Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
zo toch? Want dan red ik mijn 90 kg toch echt wel met volgens mij de juiste techniek.
volgende keer een spotter erbij.
edit: ik heb dat 'sprongetje' in mijn heup trouwens niet.
Ja deze is perfect toch, waarom zou je dat niet kunnen halen met 100 kilo,dus wel .
Ik doe deze oefening met losse dumpels 65 kg 6 keer zonder te smokkelen.
Is het misschien geen leuk idee dat iedereen es wat korte trainingsfilmpjes van zichzelf gaat posten in een apart topic??
Wellicht dat we dan echt wat van mekaar kunnen leren!
Ik ben er wel voor.
Idd, de meeste mobieltjes hebben tegenwoordig een ingebouwde camera, dus vraag iemand je te filmen terwijl je traint. En post zo'n klein filmpje! Ik vind dat echt een supergoed idee!
Overpeinzingen:
Frontsquat voor het eerst gedaan en dat is best lastig. Stang blijft maar tegen mijn strot aankomen. Vandaag is alweer pr dag er moet niet voor niks een dag tussen en voel nu ook dat het niet optimaal is. Echter kan dit weekend gewoon niet. Dips durfde ik niet aan vanwege mijn elleboog
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment