Originally posted by rawa92
View Post
LB/UB Massa Trainingsschema
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
-
Originally posted by marnop View Post7 oefeningen voor 4 spiergroepen. is vrij weinig, ik doe er veel meer in een normale split.
less is more slaat meer op (dezelfde spiergroepen) minder vaak trainen per week en eventueel wat minder reps doen, dus 10/12 ipv 20/30.
En minder lang bezig zijn.Originally posted by kojak View Postless is more wordt door sommige leden, onder andere Falstyr in zijn eigen 4 daagse schema topic, gebruikt om aan te duiden dat je weinig oefeningen doet per training. Echter doe je weer meer volume setjes op deze oefeningen waardoor het aantal sets/reps omhoog gaan. Als je het aantal sets van dit schema vergelijkt met andere waar minder oefeningen in staan zul je toch echt ongeveer op dezelfde hoeveelheid sets komen.Carpe Diem
Comment
-
@dynobet:
vandaag begonnen met dag 1, ga dadelijk ff een logje opstellen.
daarbij een aantal vragen opmerkingen ivm beperkingen gym ed
-Romainan DL kan ik deze vervangen door covential DL of ligt de nadruk met RDL juist op de hams?
-kan/mag je bij de RDL mixed grip gebruiken?
-Seated calf rais niet mogelijk, ik vervang door standing calf rais in de smith? hierbij ga ik met de bal van mijn voet op de ronde dwarsligger staan van een bench. betekend ook dat ik deze elke LB dag uitvoer doe.
-T-bar row niet mogelijk kan ik vervangen door Bor's?
verder komt het helemaal goed mits de zomer boys die sjit niet de hele tijd driedubbel bezetten!focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
-
Originally posted by Teddek View Post@dynobet:
-Romainan DL kan ik deze vervangen door covential DL of ligt de nadruk met RDL juist op de hams?
Nee, RDL legt voornamelijk nadruk op hams.
-kan/mag je bij de RDL mixed grip gebruiken?
kan/mag, maar zou niet nodig hoeven te zijn. als je grip problemen hebt probeer dan eerst magnesium. dit zal het probleem in 80% van de gevallen oplossen. straps is ook een optie.
-Seated calf rais niet mogelijk, ik vervang door standing calf rais in de smith? hierbij ga ik met de bal van mijn voet op de ronde dwarsligger staan van een bench. betekend ook dat ik deze elke LB dag uitvoer doe.
No problem
-T-bar row niet mogelijk kan ik vervangen door Bor's?
Dumbell row mogelijk? Bor is veel belasting onderrug, en wellicht is die nog moe van LB dag.
verder komt het helemaal goed mits de zomer boys die sjit niet de hele tijd driedubbel bezetten!More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Comment
-
Originally posted by kojak View Postless is more wordt door sommige leden, onder andere Falstyr in zijn eigen 4 daagse schema topic, gebruikt om aan te duiden dat je weinig oefeningen doet per training. Echter doe je weer meer volume setjes op deze oefeningen waardoor het aantal sets/reps omhoog gaan. Als je het aantal sets van dit schema vergelijkt met andere waar minder oefeningen in staan zul je toch echt ongeveer op dezelfde hoeveelheid sets komen.
Comment
-
Originally posted by Teddek View Post@dynobet:
vandaag begonnen met dag 1, ga dadelijk ff een logje opstellen.
daarbij een aantal vragen opmerkingen ivm beperkingen gym ed
pak de Seated nu ook in de Smith. dit werkt prima!focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
-
Originally posted by dynobet View PostAls je na 8 weken nog steeds progressief kunt laden, hoef je niet perse dingen te switchen etc. Mijn persoonlijke ervaring met dit schema is echter dat dit na een 6-8 weken meestal wel nodig is.
Jij raad dus aan om dan de oefeningen te verwisselen? Dan gewoon andere oefeningen doen voor dezelfde spiergroepen?
hoe pak je dit aan?If you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
-
Originally posted by richard21 View PostOke dus wanneer het verhogen van reps/gewicht niet meer lukt (progressief laden) ga je een aanpassing maken.
Jij raad dus aan om dan de oefeningen te verwisselen? Dan gewoon andere oefeningen doen voor dezelfde spiergroepen?
hoe pak je dit aan?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostJe hoeft niet per se van oefening te veranderen. Een deload help vaak ook wel. En natuurlijk controleren of je techniek bij het uitvoeren van met name de compounds welk goed is. Als je tegen je grens aan zit, dan zijn het de kleinde details die het verschil maken. De juiste uitvoering, goede voeding, voldoende rust, etc.If you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
-
Originally posted by richard21 View Postmaar op een gegeven moment boek je tog geen progressie meer op de oefeningen? ook na zo.n deload niet?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Originally posted by inferno_0666 View PostIn een later stadium zul je uiteraard geen grote sprongen meer maken. Maar voordat je tegen je absolute grens zit ben je wel een aantal jaar verder.If you do what you always did, you will get what you always got !
Comment
-
Originally posted by richard21 View Postoke, oefeningen kun je gewoon hetzelfde laten (een paar jaar bijv.)?I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
21 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment