Tis een redelijke hardcore gym. 5 juli is de dag, die geen enkele Bodynetter missen mag
Training ophaler/general/erikv
Collapse
X
-
Originally posted by erikv View PostWordt druk volgende week zaterdag ...Nicky, Nex, Punani, Been, Ophaler, GeneralIx(?) , ErikV...SweeetOriginally posted by de sterkste ophaler View PostDat gaat interessant worden idd..Originally posted by Nex- View PostWat is er 5 juli dan?Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
5 juli. Straks trainen met Ophaler, GeneralIx en jawél! : Been
Ik maak foto's Ben zeer benieuwd naar wat deze training gaat brengen, pen en papier gaan iig mee om het zaakje qua oefeningen/reps/gewicht bij te kunnen houden..
Het gaat weer knallen!Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Het was een eind rijden maar het was het zeker waard damn wat hebben we lekker getraind.
Zwaar en hard.
Leuk om is met andere te trainen leer je toch altijd weer van.
En ophaler is idd erg sterk
Die Gen en erik kunnen goed vlammen daar zit zeker toekomst in
Mochten jullie ooit in de buurt van scheveningen zijn en zin hebben om te trainen just let me know
Fot's zijn er alleen niet echt gemaakt was ook niet in me opgekomen, Erik heeft er wel een paar kunnen maken maar volgens mij niet veel.
Leuke gym, goede spullen alles er op en er aanWho's the Chef
Comment
-
Was idd een lekkere training En ja: Been is groot! Ophaler is huge, Been is humunges!! Helaas niet de gewichten van anderen bijgehouden, maar dat zullen ze zelf wel aanvullen zover ze het weten gok ik zo Zal hier even de oefeningen plaatsen en mijn persoonlijke top van de dag, kunnen de anderen de lijst overnemen en hun eigen top plaatsen
De oefeningen:
Benchpress 70 kg
Incline Dumbell press 24 kg
Cable Flyes 50 kg
Pulldown breed voor / Pullover circuit 65 / 40 kg
BOR 100 kg (dankzij de straps van Been, thnx dude)
Barbell Shrugs 120 kg (140 kg kwam na 3 reps voortijdig een eind aan door een verrekte spier..)
Military press -> zelf niet uitgevoerd
Sideraises + frontraises + crossover in soortement circuit 6 kg
Dumbellcurl circuit 18 -1 kg
Daarna hebben Been en Ophaler nog Cable Curls gedaan.
De foto's: Ophaler voor de 100 kg Benchpress, Been aan de Incline Dumbell Press met 40 kg. Voor beide: zwaar respect
Who's next?Last edited by erikv; 05-07-2008, 15:36.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Originally posted by Twisters View PostDit klinkt echt super vet !
Zal vast vet zijn om zo te trainen met members
Veel plezier vandaan, knallen en foto's (filmpjes?) maken!
Heb trouwens filmpjes gemaakt, moet even kijken hoe ik die hier op het forum krijg..overigens: door al die foto's van de trainingen raakt mijn forumgeheugen beetje vol. Is daar wat mee te regelen...?Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
De training was heerlijk! Been is een berg! Een diepe buiging naar jou toe meester Been! Ik heb weer een paar nieuwe dingen geleerd dankzij jou!
Ook weer veel respect voor GeneralIx die mij blijft verbazen met ongelooflijke krachtstats voor zijn lengte en massa. Ik weet dat jij enorm gaat worden maat! Veel plezier alvast op vakantie voor straks.
ErikV had vandaag een klein tegenvallertje met de shrug maar desalniettemin maakt hij ook weer grote vorderingen, vooral met kracht.
Nog een laatste opmerking aan Sakurakilla; ik had nog wel verwacht dat we wat zouden horen van jullie. Jammer, maar het is niet anders. Ik was toch best benieuwd om Punani en jou in actie te zien, maar wie weet komt dat bij een volgende keer.Geniet, en drink met maten!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment