Dat zou ook wel handig zijn zo een mp3 nummer
6-day tabata-log ErikV
Collapse
X
-
the one and only tabata overlord
Comment
-
@ been: succes
Verder over die tijd: Heb de eerste dagen bijna krampachtig de klok in de gaten gehouden..die is overal op de gym te zien via spiegels etc. Na een paar dagen weet je uit gewoonte wel ongeveer hoeveel 20 sec. is heb ik gemerkt
Straks weer de buik.
GrtzAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Vandaag mijn borst gedaan voelde wel lekker moet ik zeggen
Eerst wezen opwarmen en daarna 8 setjes de eerste 2 op 60kg maar kwam er gouw achter dat dat te veel van het goede was doen jullie ook nog verzwaren en verlichten?Who's the Chef
Comment
-
Nee statisch gewicht. Gewicht is overigens zo licht dat je niet hoeft op te warmen."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Afhankelijk..ik warm ook altijd even licht op..just in case. Gewicht is statisch, ik zit ongeveer op 70 - 80 % van wat ik normaal zou nemen voor kt. Het moet in het begin makkelijk gaan, naar het eind toe slopend.
Ok,
Dag 10 buik
Legraises
Side bends 28 kg ph
weighted crunches rom 42,5
Ga ik weer voelen morgen...Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
succes
Ja ik ben ook benieuwd wat het gaat opleveren Weet wel dat mijn borst groter lijkt dan eerst..Maar ik blijf braaf wachten met meten tot de laatste dag
Dag 11 Rust
Niet zoveel last van spierpijn als vorige week. Voel het wel, maar de buik zal waarschijnlijk morgen pas écht van zich laten horen.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Kon vandaag de puf niet vinden om tabata's te gaan doen!
Daarom ipv. tabata's even een 'gewone' kt voor borst..
Dag 12 Borst
Chest press close grip
10 x 50
8 x 65
8 x 70
5 x 80 PR!
6 x 75
6 x 75
Cable cross
10 x 20
10 x 25
8 x 30
8 x 32.5 PR!
8 x 30
8 x 25
Pecdeck
10 x 40
8 x 45
6 x 50
8 x 45
8 x 40
Al met al geen slechte training! Stond ervan te kijken dat ik ook nog twee pr's heb gehaald! Denk wel dat als ik tabata's had gedaan ik zowa meteen uitgeblust zou zijn.Iets langer kunnen rusten beviel wel voor vandaag.
Wat voornamelijk opviel was dat ik na een setje veel beter uitgerust leek te zijn dan voorheen..sneller hersteld zeg maar! Niet slechtAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Zo..de laatste trainingspost..Vanaf nu wordt het meer evalueren
Dag 13 schouders
Shrugs 32 kg
Dumbell shoulder press(?) 16 kg
Reverse cable flyes 20 kg
*Geen oefening voor voorkant schouder, heb die ook al deels gehad met incline voor borst
Dag 14 Biceps
Last best
Cable curl 40kg
Barbell curl 30 kg
Hammer curl 16-14 kg
Laatste dag, nu de rustweek in. Morgen meten en kijken wat het in cm's heeft gebracht. Na een weekje nogmaals meten en nadien kijken of het uithoudingsvermogen in de kt ook is toegenomenAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Goed, meten is weten
Dit zijn de maten vóór de 2 weken;
L-biceps= 38,5
R-biceps= 37,5
Borst= 106
Buik= 77
Benen= 51
De maten nu:
L-biceps= 39
R-biceps= 38,5
Borst= 110 (!)
Buik= 80
Benen= 52
Motverdomme Nu eens kijken of deze maten blijven na een week rustAchievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
ok nice! Tijd voor vragen!
- Ook enig idee wat er met het vet% is gebeurd?
- Daarnaast ben ik benieuwd of het nog nodig is om naast dit schema aan cardio te doen?
- je traint zes keer in de week. Is dit op de één of andere manier ook terug te draaien naar 5?
- moet je in die 20 seconden zo snel/explosief mogelijk trainen?
- waarom maar twee weken?
tnx voor het log!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...8 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment