Hee ja..Niet zo gek dat de methode niet bekend is..eigen experimentje..Maar goe, precies wat GeneralIX zei, 20 sec op 10 af voor 4 minuten ofwel 8 maal. Schema wat ik heb gemaakt staat onder 'trainingsschema ErikV' . Ben nog even zoekende naar precieze gewicht,het is ook deels voor mezelf dat ik een logje bijhoud.Kan ik de tweede week het gewicht aanpassen..in mijn geval tikje zwaarder als ik GenaralIX moet geloven qua rep's per set..
Maar goed.
Dag 3 Buik
Leg raise
Dumbell side bend 26 kg
Weighted crunch (ROM) 45 kg
Voor de eerste keer legraise gedaan..viel me eigenlijk alles mee....had het moeilijker verwacht. Reps lagen gemiddeld tussen de 12 en 16, laatste set crunches fail bij 7 reps.. Momenteel het gevoel alsof ik een spijker op me pens plat kan meppen..that's gonna hurt in the morning...
ps dank voor alle interesse
Maar goed.
Dag 3 Buik
Leg raise
Dumbell side bend 26 kg
Weighted crunch (ROM) 45 kg
Voor de eerste keer legraise gedaan..viel me eigenlijk alles mee....had het moeilijker verwacht. Reps lagen gemiddeld tussen de 12 en 16, laatste set crunches fail bij 7 reps.. Momenteel het gevoel alsof ik een spijker op me pens plat kan meppen..that's gonna hurt in the morning...
ps dank voor alle interesse
Comment