nee maakt geen fluit uit. arm spieren zijn assist en train je alleen de brachialis omdat het bij de presses, stones e.d. van pas komt en om een bicep tear te voorkomen. extra tricep isolaties zijn onnodig. Als je voldoende volume draait op de compounds zijn ze van zichzelf al naar de klote.
Welke van deze 2 schemas heeft je voorkeur
Collapse
X
-
Originally posted by marnop View PostOfwel lekker lui, niks doen.
mij kennende, naar de alpen, lekker aan een bergriviertje liggen en genieten van prachtig weer en de mooie bergen. duurt errgg lang om onder die omstandigheden inspiratie op te doen, maarja hoe langer hoe beter
Comment
-
Originally posted by Falstyr View Postnee maakt geen fluit uit. arm spieren zijn assist en train je alleen de brachialis omdat het bij de presses, stones e.d. van pas komt en om een bicep tear te voorkomen. extra tricep isolaties zijn onnodig. Als je voldoende volume draait op de compounds zijn ze van zichzelf al naar de klote."Straight outta gym"
Comment
-
Triceps pak je met bench, close grip, overhead presses, dips. Dus tricep kabel werk en zo is dan inderdaad niet nodig.
Biceps de brachialis in de vorm zoals hammer curls en soort gelijke bewegingen. Voor de rest krijg je meer dan genoeg massa op de bicep als je uit de beginnersfase komt en echt begint te bench pressen met serieus gewicht. Zo ook met stones, tire flips, pull onderdelen zoals truck pull/sled pull...
Specifiek arm werk wordt alleen gedaan als ze serieus achter lopen. Iets wat zelden voorkomt.Last edited by Falstyr; 08-02-2011, 18:31.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostGewicht gebruikt zegt niks over spiervezelvermoeiing
meer mensen die het hier mee een/oneens zijn?
Ik dacht namelijk dat hoe dichter je in kilo bij jouw max gaat zitten (dus ipv 70% naar 95% van je max gaat), hoe meer je je spier belast en dus hoe meer vermoeiing en inscheuring.
Is dit dus niet zo?You can not become LEGenDArY without Legday
Comment
-
Originally posted by Bilo View Postmeer mensen die het hier mee een/oneens zijn?
Ik dacht namelijk dat hoe dichter je in kilo bij jouw max gaat zitten (dus ipv 70% naar 95% van je max gaat), hoe meer je je spier belast en dus hoe meer vermoeiing en inscheuring.
Is dit dus niet zo?
Comment
-
Originally posted by Bilo View Postmeer mensen die het hier mee een/oneens zijn?
Is dit dus niet zo?
Maar gewicht is niet het allesbepalende, vaak heb je voor massa meer baat bij wat lager gewicht en meer reps dan hoog gewicht en weinig reps. Maar dat weten we nu inmiddels wel een keer.
Dat is dan ook de reden waarom triceps na borst of biceps na rug voor mij perfect werkt. Je komt dan ook op een behoorlijk hoog volume uit met die spieren.
Mij maakt het geen ruk uit of ik de triceps laat branden met 40 kilo pushdowns of met 60kilo, als ze maar flink groeien dat is voor mij prio nr 1.
Als ik op het podium sta dan wordt er niet gekeken naar wat ik met pushdowns kan drukken of met BP kan pressen.
Ik moet goede definitie en symmetrie laten zien en alle spieren die je maar kan ontwikkelen moeten optimaal vol, hard en ripped zijn.
Maar als ik een keer 2 triceps oefeningen extra moet doen om mijn doel in die training te halen, omdat ik te weinig voel, dan gebeurt dat ook. Soms heb ik aan 1 triceps oefening al genoeg een andere keer doe ik er 3. En altijd gewoon voluit na borst. En ik pak(naar verhouding) dezelfde gewichten als iemand die de triceps of biceps apart traint. No problem, altijd zo gedaan.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
Persoonlijk vind ik de combinatie rug/biceps , borst/triceps erg lekker trainen.
Je hebt deze kleinere spiergroepen al goed aangesproken met compound oefeningen.
Met op zoon dag 5 compound en 2 isolatie oefeningen boek ik zelf goeie progressie.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...7 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment