingsschema/ trainingsschema en je begint stats. Dan ben je iig goed voorbereid.
mag ik jou trouwens jou redenen weten om iets te doen aan je lichaam?
Comment
-
Originally posted by vonnie1973 View PostDe grootste reden is om de de vervetting van de lever in orde te maken wegens te zware medicijn gebruik.Ik was ook eigenlijk te dik woog toen indertijd 78 kg en een vetpercentage van 36 procent.Omdat je al zware medicijn gebruik en door je dikheid had ik een vervetting van de lever.Ik word om de 4 weken bloedgeprikt om alles in de gaten te houden Omdat ik allergie reactie heb van de remicade heb ik een andere medicijn Lanvis en tot nu toe heb ik geen diarree meer en dat na 3 jaar.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostAh op die manier, dat is indd een flink goed reden is om aan de rem te trekken. Ben blij voor je dat het goed gaat, wat zijn je volgende doelen?
en voor volgende wetenschappelijk test in februari die 400 meter lopen verbeteren maar het is wel moeilijk omdat je nuchter ben en meestal beginnen ze testen rond half 10 dan ben ik soms wel scheel van de honger.Ze willen voordat ik onderwaterweging den dat ik niks eet en drink .
mijn armtrek is 31 cm wel met een meetlint
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostKlinkt goed allemaal, leuke doelen zeg! Heb je er al een plannetje voor gemaakt hoe dat gaat bereiken?
Is ook wel logisch dat ze dat willen, persoonlijk ben ik dan weer meer fan van een huidplooimeting. Maar dit is natuurlijk voor je lever en niet voor je vetpercentage perse.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment