succes, droog genoeg sta je al. Je borstspier mist wat symmetrie maar daar kan je niks tegen doen.
GeneralIx' Hst
Collapse
X
-
Helaas kun je op dit moment nog niet veel tegen je genen doen. Hoop dat het schema gaat werken, die negen dagen rust was namelijk echt vreselijk. Hoop dat het het waard is."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
ik ga niet opnieuw over je borst beginnen. Daar hebben we het al tot in den treure over gehad. Ik vind dat je rug qua V vorm een zeer goede vooruitgang gemaakt heeft!! Proficiat. Ook je triceps zijn een stukje massiever geworden sinds de laatste foto, alleen de piek in de biceps mis ik een beetje. En dat is jammer want dat maakt het plaatje nou net af..brede armen en schouders bij een brede rug.
Je staat mooi droog, je buikspieren zijn goed te zien en definitie is netjes.
Nu nog wat massa derbij maat en je borst en biceps de komende tijd ff genadeloos hard afstraffen en vreten als een bezetene!!
Dit komt helemaal goed!!!! Chapeaux!!Geniet, en drink met maten!
Comment
-
ziet er goed uit man. alleen zou iets meer schouders pakken en dan doel ik op de zijkanten om je v nog beter uit te laten komen. net als ik meer bulken. maar jij weet net als mij. voor iemand die onze aanleg heeft is het ontzettend moeilijk om die massa te krijgen. bij mij versnelde schildklier die over uren draai .
voor de rest prima man voor 17 jaar.
ben benieuwd na dit schema. succeswees gewoon je zelf er zijn andere genoeg
Comment
-
Ben niet echt een ecto hoor. Ik kan niet heel veel extra vreten zonder vet aan te zetten, wel iets meer dan normaal.
Biceps komt inderdaad niet goed uit in die foto, in het echt is het wat beter, maar de biceps is bij mij een hele trage. Hoop met hst ook hier wat te verbeteren."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Ziet er goed uit hoor kerel
Naar de kapper geweest trouwens
Kan je er in je begin post ook nog even bij vermelden hoevaak je dit rijtje in de week traint en wat je rep opbouw is van week naar week en wat je met je gewichten doet (elke keer max of niet)
top schema ziet er goed uitWho's the Chef
Comment
-
Originally posted by musclelicious View Postgeneral voor ne gast van 17 zou ik zeggen puik werk je groeit nog steeds uit jezelf laat anderen dan maar lullen wacht tot ze je zien als je er 24 bent
keep up to good work en trouwens succes met je schema
Foto 1 & 3 laten prima resultaten zien. Foto 2 is een slechte; je staat scheef en de belichting is ook slecht (misschien wel daardat je scheef staat).
Voor een 17 jarige, en daarmee beperkte trainingsjaren (1?), is dit uitstekend!
Hoop dat hst ons allemaal veel zal gaan brengenBecoming a human juggernaut!!!
Comment
-
Originally posted by Heineken View PostHier sluit ik me volledig bij aan.
Foto 1 & 3 laten prima resultaten zien. Foto 2 is een slechte; je staat scheef en de belichting is ook slecht (misschien wel daardat je scheef staat).
Voor een 17 jarige, en daarmee beperkte trainingsjaren (1?), is dit uitstekend!
Hoop dat hst ons allemaal veel zal gaan brengen
En ik weet dat de foto geen geweldige is, maar beter iets dan niets.
Ben ook zeer benieuwd naar de resultaten.
@Been
Ja even naar de kapper. Vond het lange haar wel leuk geweest, viel de hele tijd in mijn gezicht en ik werd daar goed ziek van.
Heb je vragen even in mijn schema geedit."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostDoe ook es wat andere oefeningen voor biceps zodat je ze vanuit alle hoeken pakt. Als je kabel oefeningen doet gebruik dan es het dubbele touw en doe bij een dumbelloefening es de hamercurl.
is mijn bicep lekker dikker van geworden
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostOp verzoek van Been zet ik hier mijn trainingsschema neer. Het schema is een hst schema, dat wil zeggen 1 set per oefening exclusief warming up. Dit schema is gericht op hypertrophie niet kracht.
Ik heb het schema opgesteld met in het achterhoofd de noodzaak van de goede compounds en het advies van Snipke om trek en duwoefeningen af te wisselen. Ik heb hiervoor dus gewoon de agonisten zoveel mogelijk tegenover de antagonisten gezet. Eerst de compounds dan de iso's.
Squat
Stiff legged deadlift
Chins
Bench press
Bent over row/tbar row
Standing military press
Shrugs
Front raise
Seated calfs
Triceps extensions
Dumbell curl
Buik
Mocht er iemand vragen waarom geen dips: mijn schouders gaan ervan naar de klote.
Verdere vragen ben ik uiteraard benieuwd naar en die mogen gepost worden. Aanvullingen/verbeteringen op het schema mogen ook gepost worden, ze worden alleen niet meer doorgevoerd, of ze moeten betrekking hebben op de volgorde. Het probleem van hst is dat je alles van tevoren vast legt, dit maakt dat ik qua oefeningen niks meer mag aanpassen.
Editje:
De rep opbouw zal zo zijn dat de eerste twee weken 15reps/set tegen 1 set per oefening. De derde en vierde week wordt 10reps/set ook tegen 1 set per oefening. De vijfde en zesde week zal 5 reps/set en ook 1 set zijn.
Het gewicht wordt (vrijwel) elke training verhoogd, maar niet gemaxt. Hst is er juist op gebaseerd om zo lang mogelijk microtrauma toe te brengen aan je spieren, en als je meteen zwaar gaat verkort je deze tijd veel te veel. Ik zal drie keer per week gaan trainen.
Over de foto's, aangezien je leeftijd en trainingservaring vindt ik het zeker behoorlijk, maar denk wel dat je iemand bent die niet vet kan zien aan zijn lichaam, bedoel hiermee dat je altijd droog wilt staan, maar hierdoor bouw je niet snel wat op, t is winter dus laat je maar eens flink gaan, dat je 15-18% zou hebben kan geen kwaad, blijf dus ook van die cardio af
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by musclelicious View Postja zoals lekker de rij oplopen remember sterkste ophaler
is mijn bicep lekker dikker van geworden
Misschien niks voor jou General?Geniet, en drink met maten!
Comment
-
Originally posted by snipke View PostWaarom drie rug oefeningen, geen side raise, ik ben ook begonnen met hst, maar doe echt mijn 10rm op de oefeningen met 10hh, het idee dat je het moet opbouwen vindt ik niet echt goed, verspil je veel tijd mee vindt ik en je bent er geen bal mee
Over de foto's, aangezien je leeftijd en trainingservaring vindt ik het zeker behoorlijk, maar denk wel dat je iemand bent die niet vet kan zien aan zijn lichaam, bedoel hiermee dat je altijd droog wilt staan, maar hierdoor bouw je niet snel wat op, t is winter dus laat je maar eens flink gaan, dat je 15-18% zou hebben kan geen kwaad, blijf dus ook van die cardio af
Grtz
Side raise lijkt me relatief nutteloos, ik pak de zijkant al met bankdrukken en de military press. De voorkant pak ik nog niet echt, vandaar de front raise.
Je hebt gelijk over dat ik geen vet aan mijn lichaam moet zien, maar ik denk dat ik daar binnenkort iets aan ga doen.
@ de sterkste ophaler
Wellicht is het wat voor mijn volgende schema. Als hst goed aanslaat en rug is zoals ik hem wil hebben dan zal ik eens een week of 4 totaal focussen op borst en armen.Last edited by GeneralIx; 20-01-2008, 15:41."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...8 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment