Originally posted by blocktoblock
View Post
Trainingslog voor iedereen
Collapse
X
-
Originally posted by Tjaaaa View Postgewoon doorzetten... elke keer blijven proberen. Kan mij niet voorstellen dat jij na een half jaar nog op 1rm blijft hangen. Zijn je pulldowns wel sterk?
mijn pulldowns zijn erg zwak, maar doe wel 10xbw....Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.
Comment
-
Originally posted by kojak View PostIk heb lange tijd negatieven 1x per week gedaan. Sinds een maand doe ik het 2x per week, dan doe ik 4 sets van 5 reps(meer reps lukt niet). Misschien een idee om me handen niet helemaal te strekken? Ik kan niet elke dag negatieven doen ivm gebrek aan materiaal..In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Gisteren voor eerst push press gedaan zonder leg drive, of is het dan gewoon standing mp?. met reverse curl iig
10x20kg alleen stang om aan te voelen
5x30kg
5x30kg
5x30kg
3x35kg
3x35kg
3x35kg
met deadlift nu mn favosq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostEn je hebt nergens een stang thuis? Aan 5 reps negatief heb je niets als je nog niet eens 1 rep kan, eerst die ene rep onder de knie krijgen. Dus constant 1 rep oefenen. 10x1rep per dag = 70 reps die gecontroleerder doet dan je 5 reppers.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by kojak View Postja dacht al dat die negatieven niets deden als ik nog niet eens 1 rep kon.. thanks voor je advies ik ga dan maar ff bij me balkon oefenen
Mijn training vandaag, was binnen no-time weer weg:
Bench 3x2@115
Deadlift 1x150
Chins 3x1@bw+10
Front+side planksIn college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Comment
-
Originally posted by adon1s View PostWel hier posten wanneer je je eerste rep maakt he
Mijn training vandaag, was binnen no-time weer weg:
Bench 3x2@115
Deadlift 1x150
Chins 3x1@bw+10
Front+side planksGeniet, en drink met maten!
Comment
-
morgen weer beginnen met back en frontsquat na 3kwart jaar niet meer gesquat te hebben. ( alleen vorige week 1x dan, maar dat was een zerchner )
kijken wat ik er nu van kan gaan maken, blijf er fucking moeite mee houden.
max was toen iets van 1x120kg parallel. hoe triest... zucht...... en ook nog eens in een smith... kuch kuch160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Originally posted by de sterkste ophaler View PostDat is idd erg kort. Ik ben normaal gesproken ook van de korte trainingen (45 min tot maximaal 1 uur) maar dit is volgens mij krap 30 minuten. Had het een reden?In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
Comment
-
sqautten ging idd kut weer.
12x25kg
10x45kg
10x55kg
10x65kg
10x75kg
6x85kg
2x95kg
squat to a bench
2x10x65kg
squatten was in smith
liggende legcurl
15x54kg
6x72kg
6x90kg
6x81kg
20x54kg
zittende legcurl
10x60kg
10x70kg
10x80kg
staand kuitheffen
15x65kg
15x85kg
4x12x115kg
zittend kuitheffen
75x40kg
dan buik
kijken hoe ik het nu ga aanpakken met squatten
tot nu toe heb ik in het schema wat ik nu mee ga beginnen op dinsdag zerchner squat en zaterdag de normale squat
merk vooral wanneer ik weer omhoog moet komen het moeilijk gaat worden, merkte dat vooral bij de 85 en 95kg160kg squat
225kg deadlift
130kg benchpress
Comment
-
Training van vandaag, alles ging zeer soepel:
Bench 12x2@120
Deadlift 6x1@165
Chins 3x1@bw+35In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Paused safety bar squat:
- 97.5kg 1x
Sumo safety bar goodmorning:
- 25kg 2x15
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
2 weken geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-