Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
29-September-2014:
Bankdruk: 100KG x 10 (Voelde niet zwaar aan, nooit gedacht dat ik dit gewicht ooit makkelijk zou kunnen pakken) 130KG x 1
DB incline press: 4 setjes van 40KG x 8-10
30-September-2014:
Squat: 2 setjes van 100kg x 10 + 3 setjes van 130KG x 5
Sinds 5 weken geleden begonnen met mijneerste kuur: test-e (500mg)+ deca (400mg) kuur.
Kickt nu behoorlijk hard in, kracht omhoog net als gewicht. Libido ook heeeeeeeeeel erg.
Kuur ga ik voor 12 weken totaal doen. Nakuren met nolvadex en clomid.
Lichaamsgewicht: 87,5KG op 8% (gemeten met een driepuntsmeting. Al denk ik zelf dat ik op 10%-11% zit)
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
I genuinely enjoy reading your topics because they provide concise yet comprehensive information, packed with valuable insights. It's clear that you put...
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment